spiff 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 hmm' date=' jeg har været ude 5 gange i år (ingen behøver grine ). Har kørt 30-40 km, med en snit på 25. Så måske jeg lige triller lidt for mig selv de næste 2 ugers tid, så jeg kan komme op i fart. Og dermed følge med.[/quote'] Ingen grund til at køre alene - Du kan jo altid lægge dig på hjul i starten, og se hvordan det går :th2:. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Ingen grund til at køre alene - Du kan jo altid lægge dig på hjul i starten' date=' og se hvordan det går :th2:.[/quote'] Er det pinligt kun at ligge på hjul i ca. 3 minutter Lørdag er ikke god for mig. Men søndag er ok, hvis I bare vil have 40 langsomme km i benene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Risager 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 jeg er på søndag kl. 10... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Så lad os sige klokken 10 søndag - med forbehold for at jeg melder fra hvis dynen kalder for meget. Fagerland, smid nogle oplysninger til mig, så opdaterer jeg listen så kan du også komme med. Hvis du en dag er frisk på 40 lidt langsomme kilometer er jeg frisk, jeg kan ikke holde den fart alene som jeg kan når vi er flere! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Jeg er også på søndag. Er dog ikke superglad for tidspunktet. Hvad er der galt med eftermiddag ;-) Send lige et hint om hvor mødestedet er. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Normalt er jeg mest til formiddag, for så er der mulighed for at have dagen til at lave noget, men det vil ikke gøre mig noget at vi flytter det lidt, men lader det være op til flertallet! Der hvor vi mødtes sidst var ved kebaben ved Svågertorp. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Jeg er også mest stemt for at køre på formiddagen. Men skal vi skubbe det en time og køre kl. 11? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2008 Grunden lidt ændringer, så kan jeg ikke nå, at komme med ud og kører i morgen. Vi har en 60 års fødselsdag på sydsjælland, hvor vi nok overnatter God tur til Jer andre. Mvh Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2008 Jeg vil som før sige at jeg er klar - hvis jeg er vågen. Så hvis i er nogle stykker der vil køre enten klokken 10 eller 11 vil jeg gerne med hvis det er. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2008 Jeg bliver desværre også nødt til at melde fra i morgen . Jeg solgte min nye/brugte cykel videre, da den viste sig at være et nummer for stor til mig. Håbede på at få skaffet en anden inden i morgen, men det gik desværre ikke. Jeg håber på at være trillende på en ny Trek i løbet af næste uge . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2008 Hvis der er nogen der har tidligt fri/ferie eller bare ikke gider at være på arbejde, er jeg at finde på landevejen i dag klokken halv 4 så hvis nogen vil med på ca 40-45 km kan vi finde ud af noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 1,5 times tur kl. 15.30 lørdag eftermiddag? Jeg tar ud at rulle i eftermiddag. Hvis du vil med mødes vi bare på Svågertorp 15.30. Har sendt en SMS til dem der står på listen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Hej alle Hvor mange af jer var ude i går, er bare nysgerrig efter hvor mange af jer jeg hilste på, uden egentlig at opdage det ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Jeg var ude fra 18-20. Jeg kører ud forbi Svågertorp - Hököpinge - Vellinge - Grevie og retur. Ca. 48 km fra hjemme adresse Jeg hører på en blå Pinarello og i sort tøj. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Så har du kørt ud lige idet jeg kom hjem, jeg tror jeg fandt de værste gedestier at køre på, asfalt blev pludeselig til jord! det blev til omkring 44 km fra start til slut. Den hed Svågertorp - Hököpinge - Hötofta - Skabersjöby - Oxie og så hjem. en god tur, især hvis man ved hvor der er jord! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Hmm jord er ikke min favorit i underlag. Grunden til den sene cykling skyldes nye arbejde, så jeg er først hjemme ved 17.30 tiden. Jeg cykler ca. 50 km med 26-27 i snit nu. Så mund ikke jeg snart kan følge med Jer de første 5-6 km ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Det er bestemt heller ikke mit favorit underlag, men det var entetn det eller vende om! Men jeg synes da vi snart skal finde på noget, enten en aften eller en weekend dag, jeg tror uden problemer du kan følge med, vil indrømme at jeg hang med som det tynde øl da vi var ude sidst, men føler det kører noget bedre nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Risager 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2008 Tur i aften?? Er der nogen der har lyst til en tour i aften :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2008 jeg kan først være klar ved 18.30. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Risager 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2008 ok fra mig evt. 19.00?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2008 Hvor fra? Hvor langt (Max 50 km inkl. kørsel til hvor vi nu skal mødes), Hvor hurtigt? (gennemsnit) Jeg kan være klar kl. 18.30. Er hjemme ved lidt i 6, så burde være på cyklen små 15 min efter. Jeg bor midt i Malmø /Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Risager 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2008 50 km er helt fint, tempo tjaaa. Hvor bor du tæt på evt stadion? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2008 Jeg bor tæt på Trianglen, så det tager vel små 10 min at passere Pildamsparken og kører ned til Stadion. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Risager 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2008 Mødesten mellem Piledamsparken og stadion? (Malmø FF igangen) kl. 18.30?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2008 Mødesten mellem Piledamsparken og stadion? (Malmø FF igangen) kl. 18.30?? Jeg er muligvis frisk. Sender lige en SMS når jeg ved mere.. Men vejret ser ikke super ud...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites