Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet April 11, 2008 Kunne det ikke være sjovt, at mødes en dag i juni eller juli og køre lidt gokart på Lockarps Gokart bane ved Oxie.?? Jeg tænker i form af et Grand Prix Og er der interesseret som kunne hjælpe med et sådan stævne Der er 16 stk 270 cc motor Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2008 Jeg er frisk!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2008 Jeg er også klar, elsker en omgang fræs Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2008 ER det den her bane ?????? http://www.douglaslundberg.se/ ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2008 Jeg er også frisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2008 Jeg vil da også gerne være med på ideen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2008 Ja.................... ER det den her bane ?????? http://www.douglaslundberg.se/ ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2008 ER det den her bane ?????? http://www.douglaslundberg.se/ ;) Hej med dig Ja det er det:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2008 Hvad med gokarts på Sturup Raceway????? De er langt hurtigere og banen er federe!!! http://www.sturupraceway.se/Bilparken/Gocarts.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2008 Min Nabo ville også gerne med!!! nok lidt lige meget hvor det er!!! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2008 Ja Jeg vil også gerne være med.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JubA/S 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2008 Mr. Quick reply her, synes også det lyder som en sjaw ide! Mvh. Torben Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2008 Ja, for søren da..... Jeg er klar på et sådant arrangement...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2008 Det kunne da være morsomt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2008 Altså hvis det ligger en dag vi kan få passet unger er jeg ret sikker på vi kan være 2 klar (Nulla og jeg) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KimPoulsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2008 tjaa hvorfor ikke.. lidt race er vel altid sjov.. og måske også lidt bedre at køre stærkt på bane end på vej.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Party 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2008 Hej Nu har jeg ikke mødt så mange af jer herinde men jeg melder mig da også på. Mvh Kent Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2008 Jeg kommer også...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2008 jeg var lige en tur ude ved banen idag og det er ikke en helt alm. bane!!! har aldrig set en bane med højdeforskelv før!!! den ser utrolig fed ud!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Party 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2008 Noget nyt om hvornår vi skal køre. nu bliver der jo desværre en del regn dage. :-( Men det er også sjovt at køre når det regner. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Alperne 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2008 lyder som en super god ide :-) jeg vil gerne tilmeldes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2008 Jeg er frisk og det samme er underboen (flink dansker - så han kan godt få lov til at følge med :D) Bare kom med nogle forslag til datoer så vi kan booke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2008 Hej til alle Her er nogle dage Juli den 26 eller 27 August 9 eller 10 Hvem kan, kom med et bud samt kl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2008 Wow lyder helt vildt sjauwt! Jeg er frisk på den 9/10 august! Tidspunkt er sådan set ligegyldigt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2008 Jeg er også frisk. Kan dog ikke den 26 juli. Men de andre dage er vist fine nok i øjeblikket.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites