Jump to content
pelle83

Racer-cyklister i og omkring malmø?

Recommended Posts

Hej alle friske medmennesker! Så er det da vist tid til at får støvet racercyklen af. Jeg overvejede om der var andre end mig, der har samme afhængighed til at komme ud og trille på vejene? For hvis der var, kunne det være hyggeligt (og lidt mindre hårdt) hvis vi kunne være nogle stykker der kunne køre sammen. Jeg er absolut ikke i løbsform endnu, og det vil derfor være en time til halvanden her i starten af sæsonen. Jeg bor i Almvik, men vi kunne jo mødes rundt omkring hvis vi var fra forskellige områder! Pernille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Pernille - og andre "elitecyklister". Vil bare gøre opmærksom på en god cykelhandler, som er meget glad for Bianchi - og har fine priser: www.hollvikencykel.se Mine egne 2 sønner har købt udstyr i Sverige bl.a. i Karlshamn, og for 2. år i træk skal de ned til Dolomiterne og bl. a. køre sammen med eksverdensmesteren Fondriest. Bliv interesseret i at anvende træningen i Italien - se på: www.bikeitalien.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes, racercyklen skal da ud og rulle. Vi skal ha ømme baller, udtørrede øjne og sluge en masse insekter. :) Kunne være lækkert at ha' nogle at køre med. Også gerne prøve nogle nye ruter af, da det er så flaaaaadt hernede. Er klar fra om 2 uger, da jeg skal ha lillebælt ½-marathon overstået først. :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rumeleåsen Rumeleåsen, her er det bestemt ikke flaaaaadt.

Ude mod Skabesjö (ved Svedala) og området nordpå mod Lund (nord for E65)' date=' der synes jeg der er lidt mere kuperet. Der er ihvertfald nogle gode veje at trille på der.[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lyder godt Det lyder bare rigtig godt, jeg troede i et kort øjeblik jeg var den eneste med denne last! Var ude i går for første gang, og vil indrømme at jeg lige havde glemt hvor meget det kan blæse....:surprise: Og jeg fandt også ud af at formen ikke helt er hvad man gerne vil have den til at være, men det burde komme! Jeg ved ikke hvordan vi ordner tingene nemmest, cyklerne skal lige ud af skabet og støves af, men om folk melder ind når de er ved at være klar, og vi så sinder ud af noget nærmere? Pernille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Pernille - og andre "elitecyklister". Vil bare gøre opmærksom på en god cykelhandler, som er meget glad for Bianchi - og har fine priser: www.hollvikencykel.se
Synes ikke de svenske cyklehandlere er noget at skrive hjem om. Elendigt udvalg og generelt alt for høje priser. Næh du, udvalg og priser i Danmark er langt langt bedre. Endnu bedre at tage til tyskland....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ved ikke hvordan vi ordner tingene nemmest, cyklerne skal lige ud af skabet og støves af, men om folk melder ind når de er ved at være klar, og vi så sinder ud af noget nærmere?
Foreslår at du poster igen, når det er ved at være tid, så vi kan samle op. Har desuden sendt dig en PM med mobilnr, så kan du tekste tid og mødested. Men skal lige sikre: Er det hyggetur med pauser for hver 5 km eller kører vi hårdt på? Jeg er fortaler for det sidste. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Foreslår at du poster igen, når det er ved at være tid, så vi kan samle op. Har desuden sendt dig en PM med mobilnr, så kan du tekste tid og mødested. Men skal lige sikre: Er det hyggetur med pauser for hver 5 km eller kører vi hårdt på? Jeg er fortaler for det sidste. :)
Og snakker vi ture på 30 km, 60 eller 100 km eller mere ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er absolut ikke med tanke på hyggetur det her. Jeg vil nok ikke kunne holde til 60 km uden pause her til start, men var da selv ude på 30 km i dag, uden de store problemer, farten kunne være bedre, men det kommer da forhåbentlig. Med hensyn til ængden tror jeg det kommer an på hvad folk er til, og hvor turen kommer til at gå, for der er forskel på hvor man kører!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder rigtig godt, s kunne det være vi skulle samle en række numre, så folk kan få fat i hinanden. Min tanke er folk sender en besked til mig med - Tlf.nr - Lokalitet - E-mail adresse Hvis folk vil have andet med, så det! Så laver jeg en liste som jeg mailer til folk, så kan vi få fat i hinanden. Hilsen Pernille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tænkte noget i retning af 1½-2 timer' date=' men det er helt åbent.[/quote'] Jeg er frisk mandag. Skal bare være hjemme inden 17. Men hvilket tempo snakker vi om? Cyklede 45 i dag, men formen var kun til 27 km/t :surprise:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mandag er også fin her. Måske endda tidligere end kl. 11. Det er drønvarmt allerede. :cool: Hvad med at mødes kl. 10 ved kebaben på Svågertorp?`
Kl 10 i morgen er fint med mig. Og lad os bare starte ved Svågertorp - Så kan vi starte ved Pildammsparken næste gang. Vi kan evt. lægge ruten så os der bor centralt har kortere hjem :rolleyes:. Ser frem til en hyggelig tur i morgen. Selv om jeg endnu ikke har fået min nye cykel :(.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites