Jump to content
Gio

08:45 på broen

Recommended Posts

Så er den ikke opdateret.... Min bil har køreforbud fra d 4/4....Da den ikke er godkendt endnu. Derfor min tur til Audi..... Mit besiktningspapir ligger i bilen og jeg gider ikke hente det. Såfremt du kommer til det lille hyggetræf vi holder, så kan du se sedlen IRL. Jeg skal huske at tage den med op, når jeg kommer forbi carporten....
Sgu´ da ikke særligt betryggende at VV ikke opdaterer deres services, når det netop er en så essentiel én for en evt. bilkøber. Jeg mener, de fleste bruger jo netop deres fordonsservice til at tjekke evt. reg-dato, køreforbud osv. Så er det da ikke en potte tis værd!? Nå - men så lader vi vv ude af regnestykket, og ender op med tidspunktet for overfarten - som ikke stemmer. Så er der "kun" mit udsagn om at have set dig, tilbage. Og, i kid you not!...din bil kørte over høj-broen ca. 08:45-08:50...med pedalen i kælderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Æhm...Brian? Har du tjekket om din Audi overhovedet holder i din carport??
Tror sku der er nogle der har "lånt" den til et lille rambuk, nu brugte de jo en RS4 i glostrup (mener jeg det var) så måske nogle er blivet inspireret Mvh A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da kæft en morsom tråd! :D Endnu sjovere er det jo, at en vis herre bliver taget med bukserne nede, mens han står med hånden i kagedåsen... (se det for jer...! :laugh:) Det er så uendeligt underholdende, at folk, som får stukket beviserne direkte op i femøren, stadig holder fast i, at 'det var ikke mig; jeg har aaaaaaldrig gjort noget...' og 'det må du bevise, mens jeg pudser min glorie'...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du sniffet for meget af kattebakken????:sick::sick: Gio fremlægger en påstand som jeg tilbageviser.... Med udskrift af min passage af broen. Jeg har 2 mennesker der kan bevidne at min bil og jeg, befandt sig adskillige km derfra på tidspunktet..... Hvad mere vil du ha'???? Nååårh ja, så tag dig lidt sammen og lad væ'r med at slikke folk så meget i røven..... Det klæ'r dig ikke.:sick:

Hold da kæft en morsom tråd! :D Endnu sjovere er det jo, at en vis herre bliver taget med bukserne nede, mens han står med hånden i kagedåsen... (se det for jer...! Det er så uendeligt underholdende, at folk, som får stukket beviserne direkte op i femøren, stadig holder fast i, at 'det var ikke mig; jeg har aaaaaaldrig gjort noget...' og 'det må du bevise, mens jeg pudser min glorie'...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er der forhåbentlig ikke tale om en af de der dobbelt-registreringer hos VV' date=' hvor flere biler får samme registrerings-nummer... Det ville jo være direkte pinligt![/quote']Jeg har jo set syner, åbenbart. Og at det så lige er Brian´s bil jeg får serveret registreringsnummeret på, må jo være et tegn fra højere magter :laugh: Nu er jeg en spade til matematik - men hvad ér odds´ne for, ud af det blå, at slynge et svensk registreringsnummer ud - og det så viser sig at være vores allesammens Thyrring? ...havde det dog bare været ugens lotto-tal jeg havde fået i hovedet :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej, selv om det godt kunne friste mig næste gang. Meldte ham til broen. Går ud fra de sender ham et høfligt brev.
Med mindre du har noget godkendt udstyr til at måle fart, så tror jeg ikke politiet kan og vil bruge resurser på det, tror de har vigtigere ting at tage sig til eller få brugt noget af alt deres afspasering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Med mindre du har noget godkendt udstyr til at måle fart' date=' så tror jeg ikke politiet kan og vil bruge resurser på det, tror de har vigtigere ting at tage sig til eller få brugt noget af alt deres afspasering.[/quote'] Jeg behøver ikke noget godkendt udstyr til at se om en bil kører 200km/t Som Gio også sagde i en tidligere tråd, så er 200km/t på en motorvej ikke skraldespandsspionage, men en ret alvorlig forseelse, som burde meldes. Jeg er ikke ude på at gøre livet surt for folk, jeg ønsker at få dem til at forstå vigtigheden af hensynet til andre mennesker. Vil man køre 200, så kan man gøre det på sturup raceway, også er det slutdiskuteret for min del.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er man jo heldigvis i dette her land uskyldig indtil eller med mindre andet kan bevises. Måske jeg er naiv fordi jeg som udgangspunkt tror på det bedste i folk, men hvis Buddha siger at det ikke var ham der kørte råddent, jamen så var det ikke ham, jeg har ikke erfaringer med eller grund til at tro at Buddha skulle være en person man ikke kan stole på. Jeg vil også sige at uanset om Buddah har kørte vildt eller ej på det givne tidspunkt, så klæder det ikke dette forum at blive ved og ved og ved med at argumentere og angribe mandens troværdighed på baggrund af.....ja et par indicier og vis portion sandsynlighed. Tvivlen skal komme den anklagede til gode, så drop nu 'hetzen' og lad os komme videre.... Og Gio, ja du så nummerpladen, og der er hellere ingen grund til at tro at du skulle tale andet end sandt, og hvad står vi så tilbage med, en uforklarelig lille hændelse, som der kan være så mange forskellige ukendte forklaringer på, ja og hvad så, dem er der så mange af.... Iøvrigt jo mere du trænger en anklaget op i en krog, desto svære bliver det for ham/hende at indrømme sin skyld. Det er simpel almen menneskelig psykologi. Man kan godt indrømme at man har dummet sig, men der er ingen der bryder sig om at tabe ansigt eller at blive ydmyget, det vil man altid søge at undgå, bevidst eller ubevidst. Det er iøvrigt også en af 'tricksne' ved en god afhøring, i hvertfald når man skal frembringe en tilståelse, altid at give den tiltalte 'en vej ud' hvor han kan få lov at tilstå uden at han taber ansigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad gør Politiet egentlig i tilfælde af, at de modtager flere uafhængige anmeldelser om hasarderet kørsel? Brians kørsel har været til diskussion før, og spørgsmålet er, om det nu er tid til at gøre noget ved det. Man kan jo tilsyneladende ikke tale med ham om det.
absolut intet .. de kan intet gøre ikke engang selvom du har en film med det ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må give EBL en lille smule ret her, Brian har jo altid været ret stolt af at indrømme det er ham, og argumentere for hvorfor andre bare skal klappe kaje, syntes derfor det er underligt hvis det skulle være ham, og han ikke vil vedkende sig det, det ligner jo ik ham

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er man jo heldigvis i dette her land uskyldig indtil eller med mindre andet kan bevises. Måske jeg er naiv fordi jeg som udgangspunkt tror på det bedste i folk, men hvis Buddha siger at det ikke var ham der kørte råddent, jamen så var det ikke ham, jeg har ikke erfaringer med eller grund til at tro at Buddha skulle være en person man ikke kan stole på. Jeg vil også sige at uanset om Buddah har kørte vildt eller ej på det givne tidspunkt, så klæder det ikke dette forum at blive ved og ved og ved med at argumentere og angribe mandens troværdighed på baggrund af.....ja et par indicier og vis portion sandsynlighed. Tvivlen skal komme den anklagede til gode, så drop nu 'hetzen' og lad os komme videre.... Og Gio, ja du så nummerpladen, og der er hellere ingen grund til at tro at du skulle tale andet end sandt, og hvad står vi så tilbage med, en uforklarelig lille hændelse, som der kan være så mange forskellige ukendte forklaringer på, ja og hvad så, dem er der så mange af.... Iøvrigt jo mere du trænger en anklaget op i en krog, desto svære bliver det for ham/hende at indrømme sin skyld. Det er simpel almen menneskelig psykologi. Man kan godt indrømme at man har dummet sig, men der er ingen der bryder sig om at tabe ansigt eller at blive ydmyget, det vil man altid søge at undgå, bevidst eller ubevidst. Det er iøvrigt også en af 'tricksne' ved en god afhøring, i hvertfald når man skal frembringe en tilståelse, altid at give den tiltalte 'en vej ud' hvor han kan få lov at tilstå uden at han taber ansigt.
Der kan jeg være enig med EBL. Folk bliver som man behandler dem. Lad os lukke forumet, ingen grund til hetz.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
absolut intet .. de kan intet gøre ikke engang selvom du har en film med det ....
Ikke korrekt, det kan de godt, domstolene godtager en optagelse som bevis hvis den udgør et utvetydigt bevis for en lovovertrædelse. Det var da iøvrigt utroligt så skråsikker du 'altid'*) er i dine svar, deværre har dine svar ikke altid hold i virkelighedens verden, hvorfor du med fordel kunne putte et enkelt eller to forbehold ind i dine svar, så folk herinde ved at det kun er noget du tror og ikke nødvendigvis ved. *)Et par eksempler fra den forløbne http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=147291&postcount=34 http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=146407&postcount=19 http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=144263&postcount=16

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

og når nu det er noget jeg med sikkerhed ved??? endda ud fra egen erfaring???? hvad så klogeåge???? når jeg med sikkerhed efter egen erfaring ved at de intet kan gøre jeg var tiltalt for at køre "ikke under 170kmt i byzone" men endte med en bøde for at køre over for rødt til trods for at 2 betjente bevidnede farten men da de havde glemt at måle mig i kampens hede kunne de intet gøre?? og en anden gang til trods for at det blev filmet med et alm kamera hvor de intet kunne gøre fordi der ikke var en måling på hastigheden???? det er ligesom det der i en sådan optagelse skal udgøre det utvetydige bevis som du snakker om http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=146407&postcount=19 hvad med når jeg var i retten med 12 ubetalte parkeringsbøder ved min gamle bopæl i dk mod CARPARK og dommeren selv fortalte mig disse ting personligt??? og i ... mener det var BASTA at direktøren for carpark selv udtalte at de fik meget modvind i de danske retssale??? http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=144263&postcount=16 hvis du er så påståelig med det så ring dog for helvede til en station i dk og spørg dem .. jeg VED MED SIKKERHED at jeg har ret administrativt kontorarbejde bliver ikke udført af politifolk!!! men derimod civile kontorfolk.. den med GPS´en må lige vente til jeg har fundet siden hvor jeg læste det men det med at det kan lade sig gøre med 3 er helt hen i vejret de fleste gps´er virker ikke engang med kun 3 satelitter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gider nu heller ikke tærske mere langhalm på den her historie. Tvivlen må komme Brian til gode, som det er skik og brug i et demokratisk retssamfund. C´est La Vie, Monsieur le Président de la cour... Il n'y a rien à ajouter. a1122.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
når jeg med sikkerhed efter egen erfaring ved at de intet kan gøre jeg var tiltalt for at køre "ikke under 170kmt i byzone" men endte med en bøde for at køre over for rødt til trods for at 2 betjente bevidnede farten men da de havde glemt at måle mig i kampens hede kunne de intet gøre?? og en anden gang til trods for at det blev filmet med et alm kamera hvor de intet kunne gøre fordi der ikke var en måling på hastigheden???? det er ligesom det der i en sådan optagelse skal udgøre det utvetydige bevis som du snakker om
...Og pludselig gav udtrykket '10% dummere end klar snot' mening igen. Tror også jeg trækker mig fra denne tråd ... Bunden er vist nået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
... den med GPS´en må lige vente til jeg har fundet siden hvor jeg læste det men det med at det kan lade sig gøre med 3 er helt hen i vejret de fleste gps´er virker ikke engang med kun 3 satelitter...
Jeg kender ikke vildt meget til GPS, men en sjat til fysik. I et tredimensionalt rum er tre "pejlepunkter" - så vidt jeg ved - nok til at bestemme éns position fuldstændig. Hastigheden er da kun et spørgsmål om beregning..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...Og pludselig gav udtrykket '10% dummere end klar snot' mening igen. Tror også jeg trækker mig fra denne tråd ... Bunden er vist nået.
ja det er flot tumpe YOU HAVE WON THE INTERNET !! utroligt med jer bedrevidende wannabe politimænd ja jeg kører for stærkt .. hvordan det skulle gøre mig mindre intelligent har jeg svært ved at se... men klap dig selv på skulderen dit bidrag til tråden er i verdensklasse
Er du stolt af det Michael K ? :eek:
nej hvor er det du læser at jeg skriver at jeg er stolt af det??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kender ikke vildt meget til GPS' date=' men en sjat til fysik. I et tredimensionalt rum er tre "pejlepunkter" - så vidt jeg ved - nok til at bestemme éns position fuldstændig. Hastigheden er da kun et spørgsmål om beregning..[/quote'] ikke desto mindre virker de fleste gps´er idag ikke med 3 satelitter de fleste skal ha 6-8 stk for at ha dækning selv de dyre lækre gps´er i 4-6000kr klassen er kun max 95% nøjagtige forudsat at den har gang i ALLE 16 kanaler og mere end 5 satelitter dette gælder både for position og hastighed så på 120kmt vil en dyr fin gps med mange kanaler vise min 6kmt forkert hvis den har optimale forhold og den præcision forringes en del med de billige modeller

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja det er flot tumpe YOU HAVE WON THE INTERNET !! utroligt med jer bedrevidende wannabe politimænd ja jeg kører for stærkt .. hvordan det skulle gøre mig mindre intelligent har jeg svært ved at se... men klap dig selv på skulderen dit bidrag til tråden er i verdensklasse
Rolig nu folkens, det er jo bare Supermule/Buddha (kan ik lige huske de andre) der endnu engang har skiftet navn :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
[...]når jeg med sikkerhed efter egen erfaring ved at de intet kan gøre jeg var tiltalt for at køre "ikke under 170kmt i byzone" men endte med en bøde for at køre over for rødt til trods for at 2 betjente bevidnede farten men da de havde glemt at måle mig i kampens hede kunne de intet gøre??
Al respekt for hvad du selv måtte have af erfaringer fra din egen kriminelle karriere, men der er altså et formål med at - politiet har fået installeret kameraer i patruljevognene, - at de selv videooptager eksempelvis uroligheder i store menneskemængder, - at de bånder indslag fra nyhedsstationerne til senere analyse, og - at de gerne vil have flere kameraer i bybilledet m.v. på 'trouble spots' Årsagen er dels at det letter efterforskningsarbejdet dels at det kan virke som bevis i retsalen, ofte et bevis det er svært at sige så meget i mod, modsat eksempelvis vidner der kan have deres egen agenda med deres udsagn om hvad de så. Der har faktisk været mange eksempler fornyeligt af folk der netop har kunnet blive dømt pga at der forelå videooptagelser og/eller billeder af forseelsen. Herligt ! Men der er naturligvis diverse krav til optagelserne, som kan gøre at de ikke kan bruges som bevis i konkrete tilfælde. Det er nok det der har været tilfældet i din sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...