nikolaj 10 Anmeld indhold Skrevet April 17, 2008 Hvorfor er der ingen, der har sagt, at friluftsland har åbnet 2 butikker i skåne?? ... POOOOH!! De holder udsalg lige nu, for at få det samme i butikkerne, som de har i DK. I denne uge er der 48% rabat og næste uge, som er den sidste, er der 51%. Den i Malmö ligger på store torv og den anden er i Lund et sted.. Så hvis I mangler noget tøj, uden at vide det, så smut ned forbi.. Det ku jo være I endte med endnu en sort fleece.. så I nu har 3.. bare et eksempel :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2008 Hvorfor er der ingen, der har sagt, at friluftsland har åbnet 2 butikker i skåne?? ... POOOOH!! De holder udsalg lige nu, for at få det samme i butikkerne, som de har i DK. I denne uge er der 48% rabat og næste uge, som er den sidste, er der 51%. Den i Malmö ligger på store torv og den anden er i Lund et sted.. Så hvis I mangler noget tøj, uden at vide det, så smut ned forbi.. Det ku jo være I endte med endnu en sort fleece.. så I nu har 3.. bare et eksempel :D Tak for tippet. Hvis du har en hang til sorte fleecer så pas på med at gå forbi Biltema hvor de iøjeblikket har nogen fleece der ser glimrende ud i kvalitet til under 200 Skr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nikolaj 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2008 jeg har desværre hang til alt muligt grej.. og helst alt det dyre. Jeg har erkendt mit problem og prøver at bekæmpe det, men en ting er sikkert, hvis ikke jeg kom fra Jylland og derfor pr. def. nærig, så ville min økonomi ligge i ruiner.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret April 17, 2008 jeg har desværre hang til alt muligt grej.. og helst alt det dyre. Jeg har erkendt mit problem og prøver at bekæmpe det, men en ting er sikkert, hvis ikke jeg kom fra Jylland og derfor pr. def. nærig, så ville min økonomi ligge i ruiner.. Så er det da heldigt det er den type udsalg hvor der sjældent er kø Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nikolaj 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2008 ..bare fordi der er nogle, der godt ka li' at være udenfor i længere tid, end det tager at gå fra garagen og ind i huset Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2008 Tror sku seriøst det var ugens bedste:th2::th2::th2::th2: Ps. hvorfor er der limit på images? GIO Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2008 Ps. hvorfor er der limit på images? GIOSTEEN!!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites