Buddha 10 Anmeld indhold Skrevet April 13, 2008 Ja.....Som overskriften siger, så er vejret ved at arte sig til det bedre. Et godt onsdagstræf inden race kunne da være hyggeligt!! Så det gør vi.....Nu på onsdag kl 19 ved luftkastellet ude ved utsiktsvägen på Lernacken. I kan finde det hér!! http://kartor.eniro.se/query?&what=map_adr&mop=aq&searchInMap=2&mapstate=6;12.926478;55.565096;s;12.891666;55.580115;12.961289;55.550078;1033;841&mapcomp=;;;Lernacken;;;21611;MALMÖ;;;;;12.898328734972637;55.56900191325945;0;0;;MALMÖ;maps_place.81315.21;0&geo_area=lernacken&stq=0&pis=0 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2008 Okely dokely. Ses onsdag! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2008 Hej. Er der nogen plan efter træffet. ? Du skriver noget om inden race. Hvad er det for et Race. Ude i oliehavnen. ? Troede nemlig ikke de var startet endnu. Mvh Tim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2008 Det er de heller ikke..... Men det var mere for at stable en tradition på benene, således folk havde noget at se frem til.... Men indtil den 7/5 er der ikke noget efter træffet.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2008 Ja, men så er jeg med. Godt Initeritiv. Jeg regner med lige at kigge forbi. Mvh Tim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2008 Jeg er også frisk :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2008 Kun for biler ?? -For jeg vil ikke ha i sparker til min aprilia, den vælter nok bare ;) Jeg kommer sgu. -Kress... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2008 C'mon. Er der virkeligt ikke flere, som dukker op? Hvis der i øvrigt er stemning for det (og bestemmelserne på stedet ellers tillader det??), kunne jeg sikkert nok medbringe en engangsgrill og en snes "døde med dej". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2008 Det kan vi vel ikke takke nej til.... :D Tag du dem bare med og så ser vi om der er stemning for indtagelse af Skinkesøm i spændetrøje Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 Med tanke på vejret (her i Staffanstorp har det regnet on/off siden kl. 16) har jeg ikke været forbi den lokale Coop efter engangsgrill mv., så lad os gemme 'Henning i presenning' til en dag med bedre vejr. Vejret til trods... har folk så i øvrigt stadig planer om at dukke op? Kun en håndfuld har i forvejen meldt sin interesse, så hvis blot et par stykker har ombestemt sig som følge af vejret, skulle vi måske overveje at udskyde...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 Hej. Jeg syntes vi skal udskyde det til en dag med bedre vejr. Ikke så hyggeligt når det regner. Kan sige at det også regner her i Limhamn. :-) Men jeg er frisk på at komme næste gang, blot vejret er bedre. Mvh Tim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 Det er så hermed aflyst.......:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 HØRT !! Jeg kommer altså heller ikke i det vejr :( -Kress... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 OK. Vi krydser fingre for, at sup3rior heller ikke dukker op så (han har angiveligt ikke været logget på siden i formiddag). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 Nok meget godt jeg lige fik kigget inden jeg drønede derned - selvom jeg heller ikke havde regnet med det store fremmøde i det her vejr. Godt initiativ fra Brians side, jeg er helt sikkert frisk på et senere tidspunkt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 Vi gider ikke senere iaften....:D Lørdag og søndag lover de imellem 10-15 grader og skyfrit vejr..... Var det noget???? Nok meget godt jeg lige fik kigget inden jeg drønede derned - selvom jeg heller ikke havde regnet med det store fremmøde i det her vejr. Godt initiativ fra Brians side, jeg er helt sikkert frisk på et senere tidspunkt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 Ja vi skal nok finde på noget en anden dag !! :th2: Blir da super hyggeligt. -Kress... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 Lørdag kunne være en mulighed :) Søndag er desværre besat af en konfirmation, så den bliver nok lidt svær at kringle :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 Lørdag Kl 12 så???? Lørdag kunne være en mulighed :) Søndag er desværre besat af en konfirmation, så den bliver nok lidt svær at kringle :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites