Jump to content
Kim Andersen

Tilmelding til fodbold i Oxie

Recommended Posts

Hej med jer Vi har grusbanen hver søndag kl. 14.00 er græstæppet ledig kan vi bare bruge det ifl. Aftale med Oxie IF. Jeg har brug for en som kan have div. nøgler når jeg ikke kan komme pga. arbejde, er der en som er interesseret Hilsen Kim Andersen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer desværre ikke på søndag, da jeg er ude at rejse. Men generelt vil jeg gerne komme og var da lidt ærgelig over at vi ikke havde en bold i søndags. Iøvrigt kan jeg tilslutte mig ideen om en form for dynamisk tilmeldingsliste, som forslået af Duffman. Nogen ideer? Mvh. Eske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, Selv om jeg ikke har mulighed for at deltage nu på søndag (d. 27), vil jeg godt lige tilkendegive min interesse i at deltage i lidt søndags-hyggebold, hvis vi kan få skrabet tilstrækkeligt med folk sammen :) Mvh. Torben

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tilmedling via igroups.dk Hej, Så lige lidt om jeres skide gode initiativ. Jeg kommer selv til fodbold nogen gange i Tune om søndagen. Vi bruger hjemmesiden igroups.dk til at melde os til. Det er rigtig nemt. Alle deltagere skal blot oprette en profil, og så skal der oprettes en dato for hvornår der spilles. Så kan man nemt følge med i hvor mange man er og om det bliver til noget.... :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Topperwhopper Sjovt at den ide snakkede mig og kim om igår. Så har allerede sat en gut igang med at lave en simpel hp som indeholderkalender. Folk kan så tilmelde sig med en kode. Forhåbenlig er den oppe og kører starten af ugen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

4. maj 2008 Hej med jer alle. Søndag den 4 maj er Young Boys er på banen igen det er på Lerbäcksvägen 2 i Oxie Young Boys husk det er hver Søndag kl. 14.00 Young Boys har nu omklædningsrum, keler, flere bolde ja nu kan vi blive et rigtigt hold. Young Boys er for alle over 20 år Så kære venner få fat I alt hvad der kan krybe og gå, vi har brug for spiller og heppe piger Kommer: Kim Allan F A Tonny (Ny i Sverige) + 1 Juba/s (Torben) Kim Poulsen Nagi Hvem kommer mere ? Afbud (Mortimer) Martin Hilsen Kim Andersen En Young Boys på kun 47 Så du har ingen undskyldninger mht. alder så mød bare op

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fodbold... Hejsa gutter Og tak for kampen i søndags, fortjent sejr hvis i spøger mig =) Jeg kan jo desværre ikke på søndag, er i det jyske - men ellers kan i regne med mig om søndagen. Hvordan ser det ud med den hjemmeside, hvor vi kunne logge ind og melde os til?? Hilsen Thomas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej med jer Vi mødes på søndag d. 4. maj kl. 14.00 til bold og hygge PS: Den 14 og 15. juni er der fodbold cup for ungdommen i Oxie Der er hold fra Danmark som har meldt deres ankomst ifl. Oxie IF så kom ud og vis flaget og giv drengene lidt medvind. Kender i hold i Danmark som kunne tænke sig, at være med kan de melde sig til på Oxie Ifs hjemmeside.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...