Jump to content
Gio

08:45 på broen

Recommended Posts

Jeg kører over 06.10 og Rikke kører over 08.13.... På 2 forskellige aftaler. Jeg har udeladt de første numre af hensyn til privatlivets fred...
Man kan jo ikke se om du kørte over igen 8:45 ;) Lad os da i stedet få det registreringsnummer som Gio har skrevet ned herind i stedet for - så kan vi jo se hvem bilen tilhører... Han kan vel ikke digte Mulens registreringsnummer - igen, med mindre selvfølgelig han kendte det i forvejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er nogle mennesker beskåret at være så utroligt dygtige bilister' date=' at de har mere ret til vejene end alle andre.[/quote'] Heh, jeg drømmer faktisk om den dag, hvor man begynder at differentiere. Ud fra forskellige kurser (praktiske såvel som teoretiske) kan man så opkvalificere sig til at køre på udvalgte strækninger på bestemte tidspunkter af døgnet, hvor "B-holdet" :fight: samtidig ikke må færdes. Ja, jeg drømmer, men hva' - det skal jeg vel have lov til? ;) Og nu vi er i gang med at brokke os over andres unoder i trafikken, så vil jeg da godt lige have lov til at påpege pigebarnet i en sølvgrå A3 i tunnellen, som - over en strækning på mere end 2000m - ikke kunne fatte, at højre bane var 100% tom! Dernæst - lidt efter lufthavnen - er der tossen i Volvoen, som trækker ud for at overhale en forankørende gul kassevogn, som ligger mere end 100m væk, og som måske blot kører 2 km/t langsommere end Volvoen. Sidst, men ikke mindst, den sølv/grønne (mener jeg) Taxa, hvor chaufføren sidder og fumler med et eller andet apparat, mens han ganske uvidende trækker halvt over i "min" (ventre) bane, mens jeg er i færd med at overhale. :mad: Næh, du. Nok kan forhøjet fart da helt bestemt være et problem i rigtigt mange situationer, men det er dælme godt nok det mindste problem, jeg personligt oplever i trafikhverdagen! Pudsigt nok er jeg i øvrigt hver eneste evige dag vidne til, at rigtigt mange af de, jeg overhaler på motorvejen, lynhurtigt overhaler mig igen, når vi kommer frem til områder med nedsat fart grundet vejarbejde, bebyggelse, legende børn, osv. Det er som om, at når bare hastigheden er "lav" (f.eks. 50-80 km/t), så behøver man åbenbart ikke tage hensyn til det legende barn i vejkanten ved at nedjustere sin fart, skifte bane, osv. Folk er pisseligeglade, for de kører jo det, de må. Dagligt ser vi også alle de "motorvejshellige", som absolut VIL diktere en hastighed på 110-120 km/t på motorvejen, suse forbi vejarbejderne i nødsporet (eller et tissende barn - ja, latterligt dumt af forældrene) med uændret hastighed i højre bane i stedet for at trække ud i en tom venstre bane (evt. med nedsat hastighed). Hvorfor i alverden tilpasser alle de farthellige ikke deres fart til omgivelserne? Nåh nej, de kører jo det, de må.... og så er der jo ingen fare. Vejarbejderne kan jo bare sætte et skilt op med lavere hastighed, men har de ikke gjort det, lader jeg dem lige smage mit sidespejl med 110 km/t. For pokker altså - det ville være LANGT mere forsvarligt at køre 150 km/t i venstre bane. Men uha, nej - det ville jo være ulovligt. :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det kan man da ikke ..... Jeg havde som sagt en aftale med SMC kl 0730.... Og en aftale igen kl 10 stort set samme sted (generatorvej).... Og hvorfor skal mit reg.nr offentliggøres???? En anelse makabert..... Skal jeg så smide Jespers CPRnr herud også???

Man kan jo ikke se om du kørte over igen 8:45 ;) Lad os da i stedet få det registreringsnummer som Gio har skrevet ned herind i stedet for - så kan vi jo se hvem bilen tilhører... Han kan vel ikke digte Mulens registreringsnummer - igen, med mindre selvfølgelig han kendte det i forvejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvem der så er uopmærksom i et sekund eller to på et givent tidspunkt i trafikken ved en bestemt hastighed er da himmelråbende uinteressant!!
Du mener da vel ikke, at 2 sekunders uopmærksomhed i rush hour på motorvejen er ufarligt? 2 sek er sgu lang tid i den sammenhæng.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det siger jeg da ikke.... Men folk jeg omgåes med jævnligt, kan jeg da godt huske deres regnr. Så det er næppe en dokumentation for at det rent faktisk VAR mig der kørte der.... Derfor efterlyste jeg et evt. billede eller andet der kunne dokumentere at det var min bil der overhalede Jesper. Ellers skulle jeg da mene at der var nogle stykker herinde der burde undskylde for deres udtalelser.

det er jo ikke dit, siger du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ellers skulle jeg da mene at der var nogle stykker herinde der burde undskylde for deres udtalelser.
Hvorfor dog det?? Svjv er Gio den eneste som påstår at have set dig i det pågældende tilfælde. Vi andre har bare kommenteret din generelle hjernedøde kørsel. Og det får du ingen undskyldning for. Og vedr. din opfordring til at melde dig: first chance I get, mester...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfra ved du jeg kører hjernedødt??? Har du selv oplevet det eller er det bare noget du har hørt??? Har du ikke selv oplevet det, så skulle du faktisk lukke røven noget så eftertrykkeligt.... Så er du ikke andet end en lille fnatmide der bare er med på beat'et. øvrigt pænt svært at køre hjernedødt hurtigt i en Starlet.....For Audi'en har køreforbud. :D

Hvorfor dog det?? Svjv er Gio den eneste som påstår at have set dig i det pågældende tilfælde. Vi andre har bare kommenteret din generelle hjernedøde kørsel. Og det får du ingen undskyldning for. Og vedr. din opfordring til at melde dig: first chance I get, mester...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det siger jeg da ikke.... Men folk jeg omgåes med jævnligt, kan jeg da godt huske deres regnr. Så det er næppe en dokumentation for at det rent faktisk VAR mig der kørte der.... Derfor efterlyste jeg et evt. billede eller andet der kunne dokumentere at det var min bil der overhalede Jesper. Ellers skulle jeg da mene at der var nogle stykker herinde der burde undskylde for deres udtalelser.
Ok. Du bliver ved med at fortælle om aftaler du havde inden og efter tidspunktet. Med de hastigheder der bliver gisnet om i tråden her, skulle man mene der var rigeligt med tid til at nå frem og tilbage i mellemtiden. Du viser skærmdumps af dine Bizz-trækninger, der ikke har noget med sagen at gøre. Skulle de kunne ha været brugt til det mindste, skulle næste trækning efter omtalte tidspunkt have været med også. Og så kunne det stadig have været manipuleret. Det du dog ikke har påstået endnu er, at det ikke var dig der kørte. I stedet spørger du efter beviser af den ene eller anden slags. Og du vil ikke have nummerpladen frem, selvom du tilsyneladende burde være ret kølig, da det jo ikke er din bil der er tale om? Jeg siger ikke nødvendigvis at Gio har ret, men hvorfor skulle han starte denne tråd, hvis han - (efter at have kontrolleret den nummerplade han skrev ned?) - ikke var sikker på, der var tale om dig? Hvis du vil gøre dig fortjent til nogen undskyldninger herinde fra, tror jeg du skal til at være lidt skarpere i dine svar, i stedet for at tågesnakke udenom, med hvor uansvarligt det er at skrive en nummerplade ned...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Brian kan vi ikke gøre så meget ved tror jeg, og forstå slet ikke at i gider diskutere det med ham, han er som han er, og sådan er det jo bare. Alle kender hans holdninger, og tvilver på at noget nogen siger herinde, skulle få ham til at andre sig. Men til alle jer der så gerne vil anmelde andre, hvor går jeres grænse så ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Brian kan vi ikke gøre så meget ved tror jeg, og forstå slet ikke at i gider diskutere det med ham, han er som han er, og sådan er det jo bare. Alle kender hans holdninger, og tvilver på at noget nogen siger herinde, skulle få ham til at andre sig. Men til alle jer der så gerne vil anmelde andre, hvor går jeres grænse så ?
Fatter heller ikke jeg røg ind i den diskution igen :D -Og er heller ikke interesseret i at anmelde nogen som helst... Mht. hvor ens grænse går, for hvornår man vil anmelde nogen, tror jeg det er noget man vurderer fra episode til episode. Tror ikke der er nogen der har en regel, der hedder +20% f.eks. Har dog aldrig selv meldt nogen. Tvivler på det hjælper noget som helst. Nøjes med at blive foraget i øjeblikket :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du mener da vel ikke' date=' at 2 sekunders uopmærksomhed i rush hour på motorvejen er ufarligt? 2 sek er sgu lang tid i den sammenhæng.[/quote'] Det kommer da an på hvor stærkt man kører... Men diskussionen handler jo ikke om dét, men om hvorvidt det er Mulen eller en anden der kørte sindssygt stærkt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gider jeg ikke engang kommentere.... Jeg viser skærmdumps af mine bizz'er fordi jeg kan dokumentere min færden og tidspunktet.... Er der nogen andre der har dokumeteret noget som helst af det de påstår???? Så kom ind i kampen. Jeg lægger ikke min færden til offentlig skue, med mindre det er strengt nødvendigt.... Jeg har gjort det for endegyldigt for at mane i jorden at det var min bil der var tale om.

Ok. Du bliver ved med at fortælle om aftaler du havde inden og efter tidspunktet. Med de hastigheder der bliver gisnet om i tråden her, skulle man mene der var rigeligt med tid til at nå frem og tilbage i mellemtiden. Du viser skærmdumps af dine Bizz-trækninger, der ikke har noget med sagen at gøre. Skulle de kunne ha været brugt til det mindste, skulle næste trækning efter omtalte tidspunkt have været med også. Og så kunne det stadig have været manipuleret. Det du dog ikke har påstået endnu er, at det ikke var dig der kørte. I stedet spørger du efter beviser af den ene eller anden slags. Og du vil ikke have nummerpladen frem, selvom du tilsyneladende burde være ret kølig, da det jo ikke er din bil der er tale om? Jeg siger ikke nødvendigvis at Gio har ret, men hvorfor skulle han starte denne tråd, hvis han - (efter at have kontrolleret den nummerplade han skrev ned?) - ikke var sikker på, der var tale om dig? Hvis du vil gøre dig fortjent til nogen undskyldninger herinde fra, tror jeg du skal til at være lidt skarpere i dine svar, i stedet for at tågesnakke udenom, med hvor uansvarligt det er at skrive en nummerplade ned...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det gider jeg ikke engang kommentere.... Jeg viser skærmdumps af mine bizz'er fordi jeg kan dokumentere min færden og tidspunktet.... Er der nogen andre der har dokumeteret noget som helst af det de påstår???? Så kom ind i kampen. Jeg lægger ikke min færden til offentlig skue, med mindre det er strengt nødvendigt.... Jeg har gjort det for endegyldigt for at mane i jorden at det var min bil der var tale om. Men nu ved vi jo hvem der er stikkere herinde og hvem der har et fornuftigt forhold til omverdenen...;)
Brian, var det dig der kørte over broen, omkring det tidspunkt Gio omtaler? Et simpelt 'ja' eller 'nej' kan gøre det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gider egentlig ikke rode mig ud denne diskussion, har selv en gang kommet til at køre hurtigere end 110 km/t på broen, så jeg kan heller ikke selv blive optaget i "hellig-klubben" :rolleyes: Men hvorfor skriver du ikke bare at det ikke kan være dig og din RS6, som Gio har set? I stedet for andre skal bevise det var dig? Så er det vel bare end of story, i hvert fald hvis Audi'en ikke må køre, og du derfor kører i Starlet'en.. Men hvis du var i Starlet'en igår, hvad udfører SMC så på din Toyota :confused:

Havde en aftale med en SMC mekker kl 07.30 i Gladsaxe.... Og så med Anders fra bygbil.dk omkring kl 10 på generatorvej....
øvrigt pænt svært at køre hjernedødt hurtigt i en Starlet.....For Audi'en har køreforbud. :D
......:confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg gider egentlig ikke rode mig ud denne diskussion, har selv en gang kommet til at køre hurtigere end 110 km/t på broen, så jeg kan heller ikke selv blive optaget i "hellig-klubben" :rolleyes: Men hvorfor skriver du ikke bare at det ikke kan være dig og din RS6, som Gio har set? I stedet for andre skal bevise det var dig? Så er det vel bare end of story, i hvert fald hvis Audi'en ikke må køre, og du derfor kører i Starlet'en.. Men hvis du var i Starlet'en igår, hvad udfører SMC så på din Toyota :confused:
Brian kunne sagtens have haft et ærinde vedr. sin Audi hos SMC, og hvis den har køreforbud forklarer det jo Toyota'en... det åndsvage er jo netop bare, at denne tråd kunne have haft tre indlæg istedet for tre sider, hvis blot Brian havde svaret Gio med, at han ikke kørte på broen igår med sin Audi, og Gio dertil havde svaret "ok, beklager fejltagelsen"... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Brian kunne sagtens have haft et ærinde vedr. sin Audi hos SMC' date= og hvis den har køreforbud forklarer det jo Toyota'en... det åndsvage er jo netop bare, at denne tråd kunne have haft tre indlæg istedet for tre sider, hvis blot Brian havde svaret Gio med, at han ikke kørte på broen igår med sin Audi, og Gio dertil havde svaret "ok, beklager fejltagelsen"... ;)
Må en bil med kørselsforbud i Sverige ikke køres til/fra mekanikker ligesom man må i Danmark? Men, ja, tråden kunne have været væsentlig kortere, hvis han havde sagt det ikke var ham, eller sågar sagt det var ham.. Havde han indrømmet det, havde folk nok ikke meget mere end løftet brynene og tænkt, når ja, det er jo Mulen... Interessen opstod da tågesløret blev lagt ud ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Brian kunne sagtens have haft et ærinde vedr. sin Audi hos SMC' date= og hvis den har køreforbud forklarer det jo Toyota'en...
Ja, det er da en mulighed. Lyder bare underligt at booke en tid kl 7.30 med en mekaniker hos SMC, hvis man ankommer i en Starlet, og f.eks ikke i en Audi med problemer. Det kunne måske klares over over telefonen så, når nu mekanikeren ikke skulle se Audi'en samtidig. ...Men hvad ved jeg :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Havde han indrømmet det, havde folk nok ikke meget mere end løftet brynene og tænkt, når ja, det er jo Mulen... Interessen opstod da tågesløret blev lagt ud ;)
Ja, enig. Eller også bare sagt at det ikke var ham. Enten, eller. End of story!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehehe Hvis han virkelig har kørt 200 km i timen synes jeg egentlig det er okay at andre danskere i Malmö påpeger det som umoralsk og giver manden en næse. Det som undrer mig er at der er så meget diskussion om det virkelig er ham, enten har gio taget fejl af bilen eller også er manden en rigtig røver som politiet burde tage sig af. Det ville nu være rart med et bevis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kører over 06.10 og Rikke kører over 08.13.... På 2 forskellige aftaler.
Vedhæftet min egen udskrift: vrg47a.jpg Og vi er rørende enige om at de to er en halv time fra hinanden, hvis vi kigger på din seneste overkørsel på omdiskuterede dato. Dén kan jeg ikke forklare på stående fod.
Kæft en diskussion... Til alle dem som elsker at spille lovens vogtere. Det er så typisk dansk det her...
Vi snakker ikke om naboens hæk der er for høj, eller kollegaens knægt der kører på ulovlig knallert - men derimod om hensynsløs kørsel på broen, som sætter andre personers liv i unødig fare. Brian (eller hvem der nu har ført hans bil på det tidspunkt) kørte meget stærkt! Der er milevid afstand fra at agere skraldespion til at opfordre til at opføre sig ordentligt i trafikken.
øvrigt pænt svært at køre hjernedødt hurtigt i en Starlet.....For Audi'en har køreforbud. :D
Jeg tjekkede vv.se da jeg kom hjem i går, og der var bilen ikke pålagt køreforbud. Hverken på nettet eller via sms´en jeg fik retur på min svenske telefon. Og er det stadig ikke. 11rdr2s.jpg (Jeg har sløret, for tråden, irelevante detaljer) Tilbage er så Mysteriet Om Tidspunkter & Køretøjer - fordi jeg er 100% sikker på at jeg fik noteret registreringsnummeret korrekt. Og det ér da pudsigt, skulle jeg have fejlet i dette, at det så lige er Brians raket jeg ender op med...ikke!? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er den ikke opdateret.... Min bil har køreforbud fra d 4/4....Da den ikke er godkendt endnu. Derfor min tur til Audi..... Mit besiktningspapir ligger i bilen og jeg gider ikke hente det. Såfremt du kommer til det lille hyggetræf vi holder, så kan du se sedlen IRL. Jeg skal huske at tage den med op, når jeg kommer forbi carporten....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har gjort det for endegyldigt for at mane i jorden at det var min bil der var tale om.
Ellers skulle jeg da mene at der var nogle stykker herinde der burde undskylde for deres udtalelser.
Derfor min tur til Audi.....
Jeg er ikke helt med? Har du stadig undskyldninger tilgode?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...