MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Nu svæver jeg jo ikke over vandene...... Lidt ligesom andre herinde...... Når man kører efter forholdene, så er køretøjet da en del af ligningen..... Jaja... Men, den ligning kommer aldrig ud med en løsning der hedder 180-200km/t på broen i myldretiden.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Det som Brian mener er at han tilpasser sig trafikken iform af at han har en hurtigt reaktionstid og gode bremser og derfor kan han forudse selv den mest idiotiske bil der måtte trække ud foran ham selvom han kører X antal kilometer i timen.. Altså han er altid forberedt og kan se og forudse så langt i trafikken at han ikke behøver tænke på hastighed og reaktionstid men derimod sætter sine penge på gode bremser ... i øvrigt et ret sjovt link: http://www.toender-gym.dk/mbs/fysik/ntnujava/Reaction/reactionTime.html Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bmw645 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Nu svæver jeg jo ikke over vandene...... Lidt ligesom andre herinde...... Når man kører efter forholdene, så er køretøjet da en del af ligningen..... Buddha: Hvad med at køre efter LOVEN istedet for efter hvor godt din bil bremser og dine egne sikkert fremragende evner som billist? Lige meget hvor tåbelig du synes fædselsloven er, gælder den også for dig og din bil - længere er den diskussion vel ikke. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gammeldansk 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Længere er den ikke....At du har svært ved at acceptere at andre kører anderledes end du selv gør, er jo dit problem. Der skal du nok starte med at kigge ind i dig selv.... Spørge dig selv om, hvorfor du har så travlt med andres liv, når de ikke har travlt med dit???? Keder du dig eller mangler du opmærksomhed fra din kone??? Hvis du altså har sådan én... Jamen kære Mule! Du har jo netop travlt med andres liv! Det viser hovedparten af dine indlæg, når det drejer sig om trafik. Støtter "Jacobe" 100%, men forventer ikke, at du emigrerer, eller at du ændrer holdning/sprogbrug m.m. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 At I gider! I kan ligesågodt tale til en dør - Buddha/Supermule kan ikke forstå, at han ikke er hævet over lovet. Man må bare håbe, at nogen (Politiet) en dag lærer ham det. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Det er sjovt at se hvor forargede folk bliver over Brians holdning til fart. I kender den jo i forvejen - i ved hvordan Brian kører (stærkt), i ved hvilken bil han har, i ved hvor meget han går op i den bil (optimeret den på flere punkter mv.) - så hvorfor bliver i stadig så sure og irriteret? Jeg synes mere det er jer der er barnlige. Nogen kan klare sig med kun at køre stærkt når de er på banen - Peter f.eks. Nogen kører stærkt, men "holder det hemmeligt" Nogen kører stærkt alle vegne og er ikke bange for at "indrømme" det - Brian. Skal vi ikke bare alle sammen være "ligeglade" (stærk ord) med hvordan Brian kører og stoppe med at hænge hinanden ud her på forummet fordi man TROR man måske tilfældigvis har set Brian køre stærkt en morgen på broen. Hver gang jeg ser en RS6 der suser afsted, så tænker jeg ikke SHIT BRIAN! Hvorfor gør i det? Det, synes jeg, er langt ude. Men det der er mest langt ude er, at en moderator af dette forum hænger en anden bruger ud for noget, som han ikke er 100 % sikker på han har set - moderatoren har set en bil, men ikke føreren, men vælger alligevel at hænge ejeren af bilen ud på nettet. ... og nu er det tilladt at svine mig herfra :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Det er sjovt at se hvor forargede folk bliver over Brians holdning til fart. I kender den jo i forvejen - i ved hvordan Brian kører (stærkt), i ved hvilken bil han har, i ved hvor meget han går op i den bil (optimeret den på flere punkter mv.) - så hvorfor bliver i stadig så sure og irriteret? Jeg synes mere det er jer der er barnlige. Nogen kan klare sig med kun at køre stærkt når de er på banen - Peter f.eks. Nogen kører stærkt, men "holder det hemmeligt" Nogen kører stærkt alle vegne og er ikke bange for at "indrømme" det - Brian. Skal vi ikke bare alle sammen være "ligeglade" (stærk ord) med hvordan Brian kører og stoppe med at hænge hinanden ud her på forummet fordi man TROR man måske tilfældigvis har set Brian køre stærkt en morgen på broen. Hver gang jeg ser en RS6 der suser afsted, så tænker jeg ikke SHIT BRIAN! Hvorfor gør i det? Det, synes jeg, er langt ude. Men det der er mest langt ude er, at en moderator af dette forum hænger en anden bruger ud for noget, som han ikke er 100 % sikker på han har set - moderatoren har set en bil, men ikke føreren, men vælger alligevel at hænge ejeren af bilen ud på nettet. ... og nu er det tilladt at svine mig herfra :th2: Jamen jeg er ligeglad med Brian og Gio og hele situationen.. jeg synes bare det er sjovt at diskutere =).. Hvilken åbenbart er meningen siden indlægget har fået den ære at få en ny tråd.. om Brian kører 200 eller en milliard eller om Gio skriver 30.000 nummerplader ned, er jeg ret ligeglad med .. =) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Muligvis lidt svært at se hvem som reelt kører bilen hvis man bliver overhalet med +200 ... synes du ikke ... Præcis - og derfor skal man ikke beskylde en mand for noget man ikke har set! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Jamen jeg er ligeglad med Brian og Gio og hele situationen.. jeg synes bare det er sjovt at diskutere =).. Hvilken åbenbart er meningen siden indlægget har fået den ære at få en ny tråd.. om Brian kører 200 eller en milliard eller om Gio skriver 30.000 nummerplader ned' date=' er jeg ret ligeglad med .. =)[/quote'] Hehe - hver sine lyster ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Hehe - hver sine lyster ;) hehe ja, det er kun fordi jeg ikke lige vidste hvad jeg ellers skulle lave lige nu .. men ellers er jeg enig med dig, synes bare at tråden er så tragikomisk at jeg lige så godt kan give den gas =) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 At I gider! I kan ligesågodt tale til en dør - Buddha/Supermule kan ikke forstå, at han ikke er hævet over lovet. Man må bare håbe, at nogen (Politiet) en dag lærer ham det. Det tror jeg nu nok han forstår - han vælger blot ikke at holde skjul på at han ikke altid overholder færdselsloven.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Har sagt det før, og siger det gerne igen: Det interessante her er jo ikke, hvem der har kørt, hvor stærkt hvor, hvorfor og hvornår, men hvem der har størst problem med troværdigheden... Der må jo nødvendigvis være én af d'herrer Mule og Gio der lyver!! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 hehe ja' date=' det er kun fordi jeg ikke lige vidste hvad jeg ellers skulle lave lige nu .. men ellers er jeg enig med dig, synes bare at tråden er så tragikomisk at jeg lige så godt kan give den gas =)[/quote'] Hehe, sejt! :) Jamen, så giver vi den gas. Utroligt så meget tid man har når man (jeg) ligger derhjemme med feber og ondt i diverse led Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Har sagt det før' date=' og siger det gerne igen: Det interessante her er jo ikke, hvem der har kørt, hvor stærkt hvor, hvorfor og hvornår, men hvem der har størst problem med troværdigheden... Der må jo nødvendigvis være én af d'herrer Mule og Gio der lyver!![/quote'] Præcis! Jeg er helt enig med Homer! Vi vil have sandheden!! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Det virker ikke....Det kan ikke komme under 0,3 sekunder på reaktionstiden... Det som Brian mener er at han tilpasser sig trafikken iform af at han har en hurtigt reaktionstid og gode bremser og derfor kan han forudse selv den mest idiotiske bil der måtte trække ud foran ham selvom han kører X antal kilometer i timen.. Altså han er altid forberedt og kan se og forudse så langt i trafikken at han ikke behøver tænke på hastighed og reaktionstid men derimod sætter sine penge på gode bremser ... i øvrigt et ret sjovt link: http://www.toender-gym.dk/mbs/fysik/ntnujava/Reaction/reactionTime.html Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Har sagt det før' date=' og siger det gerne igen: Det interessante her er jo ikke, hvem der har kørt, hvor stærkt hvor, hvorfor og hvornår, men hvem der har størst problem med troværdigheden... Der må jo nødvendigvis være én af d'herrer Mule og Gio der lyver!![/quote'] Jeg ved ikke om man kan sige det sådan. Jeg synes det interessante er hvorfor man overhovedet hænger andre folk ud for noget man "tror" man har set? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Det virker ikke....Det kan ikke komme under 0' date='3 sekunder på reaktionstiden...[/quote'] Hmm mystisk.. men er reaktionstiden ikke den du får frem når du trykker på brake? altså selvf. sammen med bremselængden.. jeg synes det var langt sjovere at se den i m/s fremfor km/t .. f.eks så tager det mig 349.7 meter med 1000 ms =) .. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Jeg ved ikke om man kan sige det sådan. Jeg sagde det jo lige - ergo kan man!! Gio "tror" jo ikke han har set noget - det ved han... Mulen "ved" at han ikke kørte der på det pågældende tidspunkt - andre tror det... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Det virker ikke....Det kan ikke komme under 0' date='3 sekunder på reaktionstiden...[/quote'] Jo, det kan det godt... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Jeg sagde det jo lige - ergo kan man!! Gio "tror" jo ikke han har set noget - det ved han... Mulen "ved" at han ikke kørte der på det pågældende tidspunkt - andre tror det... Nej for det du siger lyder som om at du mener ALLE synes det er det interessante...:th2: Gio VED ikke at han har set Brian - han ved han har set Brians bil Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Gio VED ikke at han har set Brian - han ved han har set Brians bil Ja, og Brians bil var jo i København! Ergo lyver Gio?? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Nej for det du siger lyder som om at du mener ALLE synes det er det interessante...:th2: Gio VED ikke at han har set Brian - han ved han har set Brians bil Jeg synes det kunne være interessant også.. men jeg er næsten også enig med Homer i alt, han er jo en af mine faderfigurer .. når man fremsætter en påstand så må man dokumentere den og når men dementere den så må man også dokumentere det .. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Ja' date=' og Brians bil var jo i København! Ergo lyver Gio??[/quote'] Jeg siger ikke der er nogen der lyver - hvor får du det fra? Jeg siger bare at det er plat at hænge folk ud for noget man ikke kan dokumentere. Man skal have dokumentationen iorden før man gør sådan noget. I det hele taget er det plat, som privat, at hænge folk ud på nettet - specielt på et forum så stort som dette. Men jeg tror jeg har gjort min holdning klar nok i denne tråd og ser ikke rigtig nogen grund til at diskutere det videre. Selvfølgelig vil jeg besvare "quotes" på mine indlæg. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 men jeg er også enig med Homer i alt' date=' han er jo en af mine faderfigurer [/quote'] LOOL - stil dig op i køen... :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Jeg siger ikke der er nogen der lyver - hvor får du det fra? Nej, den står helt på min regning.. JEG påstår at der er en af dem der lyver, og det finder JEG (og en masse andre) interessant... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites