EBL 11 Anmeld indhold Skrevet April 22, 2008 Faldt lige på denne hjemmeside over et link til denne her video, en ganske underholdende sketch fra det svenske fjernsynsprogram "Kvarteret Skatan" om dansk udtale. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2008 denne her video. Rå-LOL Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jordt 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2008 Fuck den var griner :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2008 Tillad mig at følge op med den her, som er sjov: Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2008 denne her er sjov Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2008 Ett kilo mjöl... Nu vi lige er ved dansksvenskhumor.... Jeg er overbevist om jeg grinte lige så meget som Svensson & Persson Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites