Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 180 km. Du er jo ikke rask:scared: Men tillykke med cyklen. Ultegra kontra 105 tjaa der tror jeg ikke, at der er det store forskel. Jeg er for gammel, doven, dårlig form + 117 andre undskyldninger til at kører over 120 km. Gider ikke kører over 4 timer. Jeg er på vejen i morgen. Fra kl. ca. 17.30. Regner med at tage en 55-60 km. Hvis det regner helt vildt, så kommer jeg ikke ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Palm 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 ny på cykel,,,, eeerrrh vil da gerne Hej jeg gå med tanker om at købe en cykel og komme lidt ud og rulle, er dog lidt tung og gammel så alle jeres 180km ture er nok lidt sci-fi. men hvem V er der nogle der fra tid til anden kører en små 30-50 ikke forstærkt så man kan kunne op i form bor ved trianglen Palm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 tung og gammel, alt er relativt ;-). Jeg er (M)35 og er tæt på 100 kg. Spiff (M) er samme alder, men væsenligt lettere. Så han kører stærkere end mig. Pelle83 (K) alder og vægt vil jeg ikke udtale mig om, men hun kan godt følge med. Jeg kender ikke deres niveau i år. Da jeg startede op efter vinteren i starten af apil var det med 30 km, og 25 i snit. Efter 10 ture kører jeg nu 50-60 km og har I sidste uge holdt mig over 28 i snit alle 3 gange. Jeg vil gerne vise dig lidt rundt syd for malmø på nogle små ture. Hvis man ligger på baghjul, så er det en del lettere. Det kender jeg fra mine mange ture med ovenstående personer. Og som du kan læse, så skal du ikke ud i 20.000 kr, for at få en rigtig god cykel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Palm 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 ok ok,,, er tungere og ældre,,,lol tro jeg dropper forbi bikepro imorgen, da de har en demo som skulle være en god begynder deal, skriver nå pengene er brugt og modet er stort tak for svar,,,, ,,,,, arbejder nat så kan whenever Palm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 Hejsa Det lyder da godt med endnu en på "holdet" jeg er som svar på fagerland, 25 og et eller andet sted omkring 60 kg. De to andre er i noget bedre form end mig, men kørte sidst 40 selv med en seriøs modvind. Jeg er frisk på den længde ture fagerland snakker om. Mht. cykler kan jeg anbefale at se i weebike i valby. Er der forresten nogen der er friske på en tur fredag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 fredag ville være ok, men tidspunkt er fra ca. 11-13. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 Det vil sige ca 2 timers kørsel? Det vil være fint for mig. Lad os lige blive helt enige i løbet af torsdagen, men hvis du starter ud ca kl. 11 så slutter jeg op 11.10-11.15 ved vintrie, som sidste år? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 fredag ville være ok' date=' men tidspunkt er fra ca. 11-13.[/quote'] Jeg er frisk fredag. Hvad siger i til en tur til Minnesberg? Tager lidt over 2 timer fra centrum, men for min skyld kan vi godt starte lidt tidligere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Jeg er frisk fredag. Hvad siger i til en tur til Minnesberg? Tager lidt over 2 timer fra centrum' date=' men for min skyld kan vi godt starte lidt tidligere...[/quote'] Lyder godt, elelrs er torup også en mulighed, turen gennem skoven (er selvfølgelig asfaltvej, godt bakket hvis det er. Men for mig er det ligemeget. Har ikke helt styr på længden derudtil, men jeg kom ikke helt derud sidst jeg var ude, og fik da kørt 40 så der er vel ca en 50 km'erts tur for mig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2009 Ër lige kommet hjem fra arbejde, så jeg springer over. God tur Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2009 Ër lige kommet hjem fra arbejde, så jeg springer over. God tur Fair nok - sov godt. Er du stadig på Spiff, eller skal vi finde en anden dag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2009 Fair nok - sov godt. Er du stadig på Spiff, eller skal vi finde en anden dag? Desværre... Min datter er syg, så den står på børnepasning i stedet. Kører søndag med Cyklisten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2009 Desværre... Min datter er syg' date=' så den står på børnepasning i stedet. Kører søndag med Cyklisten.[/quote'] Helt fint - god bedring med hende. Jeg er i DK i weekenden så jeg skal ikke med søndag (og så er jeg ikke helt sikker på længden af turen passer endnu) Vi må se hvordan det ser ud i næste uge. God weekend Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Palm 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2009 så er cyklen købt,,, hej nu har jeg købt en hvad i nok kalder et begynder sæt (cykel, shorts, sko og hjem) men det skal jo også passe lidt til mig,,, så hvis der er nogle der er på nogle ture "sikkert med mig på baghjul, stønnene og rød i hovedt" så drop en besked,,, bor på Monbijou ved trianglen hygge Palm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Palm 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 første tur kørt ca 33km mæ 24,5 i snit,,,, ok tænker jeg med stop (kun ikk finde vej ,vind og bykørsel,,,, når ja så var det også første gang på en racer,,,, håber jeg bliver bedre så jeg kan komme ud med jer,,,,naboerne fik dog et grin,,, mine 110kg i cykel shorts hasta luego Palm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2009 Palm, det lyder godt, og ikke helt skidt synes jeg. Jeg tror jeg vil prøve at komme ud med cyklisten på tirsdag, var selv ude og køre lørdag, skulle fra a til b, hvilket gav 35 km i stik modvind hele vejen, med 25,5 i snit, så det va ok for mig, havde været aktiv hele formiddagen- midtsjælland er forresten bygget op ad bakke! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Palm 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2009 tirsdag???? vmå vjeg komme mæ??? har min fri uge fra mandag så tirsdag vil jeg gerne ud,,, hvor hvornår?? nos vemos Palm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 Hvis du ser på side 26 (mener jeg) i denne tråd, har spiff lagt et link til en cykelklub man kan køre med, se under kalender så kan du se tid og sted. Jeg vil dog ikke garantere at jeg kommer afsted, det kommer lidt an på job osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 Hvis du ser på side 26 (mener jeg) i denne tråd' date=' [/quote']Husk på at dette er ved standard-opsætning af debattens tema (du kan ændre en hel del i dit kontrolpanel). Bl.a. er denne tråd kun 8 sider lang for mig p.t., da jeg har valgt at vise max antal indlæg pr side. Det var bare lidt forbruger-info :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 Triple fordi jeg skal ned og prøve kræfter med La Marmotte for første gang i juli.... så der er fuld tryk på træningen. Kørte ca.180 i lørdags' date=' så hvis nogen vil ud på længere ture er jeg sikkert frisk..[/quote'] La Marmotte ser "spændende" ud .. Kører du i klub eller solo? Hvad er tempoet? Var ude på 111 km i lørdags. Men 180 km bliver for langt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 Jeg skal ud i morgen tirsdag. Forventer at kører fra kl. 17. Du (Palm) kan bare følge med, så du kan du få en ide om hvor man kan cykle. Jeg regner med at kører ca. 55-60 km. Men du kan bare følge med lidt af vejen. Hvis du har mod på en stille og rolig tur, så kan vi evt mødes ved koncerthuset lige og Netto kl. 17 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Palm 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 så langt jeg kan ;-) den er jeg mæ på,, havde tænkt lidt kortere (gessie, gessie v og hjem over klagshamn/bunkeflo) men godt at blive presset og lærer nye veje :th2: de fede må svede så netto kl 17. mange tak for at hjælpe en newbie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 La Marmotte ser "spændende" ud .. Kører du i klub eller solo? Hvad er tempoet? Var ude på 111 km i lørdags. Men 180 km bliver for langt Er bare en amatør der kører solo. Vi er 5-6 stks som tager til Frankrig og prøver kræfter med La Marmotte 4 juli. Bliver lidt af en udfordring at "kravle" over de store bjerge, så der skal trænes lidt.. Kørte 112km igår med snit på 30km/t og må sige at jeg var godt brugt da jeg kom hjem. De 180km var i noget lavere tempo. Tog mig vist 7,5 time eller deromkring.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 hej nu har jeg købt en hvad i nok kalder et begynder sæt (cykel, shorts, sko og hjem) men det skal jo også passe lidt til mig,,, så hvis der er nogle der er på nogle ture "sikkert med mig på baghjul, stønnene og rød i hovedt" så drop en besked,,, bor på Monbijou ved trianglen hygge Palm Hvad har du købt og hvor? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Palm 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 Cykel: Specialized Allez, sko det samme mærke, nogle meget store shorts, hjem og lidt ex. ting (pedaler, slange, dækværktøj og cykel comp.) ialt 10kilo sv kr da jeg ikk ved så meget om cykler tog jeg noget lidt sikkert, som jeg tror jeg kan komme af med hvis jeg bliver bidt af at cykle og vil opgrader eller modsat lave en Bjarne Riss og smide cyklen (på blocket) jeg tror, at jeg fik en god deal (cykel alene stod til 8500), købte hos bikepro på nobelv. danks ejer Matin ,,, fin fyr,,, kommer nok der og køber igen, mangler stadig ting Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites