Audii 10 Anmeld indhold Skrevet April 20, 2008 Hey! - Jeg ville blot vide om der findes en vandpibe café i malmö? Eller flere? Det må gerne være "autoriserede" steder så jeg ikke havner i en rygerklub i stedet for :) - Hvis der ikke findes sådan et sted burde man overveje og åbne en :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2008 I så fald, så skal det vist være en lukket klub - eftersom det ikke er tilladt at ryge indendørs offentlige steder. Jeg håber jeg har misset noget - så jeg er frisk :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Audii 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2008 I danmark er der et "hul" i loven med at man sagtens kan lave en vandpibe cafe hvis lokalet er på X kvadratmeter. Det var noget i den retning. Hvordan er den svenske lov, ved jeg så ikke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gjol 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2008 I danmark er der et "hul" i loven med at man sagtens kan lave en vandpibe cafe hvis lokalet er på X kvadratmeter. Det var noget i den retning. Hvordan er den svenske lov' date=' ved jeg så ikke?[/quote'] Det er forbudt at ryge steder som der serveres. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2008 Det er forbudt at ryge steder som der serveres. Når du siger serveres mener du så mad og drikke? Hvad hvis der kun servers drikke? Jeg ved da at på Beduin Bar i KBH ryger folk (min inklusiv) da stidig på livet løs. Det samme på Nani's på Frederiksberg. Ville også være interesseret i en pibe-cafe her i Malmø, så hvis nogen ligger inde med oplysninger så ud med dem! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2008 Har hørt fra tv avisen om at der er kommet et lovforslag i DK om ALT rygning indendørs skal forbyde og at der ingen "huller" vil findes i loven Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites