Jump to content
hsahirf

Gode steder til en date i Malmø

Recommended Posts

Der er mange gode tråde om mad og drikke; "Gode restauranter i Malmø"(en god klassiker-tråd), "gode restauranter til større selskaber", "Brunch i Malmø", osv., der mangler bare en om gode steder at tage en date hen for middag eller drinks. Sådan nogle steder, hvor bordene ikke er stuvet sammen, så alle kan følge med i alt hvad der foregår ved de nærmeste 4-5 borde :cool: Jeg har desværre ikke selv noget at byde ind med, men kom frisk med jeres bud...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

der ligger en hyggelig thai restaurant tæt på møllevangstorget, tror nok den hedder "green Garden"? (i retning mod Nobeltorget/annelund når du står på torget, hvis du er interesseret kan jeg finde adressen) Super hyggelig, god mad og billig.. :th2: det med borderne tror jeg bliver svært at finde, du må tage det i stiv arm og være ligeglad med hvad sidebordet tænker! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kender stedet jeg var ude og spise med kæresten. og må sige at sankt markus vinkelder er et super hyggeligt sted, dette kunne være et oplagt sted, det er ikke billigt men heller ikke svine dyrt. skal lige tilføje at jeg selv er restaurantchef og min kæreste er kok, så vi nok lidt miljøskadet.. :rolleye: Men det får min varmeste anbefalning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Håller med till fullo. Dock är bordsbeställning nästan ett måste, ringer ni några dagar i förväg kan ni be om ett väl avskilt bord. www.malmborgen.nu Mycket mysig och romantisk restaurang. Rekomenderar er att läsa igenom menyn innan ni går dit annars tar det för lång tid att välja...De färdigkomponerade menyerna är helt fantastiskt goda! (Fisksoppan är sagolik, och då hatar jag fisksoppa normalt) Vill ni gå vidare efteråt ligger det både pubar och nattklubbar i samma kvarter.

jeg var ude og spise med kæresten. og må sige at sankt markus vinkelder er et super hyggeligt sted' date=' dette kunne være et oplagt sted, det er ikke billigt men heller ikke svine dyrt. skal lige tilføje at jeg selv er restaurantchef og min kæreste er kok, så vi nok lidt miljøskadet.. :rolleye: Men det får min varmeste anbefalning.[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites