Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2008 Lige ved indkørslen til Malmö S / Svågertorp er der et kebabhus. Det er let at se på afstand, og det er nemt at komme ud af byen på cykel derfra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2008 Er der en ca. adresse, da jeg ikke er kendt blandt kebabhusene ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 Hvordan gik jeres tur ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 Det var en rigtig god tur, personligt var jeg godt træt bagefter. Jeg indrømmer blankt at jeg var glad for der lå nogle folk der var i noget bedre form end mig og kunne trække når det var værst, men det var en god og for mig udfordrende tur, og jeg er helt klar frisk igen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 Ja, tak for en super hyggelig tur :th2:. Selv om jeg må tilstå at der var lidt krise den sidste halve time . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 Jeps. En god tur, som måske lige blev en halv time for lang til min form - og r*v... Lad os komme af sted igen. Lørdag eftermiddag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Risager 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 ja en hyggelig tur, men jeg kan dog ikke lørdag..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 Jeps. En god tur, som måske lige blev en halv time for lang til min form - og r*v... Lad os komme af sted igen. Lørdag eftermiddag? Ville gerne, men kan desværre ikke lørdag. Satser på at tage en 2 timers tur i starten af næste uge. Forhåbentlig på en ny cykel . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2008 Var der nogen der kom ud i weekenden? Jeg satser på at kunne køre næste lørdag hvis nogen er friske. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 Jeg er frisk lørdag, men jeg kan dog først sen eftermiddag/tidlig aften. Triller nok også en lille tur torsdag aften. Skal ud og prøve min "nye" cykel . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 Jeg er frisk lørdag, men jeg kan dog først sen eftermiddag/tidlig aften. Triller nok også en lille tur torsdag aften. Skal ud og prøve min "nye" cykel . Hvad er det for et mærke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 Hvad er det for et mærke? Mærket hedder "Cube": http://www.fabin-ikast.dk/Racer+cykler/Cube/Cube+Streamer.html Kendte det ikke, men den har Ultegra über alles og har trillet 88 km. Fik den for 5.500 :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 Var der nogen der kom ud i weekenden? Jeg satser på at kunne køre næste lørdag hvis nogen er friske. Jeg nøjedes med at købe nyt grej. Lækkert polar gear, så jeg kan montere mit pulsur på styret. Selv Bjarne Riis bliver misundelig... Jeg kan kun lørdag formiddag i den kommende weekend. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 hmm lørdag formiddag vil helt klart også passe mig bedst, sådan omkring klokken 10 igen, andre end junkeren der er friske? Ret misundelig på dit nye grej - også selvom jeg ikke hedder bjarne! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Risager 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 jeg er også på..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2008 Siger vi Svågertorp kl. 10? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JakobH 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2008 Er lige logget på kærestens profil, men ja jeg er klar klokken 10 - samme sted som sidst, nogle der har styr på en rute? Pelle83 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2008 Mærket hedder "Cube": http://www.fabin-ikast.dk/Racer+cykler/Cube/Cube+Streamer.html Kendte det ikke, men den har Ultegra über alles og har trillet 88 km. Fik den for 5.500 :). Fed cykel og specielt til den pris :th2: Har selv en Principia Elipse SX Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2008 Er lige logget på kærestens profil, men ja jeg er klar klokken 10 - samme sted som sidst, nogle der har styr på en rute? Pelle83 Kom i afsted forrige lørdag? Er der nogen der er friske på en tur næste weekend? F.eks. lørdag eller søndag formiddag..? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Jeg kom afsted skulle have været mødtes med junkeren, men da der var mindre defekt på hans cykel blev det bare til en tur for mig. Er lige kommet hjem fra 4 dage på roskilde skue, men er klar i løbet af ugen hvis det kan friste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Jeg kom afsted skulle have været mødtes med junkeren, men da der var mindre defekt på hans cykel blev det bare til en tur for mig. Er lige kommet hjem fra 4 dage på roskilde skue, men er klar i løbet af ugen hvis det kan friste. Jeg er frisk :th2:. Men denne uge er det faktisk kun torsdag aften eller lørdag/søndag formiddag der duer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Hej, Hvor langt kører i, og hvad er farten? /Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Hej, Hvor langt kører i, og hvad er farten? /Martin Da vi alle var afsted fik vi trillet ca 60 km (på trods af vi alle mente 50 var nok!) Der lå farten på omkring de 27 i snit, men når jeg kører selv bliver det omkring 40 km! Jeg er frisk :th2:. Men denne uge er det faktisk kun torsdag aften eller lørdag/søndag formiddag der duer. Jeg er frisk både lørdag og søndag, dog nok ikke klokken 10 søndag, skal til koncert lørdag aften! Pernille Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 hmm, jeg har været ude 5 gange i år (ingen behøver grine ). Har kørt 30-40 km, med en snit på 25. Så måske jeg lige triller lidt for mig selv de næste 2 ugers tid, så jeg kan komme op i fart. Og dermed følge med. Vedr. tid, jeg kan altid, for de næste 2 uger er jeg hjemme :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Da vi alle var afsted fik vi trillet ca 60 km (på trods af vi alle mente 50 var nok!) Der lå farten på omkring de 27 i snit, men når jeg kører selv bliver det omkring 40 km! Jeg er frisk både lørdag og søndag, dog nok ikke klokken 10 søndag, skal til koncert lørdag aften! Pernille Ja, jeg fik kørt 75 km den dag . Min sidste tur var på 46 km @ 28 km/t :th2: Lørdag kl. 10 er fint med mig. Samme sted som sidst? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites