Party 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2008 kan desværre heller ikke den 26-27 juli. Men kan godt de andre dage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2008 Den 9/10 august passer mig fint. Tidspunktet er ikke så vigtigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2008 Zeni er også klar alle 4 dage, og rigtig grand d prix er jo over flere dage Men for nemhedens skyld og for at kunne få et endeligt tal samt booke banen tror jeg du skal banke i bordret og bestemme dagen og tiden ellers kan jeg sige af erfaring, at det render ud i ingen ting. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2008 Jeg er klar 9 eller 10 Aug.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2008 Er også klar til at køre Zeni af banen Der skulle ikke være problemer nogle af dagene pt. Men jeg er enig i, at der skal bare bestemmes en dato og tid og så er det afgjort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2008 Kan kun den 26-27! ;( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
windsor 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2008 Jeg er også helt klart frisk, og 9-10 lyder helt fint hos mig Mvh Tonny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2008 Som Zeni siger, så sæt en dato så kan folk melde sig til eller ej, ellers bliver det aldrig til noget:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites