Jump to content
pelle83

Racer-cyklister i og omkring malmø?

Recommended Posts

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cyklede Husiesvägen i går - 117' date='5 + 19 frem og tilbage.. Så jeg tror jeg springer over :sick:[/quote'] Var det en god tur? Havde overvejet de 75 men valgte at lade være, men så dog en del da jeg var en tur i torupskoven og løbe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Var det en god tur? Havde overvejet de 75 men valgte at lade være' date=' men så dog en del da jeg var en tur i torupskoven og løbe.[/quote'] Ja, fed tur. 2 gange over Romeleåsen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa, Jeg er klar hveranden uge (deltidsfar), næste fri/cykelweekend er 20/21 juni er jeg klar på ca. 150km begge dage...hvis der er nogen der har lyst :) Hverdagene maks 120km, men lad høre fra jer fornemmer vi er mange der cykler lidt herovre. ciao

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Køb af racercykel - hvor Måske lidt offtopic, men hvor køber man sig en ordentlig racercykel i 10K-16k klassen str. 58"-59", så man kan følge med jer andre? - Meget gerne på tilbud! Har lige nu en Bianchi Via Nirone, men den er sgu noget langsom at køre på. Har prøvet en Focus med Full Ultegra, som var noget bedre at køre på. Hos http://www.webike.dk/ har de forresten et rigtigt godt tilbud men kun i str 61". VISION NC890 & Ultegra nedsat med 5000kr. Kom frit frem med gode ideer. - På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Måske lidt offtopic, men hvor køber man sig en ordentlig racercykel i 10K-16k klassen str. 58"-59", så man kan følge med jer andre? - Meget gerne på tilbud! Har lige nu en Bianchi Via Nirone, men den er sgu noget langsom at køre på. Har prøvet en Focus med Full Ultegra, som var noget bedre at køre på. Hos http://www.webike.dk/ har de forresten et rigtigt godt tilbud men kun i str 61". VISION NC890 & Ultegra nedsat med 5000kr. Kom frit frem med gode ideer. - På forhånd tak!
Tjek her: http://www.evanscycles.com/categories/sale Eller bikebuster. De har også gode tilbud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er frisk på lørdag. Hvor langt og hurtigt kører du?
Døjer med lidt forkølelse i øjeblikket, så det bliver hverken langt eller hurtigt. Hvad siger du til en tur til Skanör med 29-30 +/- i snit?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kone og jeg ruller dagligt, vi bor i Klagshamn og jeg mangler nogen at rulle km med. Så du kan eventuel sende en pm eller komme med forslag til hvor vi kan mödes på landevejen :) Ps. Har da flere gange overvejet om vi skulle få lavet et opsamlingspunkt og nogle fast afgange her fra Klagshamn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites