Palm 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2009 har haft et par extra dage på arb. så har ikk kunne komme så meget ud,,, har dog været ude på 2 ture begge samme tur,,,, men min gps sagde ene gang 41,5km anden 38,9km samme tur, cykel comp. sagde begge gange 42,,, fik 26,6 og 26,4 i snit,, så det gå lidt frem af,,, så håber jeg snart kan komme med ud på en rigtig tur med jer :th2: til info kører efter pildamsv, ned mod bunkeflo, klagshamn, gessie villaby, gessie, vellinge, og så hjem via fagerland´s korte mod lockarp (tror at jeg vil prøver den lange næste gang,,, hvis jeg kan huske den) hygge,,, hils hvis vi ses på vejen :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 har haft et par extra dage på arb. så har ikk kunne komme så meget ud' date=',, har dog været ude på 2 ture begge samme tur,,,, men min gps sagde ene gang 41,5km anden 38,9km samme tur, [/quote'] Hvilken GPS bruger du? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Palm 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 lol bare den i min tlf,, sonyEric c702,,, sikkert ikk den bedste Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 fik kørt 65 km i søndags. Tak for bakker øst på, og modvind Kom ikke helt på sporet af den route, som blev linket op herinde. Men kom da ud til Sturup lufthavn. 28,5 i snit. Vil gerne snart have et baghjul at kigge på, så jeg kan blive trukket op over 29 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 fik kørt 65 km i søndags. Tak for bakker øst på, og modvind Kom ikke helt på sporet af den route, som blev linket op herinde. Men kom da ud til Sturup lufthavn. 28,5 i snit. Vil gerne snart have et baghjul at kigge på, så jeg kan blive trukket op over 29 Jeg er ved at være ovenpå igen. Satser på at køre med Cyklisten i morgen kl. 10. Hvis det går godt, og vejret holder, er jeg klar til Slimminge igen lørdag eller søndag... :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 hvor langt kører de i morgen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 hvor langt kører de i morgen? Det ser ud til at blive en lille hyggetur på 45 km :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 hmm, jeg skulle aldrig tro at det skulle komme ud på skrift fra mig af, men det er altså ikke langt nok. Jeg vil gerne ud på en 60-70 km stykker i morgen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 hmm' date=' jeg skulle aldrig tro at det skulle komme ud på skrift fra mig af, men det er altså ikke langt nok. Jeg vil gerne ud på en 60-70 km stykker i morgen[/quote'] Så vidt jeg husker bor du ved Rörsjöstaden? Der er vel en 6-8 km. til Husie. Og du kan evt. køre en anden vej hjem: http://maps.google.dk/maps?f=d&source=s_d&saddr=Ukendt+vej&daddr=Kungsh%C3%B6gsv%C3%A4gen+to:Lockarps+kyrkov%C3%A4g+to:Lockarps+kyrkov%C3%A4g+to:55.582517,12.998199+to:Sankt+Pauli+kyrkogata&hl=da&geocode=FcgRUAMdyJ3HAA%3BFZ6pTwMdrc_HAA%3BFQKETwMdnRbHAA%3BFYiMTwMdqR_GAA%3B%3BFThuUAMdO5bGAA&mra=dpe&mrcr=0&mrsp=4&sz=13&via=1,2,3,4&sll=55.579024,13.034763&sspn=0.05007,0.191231&ie=UTF8&ll=55.585525,13.041115&spn=0.100123,0.382462&z=12 Så er du oppe på de 70 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Jeg var ude i går og kører 46 km, og ramte ganske alene 29,6 i snit. Så tror efterhånden godt, at jeg kan følge dem. Med mindre der er 45 km spurt. Ved du det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Jeg var ude i går og kører 46 km' date=' og ramte ganske alene 29,6 i snit. Så tror efterhånden godt, at jeg kan følge dem. Med mindre der er 45 km spurt. Ved du det?[/quote'] Du har kunnet hænge på hele tiden. For det første er hastigheden ret lav. Da vi var i Slimminge lå vi vel på en 26-27 stykker (ex pauser). For det andet kører vi i gruppe. Så med mindre der er strid sidevind, kan man altid ligge og fede den bagerst i feltet med en puls på 100 :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 hmm' date=' jeg skulle aldrig tro at det skulle komme ud på skrift fra mig af, men det er altså ikke langt nok. Jeg vil gerne ud på en 60-70 km stykker i morgen[/quote'] Jeg føler mig godt nok sat - tror jeg mangler nogle timer til det træning. Jeg ved ikke helt hvad planen er i morgen, regner med at skulle køre, men kæresten og jeg har snakket om at køre til hallandsåsen med min cykel så jeg kan køre deroppe, sker det ikke tager jeg nok med cyklisten ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Satser på en tur til Slimminge fredag formiddag. Anyone...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 jeg er på. Dog først ved 11 tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 jeg er på. Dog først ved 11 tiden. Kl. 11 er fint -Skal blot være tilbage inden 16-tiden... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Super. Så er det en aftale. Vedr. hastighed Jeg var ude og trille til Trelleborg i sidste uge. Ingen bakker og 29,6 i snit Søndag og i går - tur til Assartorp/Genarp og hjem over Staffanstorp - begge dage lige over 28 i snit. Men mega mange bakker. Så hvis der er bakker, så går det pænt meget langsommere. Så nu kender du mit tempo :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Super. Så er det en aftale. Vedr. hastighed Jeg var ude og trille til Trelleborg i sidste uge. Ingen bakker og 29,6 i snit Søndag og i går - tur til Assartorp/Genarp og hjem over Staffanstorp - begge dage lige over 28 i snit. Men mega mange bakker. Så hvis der er bakker, så går det pænt meget langsommere. Så nu kender du mit tempo :th2: Det er samme hastighed jeg selv kører, bortset fra at jeg har en fordel op ad bakke :). Men ja, der er et par bakker på vejen derud, og så selvfølgelig Slimmingebakken selv. Kørte Grevie -> Minnesberg -> Svedala i går, og tog tid op ad bakkerne. Grevie brugte jeg ca. 1 minut på. Minnesberg ca. 4 minutter (til skiltet på det flade stykke). Slimminge vil jeg gætte på tager mig 6-8 minutter :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Det er samme hastighed jeg selv kører' date=' bortset fra at jeg har en fordel op ad bakke :). Men ja, der er et par bakker på vejen derud, og så selvfølgelig Slimmingebakken selv. Kørte Grevie -> Minnesberg -> Svedala i går, og tog tid op ad bakkerne. Grevie brugte jeg ca. 1 minut på. Minnesberg ca. 4 minutter (til skiltet på det flade stykke). Slimminge vil jeg gætte på tager mig 6-8 minutter :).[/quote'] Du venter bare oppe på toppen. Husk evt. lidt læsestof så du ikke kommer til at kede dig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Du venter bare oppe på toppen. Husk evt. lidt læsestof så du ikke kommer til at kede dig :) Fint fint - Jeg kan læse lidt i manualen til min nye Garmin Edge 705 . Ellers fanger du mig nok på nedkørslen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2009 Hvor mødes vi? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Risager 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2009 hvor langt vil I køre, og hvor mødes I??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2009 hvor langt vil I køre' date=' og hvor mødes I???[/quote'] Vi tager en tur til Slimminge - ca. 90-95 km uden at stresse efter noget :). Hvad med krydset Nobelvägen/Lönngatan? Kl. 11? Du kan evt. se ruten i indlæg #315. Jeg er ved at prøve at uploade den til min Garmin :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2009 Vi tager en tur til Slimminge - ca. 90-95 km uden at stresse efter noget :). hmm 90-95 km. Havde håbet på ca. 70 km, for jeg skal være hjemme igen senest 13.30. Kan vi starte kl. 10.00 måske? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2009 hmm 90-95 km. Havde håbet på ca. 70 km' date=' for jeg skal være hjemme igen senest 13.30. Kan vi starte kl. 10.00 måske?[/quote'] Det kan vi godt. Alternativt kunne vi nøjes med en tur over Minnesberg. Men Slimminge er en federe tur, hvis du spørger mig :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2009 Så hellere Minnesberg, så jeg kan være hjemme kl. 13.00 Så må vi tage den anden tur i næste weekend evt. For 90 km på 3 timer er lige lovligt presset, især med den vind på hjemvejen. Vi ses kl. 10.00 ved Nobelvägen/Lönngatan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites