Jump to content
michael k

forskellige spørgsmål

Recommended Posts

1 hvor i malmø/lund området finder jeg en god billig montør af solfilm? 2 hvor finder jeg et godt billigt hjulcenter der kan spore mine hjul og afbalancere mine dæk? 3 er der nogen dre har hørt at et par hjul kan være for store og for brede til en bmw 525 og derved forårsage at bilen ryster eller nærmere hopper op og ned i fronten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tak :) og solfilm også fundet ... er der nogen der har hørt om at fælge kan være for store og derved få en bil til at hoppe? kører med 19" 285/35 bagpå og 245/35 foran på en 525tds fra 97 bmw mener at bilen hopper fordi fælgene er for store... men det har jeg nu aldrig hørt om ... kan de sidde i hjulkassen osv så burde de da ikke kunen få bilen til at hoppe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
er der nogen der har hørt om at fælge kan være for store og derved få en bil til at hoppe? kører med 19" 285/35 bagpå og 245/35 foran på en 525tds fra 97 bmw mener at bilen hopper fordi fælgene er for store... men det har jeg nu aldrig hørt om ... kan de sidde i hjulkassen osv så burde de da ikke kunen få bilen til at hoppe
hvis du satte 285/30 bagpå passede det også bedre, men 245 foran er altså en del, kan du godt dreje uden at skrabe på inderskærmene? er de centreret på? mangler en centreringsring? skæve bremseskiver? bilen har stået længe samme sted så dækkene er deforme? det kan jo være mange ting.. :) Mvh. Flemming

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ok for lige at bruge udelukkelses metoden så er følgende skiftet: foran: skiver+klodser+kalibre støddæmpere+fjedre inderste og yderste styrled forreste og bagerste bærearme hjullejer stabiliseringsarme (kødbenting) den store krængningsstabilisatorarm ting hehe bagpå: stabiliseringsarme (kødbenting) den store krængningsstabilisatorarm ting hjullejer de er centreret og de skraber ikke på selvom jeg drejer til max de er afbalanceret men for en sikkerheds skyld har jeg booket tid hos en anden for at se om den maskine der er brugt evet har været skidt.. og så en hjulindstilling/sporing og er det ikke det så er jeg sgu løbet tør for ideer har prøvet med et par 15" og der var dog ikke ligeså meget hoppen og rystelser men dog en del så jeg tror simpelthe ikke på at det kan være fælgende som bmw påstår ... jeg byttede først til nogle uoriginale skiver og så rystede den stadig og det blir værre når jeg bremser.. så skiftede jeg til originale bmw skiver og klodser og stadig det samme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 er der nogen dre har hørt at et par hjul kan være for store og for brede til en bmw 525 og derved forårsage at bilen ryster eller nærmere hopper op og ned i fronten
Det må da være verdens letteste spørgsmål at besvare... har du prøvet med dine vinterfælge eller andre sommerhjul ? Det burde nok give dig svaret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites