emre 10 Anmeld indhold Skrevet April 10, 2008 hejsa. hvad betyder disse to ord: ägs og förhyrs?sætningen er fastighet eller bostad i sverige som efter utflyttningen ägs eller förhyrs(fastighetsbeteckning) jeg er igang med at udfylde en anmälen blanket.det er flytning til udlandet..:) namnförtydligande betyder vel underskrift??:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2008 Ord Förhyrs er et ord jeg aldrig har stödt på. Men Googler man så er det typisk steder som foreninger eller firmaer lejer sig ind. Ägs = ejer. namnförtydligande er som der står förtydelse af navn. Läselig underskrift. hejsa. hvad betyder disse to ord: ägs og förhyrs?sætningen er fastighet eller bostad i sverige som efter utflyttningen ägs eller förhyrs(fastighetsbeteckning) jeg er igang med at udfylde en anmälen blanket.det er flytning til udlandet..:) namnförtydligande betyder vel underskrift??:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2008 tak for den hurtigere respons..så må jeg bare sætte kryds under Ägs, da jeg er ejer af en bostad(andelsboligen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
AOG 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2008 Du har helt ret i, at förhyrs er leje og ägs er ejer (i denne forstand også bostadsrätt). Namnförtydligande er også korrekt gættet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2008 Förhyrs Förhyrs er åbenbart bare brugt i forbindelse med firmaer og og foreninger, eller ??Du har helt ret i' date=' at förhyrs er leje og ägs er ejer (i denne forstand også bostadsrätt). Namnförtydligande er også korrekt gættet.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
AOG 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2008 Ikke nødvendigvis - förhyrs betyder bare "leje". Det kommer vel an på i hvilken forbindelse, det står. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Metz 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2008 namnförtydligande betyder vel underskrift??:) Namnförtydligande är väl snarare ett förtydligande av underskriften, dvs namnet i tydligare form? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2008 namnteckning er underskrift namnfortydligende er navn med letlæselig skrift ie. blokbogstaver Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites