Bjerggorilla 10 Anmeld indhold Skrevet April 10, 2008 Få jeg ha en svensk firma bil når man bosat i Danmark..? Jeg kommer til køre frem og tilbage til Sverige næsten hver dag nogen som ved...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2008 Ikke noget problem...:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjerggorilla 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2008 Hej Buddha ! Ved du om det noget nyt man må det ?? - Jeg snakke med en som havde arbejde indefor told & skat for 2-3 år siden og hun snakke noget om man skulle købe nogen dag billetter:confused: Den gang ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2008 Du bruger bare din brobizz som dokumentation for overfarterne..... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjerggorilla 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2008 Tak...:th2: Lykkes at finde det her på nettet også...: http://www.hlb.dk/skat/info/060622_lov_vedtaget_udenlandske_firmabiler.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites