spiff 0 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2008 Måler hjemmefra. Men vi kan godt sætte den igang fra Stadion. Hvis det ikke regner mandag, så kører jeg gerne fra 18.30. Ellers kan jeg også onsdag kl. 18.00. Er lidt småforkølet efter sidste tur, så jeg melder pas i dag. Håber på at være frisk onsdag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Risager 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Kører vi i morgen???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EPO 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Feltet kan blive større Hej I gæve pedaltrampere Jeg er selv vild med cykling - Men kører alene. Har kørt 2 år i malmö/skåne, så jeg kender nogle spændende ruter. Så hvis I kan vente på en stivbenet mand på 46, så triller jeg gerne med en tur....Jeg kan se I ligger mellem 40-70 km med snit på 28-30 km/t. Jeg ligger typisk på 26-28 km/t afhængigt af vejr og særligt vind. Kører også om vinteren hvis det er muligt. Jeg overvejer at deltage på et hold der skal køre Vätteren rundt til næste sommer - Det kræver en del træning, så et par træningsmakkere kunne skabe noget motivation. hilsen Henning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 Kører vi i morgen???? Jeg bliver desværre nødt til at melde fra. Er stadig ikke helt på toppen . Håber på at køre fredag eller i weekenden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 Kører vi i morgen???? Jeg har ferie frem til den første, og satser lidt på at køre formiddage sådan at aftenen er fri. Ud over det skal jeg en tur til Maglesø og køre i morgen, og vil gerne have et par friske ben til det. Efter den 1. er jeg klar til aftenturene igen. EPO: du kan da prøve at komme med ud en tur og se hvordan det kører, jeg har opdaget at man kan køre lidt hurtigere når man er flere da det giver en lille smule mere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 Jeg er først klar efter den 1/9. Jeg rejser på fredag i en uge, og når ikke hjem til tiden i dag eller i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Jeg er tilbage. Er der en eller flere som vil trille en ikke alt for hård (hurtig) tur i morgen tirsdag? Jeg er stadigvæk frisk på på 50-60 km Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EPO 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Hvilken tid havde du forestillet dig ? Det er muligt jeg gerne vil, men ved det først præcist imorgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Jeg kan komme ud til dig, så kan vi trille 40-50 km. Jeg er først hjemme ved 17.45 og skal lige skifte osv. så ved 18.30 tiden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Vi begynder jo desværre at nærme os den mørke tid. Nu ved jeg ikke hvor i ville mødes men jeg kunne også godt tage en tur i dag. jeg tror 60 er i overkanten for mig, men omkring 40 - 50 er jeg frisk på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 40-50 er fint med mig. Vi kan vel bare kører ud til bakken, og dreje til venstre lige inden. var den tur ikke ca. 40 km? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Tror det passer meget godt, var en tur derude i lørdags - den er ikke blevet lavere siden sidst! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 ok. 18.30 ved Pildamsparken/Stadion og 18.45 ved Svågertop. Kom glad med på en lille tur. Efter min 10 dages ferie skal I ikke forventer meget over 28 i snit fra min side af. De har dog lovet lidt regn i aften, men jeg kører uanset hvad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 40-50 er fint med mig. Vi kan vel bare kører ud til bakken' date=' og dreje til venstre lige inden. var den tur ikke ca. 40 km?[/quote'] Husk nu at dreje til højre på vej ned igen, hvis i tager hele bakken med.. . Jeg kan desværre ikke i dag, men evt. onsdag/torsdag (med forbehold for vind og vejr).. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EPO 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Tyvärr - men jeg var først hjemme kl 18. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Helt fint, vi var to stk, det kan desværre ikke blive senere da mørket så når at indhente os. Jeg er frisk igen lørdag eller søndag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Vi kørte med 28.6 i snit, og 46 km. Så det var ok. Jeg er klar igen i morgen torsdag kl 18.00, og nok lørdag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Vi kørte med 28.6 i snit, og 46 km. Så det var ok. Jeg er klar igen i morgen torsdag kl 18.00, og nok lørdag Ok så viser min som sagt lidt for højt men det er ikke meget, så det bliver som det er frem til "vinterpause" Jeg satser på en tur lørdag, dog ikke hvis det regner alt for meget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2008 Nogle der er klar i dag kl. 18? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2008 Nogle der er klar i dag kl. 18? Må desværre melde fra i dag. Cyklede 50 i går. Jeg cykler nok en tur fredag. Weekenden ser våd ud... :(. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2008 Fredag er også fin for mig. Måske vi kan tage en tur på små 60. Vi kan mødes ved 17.30 tiden, så vi kan nå at kører inden det bliver mørkt. Så nøjes jeg med en tur på 40 i dag, så jeg er frisk i morgen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2008 Vi kan mødes ved 17.30 tiden' date=' så vi kan nå at kører inden det bliver mørkt.[/quote'] Det er en aftale. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2008 jeg kan først søndag, mn cykel fik en defekt, som skal ordnes i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 jeg kan først søndag' date=' mn cykel fik en defekt, som skal ordnes i morgen.[/quote'] Ja, synd med din krank :(. Håber ikke du brugte alt for lang tid på at komme hjem. Fed tur ellers - 30.09 i snit da jeg nåede hjem :th2:. Kan desværre ikke søndag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Jeg er klar i morgen hvis det er. Jeg må nok springe over i dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites