Jump to content
pelle83

Racer-cyklister i og omkring malmø?

Recommended Posts

Måler hjemmefra. Men vi kan godt sætte den igang fra Stadion. Hvis det ikke regner mandag, så kører jeg gerne fra 18.30. Ellers kan jeg også onsdag kl. 18.00.
Er lidt småforkølet efter sidste tur, så jeg melder pas i dag. Håber på at være frisk onsdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Feltet kan blive større Hej I gæve pedaltrampere Jeg er selv vild med cykling - Men kører alene. Har kørt 2 år i malmö/skåne, så jeg kender nogle spændende ruter. Så hvis I kan vente på en stivbenet mand på 46, så triller jeg gerne med en tur....Jeg kan se I ligger mellem 40-70 km med snit på 28-30 km/t. Jeg ligger typisk på 26-28 km/t afhængigt af vejr og særligt vind. Kører også om vinteren hvis det er muligt. Jeg overvejer at deltage på et hold der skal køre Vätteren rundt til næste sommer - Det kræver en del træning, så et par træningsmakkere kunne skabe noget motivation. hilsen Henning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kører vi i morgen????
Jeg har ferie frem til den første, og satser lidt på at køre formiddage sådan at aftenen er fri. Ud over det skal jeg en tur til Maglesø og køre i morgen, og vil gerne have et par friske ben til det. Efter den 1. er jeg klar til aftenturene igen. EPO: du kan da prøve at komme med ud en tur og se hvordan det kører, jeg har opdaget at man kan køre lidt hurtigere når man er flere da det giver en lille smule mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
40-50 er fint med mig. Vi kan vel bare kører ud til bakken' date=' og dreje til venstre lige inden. var den tur ikke ca. 40 km?[/quote'] Husk nu at dreje til højre på vej ned igen, hvis i tager hele bakken med.. :tongue2:. Jeg kan desværre ikke i dag, men evt. onsdag/torsdag (med forbehold for vind og vejr)..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi kørte med 28.6 i snit, og 46 km. Så det var ok. Jeg er klar igen i morgen torsdag kl 18.00, og nok lørdag
Ok så viser min som sagt lidt for højt men det er ikke meget, så det bliver som det er frem til "vinterpause" Jeg satser på en tur lørdag, dog ikke hvis det regner alt for meget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg kan først søndag' date=' mn cykel fik en defekt, som skal ordnes i morgen.[/quote'] Ja, synd med din krank :(. Håber ikke du brugte alt for lang tid på at komme hjem. Fed tur ellers - 30.09 i snit da jeg nåede hjem :th2:. Kan desværre ikke søndag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites