Jump to content
Jenny

Fullt upp som hemmafru

Recommended Posts

Og så med børn og barnevogn i løb efter tyven...:D
Der var nok ikke nogle der spurgte ungerne :rolleyes: Jeg kan ikke lade være med at tænke tanken, at det havde været mine unger der var blevet trukket med i jagten på en bandit. Nu gik det godt denne gang...men, ja...:scared: (P.s. Nu har jeg så ikke noget afkom...men hypotetisk set, så havde jeg nok ikke været så stolt over at mine unger var blevet trukket ind i sådan en situation, sammen med deres betroede dagmamma) Det kan bare være mig - men jeg tvivler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gio : Hade ju absolut ej gett mig in i detta om mannen verkat vara beväpnad eller sett farlig ut. Hade inte gett mig efter en bankrånare direkt.... Rånaren var över 50 år och vi höll bra avstånd, typ 30-50 meter ifrån som närmast. Är uppvuxen i området så därför kändes det extra viktigt för mig, tror jag.. Har hört att han är misstänkt för ett flertal fall i Malmö på Österlen och utanför skåne. så då känns det extra bra att han blev fast....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gio : Hade ju absolut ej gett mig in i detta om mannen verkat vara beväpnad eller sett farlig ut. Hade inte gett mig efter en bankrånare direkt.... Rånaren var över 50 år och vi höll bra avstånd, typ 30-50 meter ifrån som närmast. Är uppvuxen i området så därför kändes det extra viktigt för mig, tror jag.. Har hört att han är misstänkt för ett flertal fall i Malmö på Österlen och utanför skåne. så då känns det extra bra att han blev fast....
I hear you...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites