xfluen 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2010 Hvornår ruller du afsted? du kommer lige forbi vores hus og jeg kunne godt være interesseret i at rulle med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2010 Min kone og jeg ruller dagligt, vi bor i Klagshamn og jeg mangler nogen at rulle km med. Så du kan eventuel sende en pm eller komme med forslag til hvor vi kan mödes på landevejen :) Jeg starter fra Lindeborg(malmö syd). Har lige fået/lånt en cykel' date=' men holdt da en gns lige over 29 i går da jeg kørte 34 km. Jeg har lige lavet denne her rute http://www.bikely.com/maps/bike-path/Syd-om-Malm, jeg regner med at køre den senere i dag. Nogen der vil med? Ah.. Glemte jeg at nævne at jeg normalt også kører en tur når jeg har hjemmearbejdsdag. Som regel om onsdagen. Er lige kommet tilbage fra en tur på 50 km :) Jeg starter som regel med at køre mod syd ad Pildammsvägen. Frakkel> Hvad siger du til at mødes lørdag kl. 9 ved Pildammsvägen/Almsviksvägen (der hvor cykelstien på Pildamsvägen starter)...? xfluen> Du/i kan evt. slutte dig til ved rundkørslen Pildammsvägen/Borrebackevägen, eller når vi kører gennem Tygelsjö... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2010 Hvornår ruller du afsted? du kommer lige forbi vores hus og jeg kunne godt være interesseret i at rulle med :) Jeg er temmelig fleksibel for tiden, Arbejdssøgende. Så hvornår kan du? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2010 Frakkel> Hvad siger du til at mødes lørdag kl. 9 ved Pildammsvägen/Almsviksvägen (der hvor cykelstien på Pildamsvägen starter)...? Det er iorden. Vi ses på lørdag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
xfluen 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2010 Jeg er også uden arbejde indtil videre, så jeg er også fleksibel :) (men ellers er lørdag ok, hvor langt vil du rulle Lørdag?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2010 Jeg er også uden arbejde indtil videre, så jeg er også fleksibel :) Fik du min pm? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2010 Ah, crap.. Frakkel> Hvad siger du til at mødes lørdag kl. 9 ved Pildammsvägen/Almsviksvägen (der hvor cykelstien på Pildamsvägen starter)...? Ah, crap.. Blev lige mindet om en anden aftale af kæresten. Jeg cykler stadig lørdag, men jeg kan først slippe af sted ved 13- tiden.. :( :( :(. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2010 Ah' date=' crap.. Blev lige mindet om en anden aftale af kæresten. Jeg cykler stadig lørdag, men jeg kan først slippe af sted ved 13- tiden.. :( :( :(.[/quote'] Det er ok. Skal vi mødes klokken 14 i stedet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2010 Lørdag kl. 14 ved Pildammsvägen/Almsviksvägen. Det er en aftale. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Senorita 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2010 Hej Spiff. Så har jeg fået min egen profil på sitet - og - desværre kan jeg ikke være med lørdag grundet arbejde. Men jeg er frisk en anden gang - jeg har tidligere været med i Cykelklubben Cyklisten og været ude at trille med dem. Det er dog længe siden - noget med afstanden dertil. Jeg vil helst starte cyklen hjemmefra adressen i Klagshamn. God tur lørdag - og måske kan vi lave en tur en anden dag. Jeg har mulighed følgende uge på hverdagene minus mandag og fredag./Senorita Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2010 stadig aktiv Jeg havde slet ikke set tråden stadig var aktiv. Jeg kører også stadig, omend jeg ikke er sikker på jeg kan følge med Spiff mere - hvis der køres fast hver søndag med de andre! Men er frisk på en god tur med ok fart. Hilsen Pernille Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites