tommy_h 0 Anmeld indhold Skrevet April 15, 2008 Hej folkens Jeg har brug for lidt hjælp og syns ikke jeg har kunne finde svaret selv. Sagen er jeg i 2006 solgte lejlighed i sverige og købte igen i 2006 en dyre lejlighed. Jeg udfyldte k6 sammen med 2007 årsopgørelsen og søgte "Upskov" eller hvad det hedder. Siden da har jeg intet hørt. Nu på min 2008 står der så som vist på vedhæftede billede. hvad skal jeg gøre for at forsat have udsat "skatte betalingen"??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2008 Hej folkens Jeg har brug for lidt hjælp og syns ikke jeg har kunne finde svaret selv. Sagen er jeg i 2006 solgte lejlighed i sverige og købte igen i 2006 en dyre lejlighed. Jeg udfyldte k6 sammen med 2007 årsopgørelsen og søgte "Upskov" eller hvad det hedder. Siden da har jeg intet hørt. Nu på min 2008 står der så som vist på vedhæftede billede. hvad skal jeg gøre for at forsat have udsat "skatte betalingen"???Du skal vel ikke göre nogenting? Der står da, at hvis du ikke har solgt din (nuvärende) lejlighed, skal du ikke foretage dig noget mht. dit uppskov Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 Jo det var også mit indtryk at jeg ikke skal foretage mig noget ud over at godkende den, men vil gerne være helt sikker, også fordi jeg slet ik har hørt noget omkring det siden jeg indsendte sidste år.. Er det normalt man ikke får en form for opgørelse eller noget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 Det kommer an på om han vil en procentsats (mener det er 0,5 % netto årligt) af det beløb han søger uppskov for. 2007-2008 er sidste år hvor man kan slippe med 20 % i skat for boligsalg. Fra og med 2009, hedder det 30 % i skat ved boligsalg. Ovenstående er initiativer af den nuværende regering. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 22 procent fra og med i år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites