Jump to content
Schacke

Montering af træk

Recommended Posts

Hejsa Jeg skal have monteret aftageligt træk incl. 13 polet stik på en BMW 745I (E65) fra 2004...... Ville bare høre om der er nogen herinde som kan henvise til et sted som kan klare en sådan opgave (har selv snakket med BMW). Evt. en som er BMW mekker eller som kender en som kunne tænke sig at hjælpe med monteringen???? :rolleye: Håber på et par gode hjælpe input.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa Jeg skal have monteret aftageligt træk incl. 13 polet stik på en BMW 745I (E65) fra 2004......
Må jeg spørge hvad du skal bruge et 13-polet stik til ? Jeg ved de findes, men har aldrig set nogen trailer eller campingvogn med 13-polet stik.... Jeg monterede iøvrigt selv mit træk...og, med 7-polet stik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Må jeg spørge hvad du skal bruge et 13-polet stik til ? Jeg ved de findes, men har aldrig set nogen trailer eller campingvogn med 13-polet stik.... Jeg monterede iøvrigt selv mit træk...og, med 7-polet stik
Hej Palle Den campingvogn vi primært skal slæbe afsted med er med 13 polet..... Ja, jeg ved at du monterede selv, har da også tænkt tanken, men er lidt bange for al den elektronik i sådan en BMW og så tror jeg at der skal skæres ud i kofangeren og det er jeg ikke så frisk på selv....:thumbdown Tør og kan du ?????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tør og kan du ?????
Tja... egentlig ikke... Jeg har ikke noget at teste stikket med. Det er normalt ikke noget problem at skære ud (altså, rigtigt).... der er sikkert en kant indvendigt i kofangeren man skal følge, så det skal du ikke være så bange for. Du har nok brug for et stort bor hvis du skal montere det selv... Jeg vil da anbefale at du snakker med en campingforhandler, de kan normalt montere et træk uden problemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites