Jump to content
Gio

08:45 på broen

Recommended Posts

DU ER VELKOMMEN..... Næste gang håber jeg så bare den er blevet godkendt. Skal bruge næste uge til at få sat 2 stks nye cat's på og den originale chip i igen. Så skal den lige ha' en 4 gas test igen for at se om den klarer skærene. Ellers må der yderligere 2 stks catalysatorer på.....Ned skal den nok komme....:D

Håber på at kunne komme til en sparke dæk dag ved udkigsfætteren en dag, så jeg kan se den RS´er ordentligt..... Kan ikke nå det i morgen, konen læser til eksamen så jeg hænger på 2 stks unger og selvom om lillemanden ville elske at gå og glo på biler og særdeleshed de tyske af slagsen, så gider prinsessen det bare ikke!! Næsten gang skal jeg nemlig ikke have BMW, tror det bliver noget VAG, ved bare ikke hvad?!?!:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej nu bliver jeg sku også harm. Det kan helt klart læses i dit indlæg' date=' at du synes at du er en helvedes karl, når du nu kører så stærkt. Jeg kan kun håbe og bede til at du slår dig selv ihjel, før du kører en uskyldig person ned. At du selv undskylder dig med at det var om natten og der var ikke mange huse i byen viser hvor lidt der foregår i knolden. Er du virkelig så dum, eller har du bare udtrykt dig forkert ?[/quote'] så er du da dummere end vådt bølgepap hvis du læser det udfra mit indlæg hvor fanden er det jeg skriver at jeg er stolt af det eller mener jeg er en helvedes karl.. jeg postede nogle faktiske tilfælde ud fra egne erfaringer pga ebl´s påstand om at jeg ikke ved hvad jeg snakker om og straks er i et par mennesker der mener at det er blær og skryderi og at jeg er stolt af det ... som sagt før siger det vidst bare en del mere om jer end om mig men selvfølgeliogt man læser jo hvad man vil så bliv du bare harm over det igen siger det bare en del om dig tåbe!! ydermere undskyldte jeg det ikke med at det var om natten skrev bare at det er risiokoen for at ramme nogen på den tid endda børn i så lille en by er ret lille men igen opfatter du det som du vil ikke som det egentligt er skrevet hvilket bevidner om din manglende intelligens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...øvrigt pænt svært at køre hjernedødt hurtigt i en Starlet.....For Audi'en har køreforbud. :D
...Jeg kører over kl 06.10 i Audi'en for at den skal på værksted hos SMC i Gladsaxe.....
Ej, nu...... :rolleye::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med et par billeder af den? Og hvad for en rs er det. lyder ikke som en fabia:new:

DU E VELKOMMEN..... Næste gang håber jeg så bare den er blevet godkendt. Skal bruge næste uge til at få sat 2 stks nye cat's på og den originale chip i igen. Så skal den lige ha' en 4 gas test igen for at se om den klarer skærene. Ellers må der yderligere 2 stks catalysatorer på.....Ned skal den nok komme....:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ting taget ud af context.... Bidrager ikke med noget som helst. Jeg har IKKE lagt skjul på jeg kører i Audi'en den pågældende dag, men at den har køreforbud. Desuden pendler jeg som regel i en Starlet fra '88 og det var et svar til en der mener jeg kører hjernedødt konstant..... Nååå ja....det var dig selv......

Vi andre har bare kommenteret din generelle hjernedøde kørsel. Og det får du ingen undskyldning for. Og vedr. din opfordring til at melde dig: first chance I get, mester...
Så igen.....:rolleye::rolleye:
Ej' date=' nu...... :rolleye::lol:[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Selv om man bor i sverige behøver man jo ikke at lægge den indre danske vagt/svine hund på hylden' date=' vel??:rolleye:[/quote'] Hov hov, hvad er der nu galt med vagter? :D :love2: :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kører over kl 06.10 i Audi'en for at den skal på værksted hos SMC i Gladsaxe....Derefter har jeg en kunde på generatorvej i Herlev. Denne kunde har jeg en aftale med kl. 10. Efter mødet, kører jeg igen imod Sverige....
Kom nu Brian - Hvad var det du havde glemt, så du var nødt til at køre som en sindsyg for at nå din aftale med kunden kl. 1000?????? :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det Gas....du kan ta det

Kom nu Brian - Hvad var det du havde glemt' date=' så du var nødt til at køre som en sindsyg for at nå din aftale med kunden kl. 1000?????? :tongue2:[/quote'] Sin Hjerne..... Sorry Brian den var for oplagt, kunne ikke lade den ligge.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hold da kæft en børnehave der er åbnet med denne tråd. nu har i været hen over bhudda gps og michael k blot for at diskuterer om hvem der ved mest og hvem der har ret. hva helvede bliver det næste? skal vi virkelig helt ud i det plan hvor vi diskuterer hvem der har den bedste sennep i køleren eller hvem der engang har rullet en gammel dame blot for at angre men han skal da lige have en sviner. skal vi ikke bare lade den ligge ved at vi nok aldrig for gio eller mulen til erkende noget som helst. ingen af jer ved noget om gps da i alle linker til sider der er skrevet af andre der ved ligesålidt om ligesåmeget. samtidig så var det flat af michael at dreje fokus mod ham selv. alt det ævl og kævl i sådan en tråd bliver man satme træt i hovedet af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skal vi ikke bare lade den ligge ved at vi nok aldrig for gio eller mulen til erkende noget som helst.
Jeg skjuler intet' date=' og behøver derfor ikke [i']erkende noget som helst.
alt det ævl og kævl i sådan en tråd bliver man satme træt i hovedet af.
Det er et frit land, og ingen tvinger dig til at læse den. :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

puhh den er lang denne debat. orker ikke at læse den til ende. vores bil er så lige blevet total skadet i mandags, da en ung uforsvarlig fyr, kørte alt alt for stærkt lige op i røven på vores bil. manden er sygemeldt med piskesmæld og meget ondt i ryggen. vi har problemer med at komme frem og tilbage og det har kostet os kassen! syntes det er noget pis at sige at vi skal blande os uden om hvordan andre kører. for hvad så når det går galt? det kan ødelægge en andes liv på et splitsekund. og det er sku da trist, fordi man vælger at køre alt alt for stærkt! men man skal nok sidde i sådan en situation for at se det. den unge fyr fik sig ihvertfald en lærestreg. jeg er bare glad for at jeg har min mand i live og at børnene i det mindste ikke var med i bilen. jeg er heller ikke hellig, for jeg har jo nok også trykket lidt ekstra på pedalen. men det er da taget gevaldigt til eftertanke. så syntes ikke der er noget galt med at give folk en repremande (staves?) i ny og næ. (og så er jeg egentligt bedøvende ligeglad med hvem der kørte og hvorfor, det er bare ikke iorden at udsætte andre for fare)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg skjuler intet' date=' og behøver derfor ikke [i']erkende noget som helst.Det er et frit land, og ingen tvinger dig til at læse den. :rolleye:
Hej Gio Bør denne tråd ikke lukkes nu?? Synes godt nok den er kørt way off... Hilsen Søssan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Gio Bør denne tråd ikke lukkes nu?? Synes godt nok den er kørt way off...
Hej Søssan...jeg prøvede såmænd at afslutte den for noget tid siden - men andre mener at der stadig skal røres i andedammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hverdagens små mirakler At Brian gør sig så store anstrengelser for at "bevise", at det ikke var ham, viser, at han tager afstand fra den hurtige kørsel og ikke vil forbindes med den. Det første skridt på vejen mod helbredelse af en fartdåre er sygdomserkendelse, og her er vi måske vidner til, at en lille spire af sund fornuft har slået rod i et vanskeligt sind. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:laugh: Du er tiltalt for mord..... Du har 30 dage til at bevise din uskyld.... Lader du bare stå til???? Og du siger fart er en sygdom????:rolleye:
At Brian gør sig så store anstrengelser for at "bevise"' date=' at det ikke var ham, viser, at han tager afstand fra den hurtige kørsel og ikke vil forbindes med den. Det første skridt på vejen mod helbredelse af en fartdåre er sygdomserkendelse, og her er vi måske vidner til, at en lille spire af sund fornuft har slået rod i et vanskeligt sind. :cool:[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg forholdsvis ny herinde, men jeg bryder mig bestemt ikke om den måde Brian bliver hængt ud på, især da der ikke findes nogle konkrete beviser. Det er næsten på kant med straffeloven omkring freds og æreskrænkelser.:thumbdown Det er en kedelig tendens. Det er efter min mening ikke relevant for debatten hvem der var fører af køretøjet, men mere at der generelt køres for stærkt på broen/tunnelen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

Tjoh men nu har Brian jo selv været der med at skrive personlige henvendelser til folk som han mente kørte for stærkt i nærheden af hans interesser men om det også berettiger Gio at skrive det samme skal jeg ikke kunne sige - men det er da rart at der sker så lidt på begge sider af sundet, at der kan bruges så meget plads til noget som er forholdsvis enkelt og så vidt som jeg kan se er lukket .. nu har vi jo en meget blid moderation herinde, måske skulle man til at håndhæve tingene lidt mere håndfast og lukke tråde som ikke er aktuelle mere .. Gio mener det er brian udfra registreringsnummeret som han har slået op på vv.se, Brian siger det ikke er ham via udskrifter fra broen.. vi bliver aldrig klogere på dette - så skulle vi ikke bare lade den ligge og nyde det gode vejr, så længe det varer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...