Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2008 Hej med jer Vi har grusbanen hver søndag kl. 14.00 er græstæppet ledig kan vi bare bruge det ifl. Aftale med Oxie IF. Jeg har brug for en som kan have div. nøgler når jeg ikke kan komme pga. arbejde, er der en som er interesseret Hilsen Kim Andersen Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KimPoulsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2008 jeg er klar igen på søndag. og jeg forsøger igen at få en ven med. håber på flere som kommer denne gang. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Eske 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Jeg kommer desværre ikke på søndag, da jeg er ude at rejse. Men generelt vil jeg gerne komme og var da lidt ærgelig over at vi ikke havde en bold i søndags. Iøvrigt kan jeg tilslutte mig ideen om en form for dynamisk tilmeldingsliste, som forslået af Duffman. Nogen ideer? Mvh. Eske Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JubA/S 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Hej, Selv om jeg ikke har mulighed for at deltage nu på søndag (d. 27), vil jeg godt lige tilkendegive min interesse i at deltage i lidt søndags-hyggebold, hvis vi kan få skrabet tilstrækkeligt med folk sammen :) Mvh. Torben Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2008 Hej med jer. Da jeg skal til Komfermation på søndag, kan jeg ikke komme. Er der en som kan hente nøglen til bolde + div. hjemme hos mig i aften eller lørdag. Så send en mail Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2008 Kommer heller ikke søndag, skal spille kamp. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2008 Jeg kommer forbi og henter dem iaften hvis der ikke er aftalt noget med andre. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2008 Hejsa Nagi Det er godt. Har sendt en PM til dig Hilsen Kim:th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
topperwhopper 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2008 Tilmedling via igroups.dk Hej, Så lige lidt om jeres skide gode initiativ. Jeg kommer selv til fodbold nogen gange i Tune om søndagen. Vi bruger hjemmesiden igroups.dk til at melde os til. Det er rigtig nemt. Alle deltagere skal blot oprette en profil, og så skal der oprettes en dato for hvornår der spilles. Så kan man nemt følge med i hvor mange man er og om det bliver til noget.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2008 Hej Topperwhopper Sjovt at den ide snakkede mig og kim om igår. Så har allerede sat en gut igang med at lave en simpel hp som indeholderkalender. Folk kan så tilmelde sig med en kode. Forhåbenlig er den oppe og kører starten af ugen. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Allan C 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2008 Jeg er klar til fodbold i dag :) Er det kl. 14??? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KimPoulsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2008 hvor mange bliver vi idag? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2008 4. maj 2008 Husk fodbold på søndag kl. 14.00 i Oxie :th2: Kommer: Kim Allan Hvem kommer mere ? :th2: Hilsen Kim Andersen Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JubA/S 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2008 Jeg prøver at se om jeg kan finde fodboldstøvlerne på loftet - uanset om det lykkes eller ej så dukker jeg op :) Vi ses Mvh. Torben Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KimPoulsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2008 hej jeg er som sagt altid frisk. men jeg skal til hundetræning mellem 13-15 men kan så komme bagefter Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2008 Hej hej jeg er som sagt altid frisk. men jeg skal til hundetræning mellem 13-15 men kan så komme bagefter Vi ses efter hundetræning Hilsen Kim Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2008 4. maj 2008 Hej med jer alle. Søndag den 4 maj er Young Boys er på banen igen det er på Lerbäcksvägen 2 i Oxie Young Boys husk det er hver Søndag kl. 14.00 Young Boys har nu omklædningsrum, keler, flere bolde ja nu kan vi blive et rigtigt hold. Young Boys er for alle over 20 år Så kære venner få fat I alt hvad der kan krybe og gå, vi har brug for spiller og heppe piger Kommer: Kim Allan F A Tonny (Ny i Sverige) + 1 Juba/s (Torben) Kim Poulsen Nagi Hvem kommer mere ? Afbud (Mortimer) Martin Hilsen Kim Andersen En Young Boys på kun 47 Så du har ingen undskyldninger mht. alder så mød bare op Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2008 Hej med jer Husk fodbold på søndag d. 4 maj kl 14.00 :th2::th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Duffman 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2008 Fodbold... Hejsa gutter Og tak for kampen i søndags, fortjent sejr hvis i spøger mig =) Jeg kan jo desværre ikke på søndag, er i det jyske - men ellers kan i regne med mig om søndagen. Hvordan ser det ud med den hjemmeside, hvor vi kunne logge ind og melde os til?? Hilsen Thomas Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2008 Hej med jer Vi mødes på søndag d. 4. maj kl. 14.00 til bold og hygge PS: Den 14 og 15. juni er der fodbold cup for ungdommen i Oxie Der er hold fra Danmark som har meldt deres ankomst ifl. Oxie IF så kom ud og vis flaget og giv drengene lidt medvind. Kender i hold i Danmark som kunne tænke sig, at være med kan de melde sig til på Oxie Ifs hjemmeside. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Konvict 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2008 Hej igen herinde! Jeg er klar til en gang fodbold,søndag d. 4. maj... Men jeg kommer kun hvis "heppe-pigerne" bliver en realitet ;-) Spøg til side... Jeg er klar anyway!! Mvh Tarik Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Konvict 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2008 Sorry... ikke klar d. 4. maj... alligevel :-( Først ugen efter... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2008 Jeg kommer også i morgen. Er det stadig på grus? (og hvor mange er vi, der må virkelig kunne samles en masse med den fine vejrudsigt). Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2008 Hej til alle De kommer: Kim Allan F A Tonny (Ny i Sverige) + 1 Juba/s (Torben) Kim Poulsen Nagi Credde (Christian) Det er ikke på grus i morgen kl. 14.00 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2008 Hvis vores gæster er gået, så kommer jeg også. Regner stærkt med et kunne nå det mvh A Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites