Jump to content
pelle83

Racer-cyklister i og omkring malmø?

Recommended Posts

Det var en rigtig god tur, personligt var jeg godt træt bagefter. Jeg indrømmer blankt at jeg var glad for der lå nogle folk der var i noget bedre form end mig og kunne trække når det var værst, men det var en god og for mig udfordrende tur, og jeg er helt klar frisk igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeps. En god tur, som måske lige blev en halv time for lang til min form - og r*v... Lad os komme af sted igen. Lørdag eftermiddag?
Ville gerne, men kan desværre ikke lørdag. Satser på at tage en 2 timers tur i starten af næste uge. Forhåbentlig på en ny cykel :cool:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Var der nogen der kom ud i weekenden? Jeg satser på at kunne køre næste lørdag hvis nogen er friske.
Jeg nøjedes med at købe nyt grej. Lækkert polar gear, så jeg kan montere mit pulsur på styret. Selv Bjarne Riis bliver misundelig... Jeg kan kun lørdag formiddag i den kommende weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er lige logget på kærestens profil, men ja jeg er klar klokken 10 - samme sted som sidst, nogle der har styr på en rute? Pelle83
Kom i afsted forrige lørdag? Er der nogen der er friske på en tur næste weekend? F.eks. lørdag eller søndag formiddag..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kom afsted skulle have været mødtes med junkeren, men da der var mindre defekt på hans cykel blev det bare til en tur for mig. Er lige kommet hjem fra 4 dage på roskilde skue, men er klar i løbet af ugen hvis det kan friste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kom afsted skulle have været mødtes med junkeren, men da der var mindre defekt på hans cykel blev det bare til en tur for mig. Er lige kommet hjem fra 4 dage på roskilde skue, men er klar i løbet af ugen hvis det kan friste.
Jeg er frisk :th2:. Men denne uge er det faktisk kun torsdag aften eller lørdag/søndag formiddag der duer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej, Hvor langt kører i, og hvad er farten? /Martin
Da vi alle var afsted fik vi trillet ca 60 km (på trods af vi alle mente 50 var nok!) Der lå farten på omkring de 27 i snit, men når jeg kører selv bliver det omkring 40 km!
Jeg er frisk :th2:. Men denne uge er det faktisk kun torsdag aften eller lørdag/søndag formiddag der duer.
Jeg er frisk både lørdag og søndag, dog nok ikke klokken 10 søndag, skal til koncert lørdag aften! Pernille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm, jeg har været ude 5 gange i år (ingen behøver grine :scared:). Har kørt 30-40 km, med en snit på 25. Så måske jeg lige triller lidt for mig selv de næste 2 ugers tid, så jeg kan komme op i fart. Og dermed følge med. Vedr. tid, jeg kan altid, for de næste 2 uger er jeg hjemme :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Da vi alle var afsted fik vi trillet ca 60 km (på trods af vi alle mente 50 var nok!) Der lå farten på omkring de 27 i snit, men når jeg kører selv bliver det omkring 40 km! Jeg er frisk både lørdag og søndag, dog nok ikke klokken 10 søndag, skal til koncert lørdag aften! Pernille
Ja, jeg fik kørt 75 km den dag :sick:. Min sidste tur var på 46 km @ 28 km/t :th2: Lørdag kl. 10 er fint med mig. Samme sted som sidst?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites