Jenny 10 Anmeld indhold Skrevet April 11, 2008 Att vara hemmafru med 2 barn kan ibland bli lite väl spännande. Se här: http://www.kvp.se/nyheter/1.1119585/mamma-med-barn-tog-fast-tjuv Min dotter är så stolt över sin medalj. Jenny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2008 Nästan kändis... http://sydsvenskan.se/malmo/article315234.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Søssan 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2008 Det synes jeg godt nok er sejt gjort!!!:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2008 Ser for mig William Shatner står på skærmen og fortæller en hverdagen True heroes :D Sejt gjort JEnny! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anique 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2008 Modigt gjort av er! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2008 Godt gået :th2: Og så med børn og barnevogn i løb efter tyven...:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2008 Og så med børn og barnevogn i løb efter tyven...:DDer var nok ikke nogle der spurgte ungerne Jeg kan ikke lade være med at tænke tanken, at det havde været mine unger der var blevet trukket med i jagten på en bandit. Nu gik det godt denne gang...men, ja... (P.s. Nu har jeg så ikke noget afkom...men hypotetisk set, så havde jeg nok ikke været så stolt over at mine unger var blevet trukket ind i sådan en situation, sammen med deres betroede dagmamma) Det kan bare være mig - men jeg tvivler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2008 Total cool!!! Gid der var flere af din slags... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2008 Gio : Hade ju absolut ej gett mig in i detta om mannen verkat vara beväpnad eller sett farlig ut. Hade inte gett mig efter en bankrånare direkt.... Rånaren var över 50 år och vi höll bra avstånd, typ 30-50 meter ifrån som närmast. Är uppvuxen i området så därför kändes det extra viktigt för mig, tror jag.. Har hört att han är misstänkt för ett flertal fall i Malmö på Österlen och utanför skåne. så då känns det extra bra att han blev fast.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jordt 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2008 det er sgu iorden jenny... godt gået... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2008 Gio : Hade ju absolut ej gett mig in i detta om mannen verkat vara beväpnad eller sett farlig ut. Hade inte gett mig efter en bankrånare direkt.... Rånaren var över 50 år och vi höll bra avstånd, typ 30-50 meter ifrån som närmast. Är uppvuxen i området så därför kändes det extra viktigt för mig, tror jag.. Har hört att han är misstänkt för ett flertal fall i Malmö på Österlen och utanför skåne. så då känns det extra bra att han blev fast....I hear you... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Nu har han äntligen fått sin dom.... sydsvenskan.se/malmo/article325120.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites