Jump to content
Kim Andersen

Tilmelding til fodbold i Oxie

Recommended Posts

Efter ønske oprettes denne tilmeldings tråd til fodbold :th2: Vi mødes hver søndag kl. 14.00 På Lerbäcksvägen 2 i Oxie Følgende har vist interesse for fodbold om søndagen i Oxie Allan C Ansyos Andre Duffman Konvict Mortimer Kim Andersen Kim Eske APGraph Nagi Raket77 Duffman Henrik Allan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville egentlig gerne, men... 13. april og 20. april er jeg i Frankrig til race. 4. maj hedder det Falkenberg (race). 18. maj Anderstorp (race) 25. maj firma tam-tam .... Hmmmm.... det er nok bedre jeg bare kommer og hepper (i 3. halvleg) i de weekender jeg kan... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kiggede lige på vejrudsigten, og hvor DMI mener der skulle komme lidt regn, så siger SMHI solskin fra 06 til 18...altså her på søndag, så det bliver vist helt perfekt, hvis man altså kan regne med metrologerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ville egentlig gerne, men... 13. april og 20. april er jeg i Frankrig til race. 4. maj hedder det Falkenberg (race). 18. maj Anderstorp (race) 25. maj firma tam-tam .... Hmmmm.... det er nok bedre jeg bare kommer og hepper (i 3. halvleg) i de weekender jeg kan... :)
Du er velkommen til 3. halvleg :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lille sidebemærkning...ser ikke ud til hitta.se kan finde Lerbäcksvägen 2, men det går fint på kartor.eniro.se ... mystisk Ses imorgen, DMI og SMHI er blevet enige nu, bliver solskin og 10+ grader og svag vind, så kan det næppe blive bedre så tidligt på året ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Feber... Hej, jeg er desværre vågnet op med ret ondt i halsen og helt svedig og varm - efter en aften som frossenpind. Ja, den er god nok. Jeg har fået feber - så jeg er nødt til at melde afbud til fodbold idag. mvh. Eske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej, jeg er desværre vågnet op med ret ondt i halsen og helt svedig og varm - efter en aften som frossenpind. Ja, den er god nok. Jeg har fået feber - så jeg er nødt til at melde afbud til fodbold idag. mvh. Eske
Det er da noget møg, har konen da henvist dig til teltet i nat :D God bedring :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Glemt Hummel Trøje Tak for kampen gutter, havde ikke regnet med at det skulle være så hårdt. Hvis der er en som savner en sort hummel trøje, så har jeg taget den med hjem. Så skriv lige om jeg bare skal tage den med næste gang eller om den skal afhentes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej med jer Kanon dag i Oxie tak for kampen :th2: Husk at tilmelde jer til på søndag den 20. april Vi mødes vi kl. 15.00 Af dem som var der i dag er der 4 afbud til på søndag pga. arbejde mm Alle er meget velkommen til træning og 3 periode :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej med dig Vi var 8 unge friske ;) på grus i søndags, træningen vil muligvis være på grus den 20 og 27. april. Så kom du/i bare, men som skrevet tidligere er der 4 som ikke kommer pga. arbejde mm, det skal dog ikke afholde andre for, at møde op. Husk. At melde jer til på sunddebat eller www.bricksite.com/oxie Og følg med i mødetider på denne side :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bold Hej gutter... Og tak for kamp i søndags, en smule ufortjent med kampens udfald hvis jeg selv skal sige det :D Det lyder super Nagi med trøjen, jeg var nok helt oppe at ringe over resultatet, at jeg helt glemte den, så takker for det :th2: Vi sees søndag, John og jeg er klar igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som jeg kan se lige nu er vi kun 5 som er tilmeldt til fodbold nu på søndag. Thomas & John Kim Poulsen Eske naGi Er der andre som er 100 % friske til fodbold nu på søndag? Så giv lige lyd fra jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når der er åbenbart ikke flere som dukker op her på søndag, synes 5 er sgu lige lovlig lidt. Synes vi skulle prøve at spille på næste søndag? Jeg melder afbud idag ihvertfald når der kun er 5.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

TIL- og AFmelding til fodbold................ Hejsa Hvordan ser det ud mht fodbold på søndag d. 27?? Vi mødte 5 gutter op i søndags, heribland John og undertegnede som de eneste fra forrige søndag af - (mente nu der var flere som sagde de godt kunne komme????) Men vi havde ingen fodbold, nøgler mm. ergo vi måtte køre hjem igen, sucks Det syntes jeg er lidt ærgeligt, kunne vi ikke finde en eller anden måde, via messenger, tlfliste eller ligende, hvor folk til- afmelder sig, og så dukker man fandme op hvis man er tilmeldt..... Hilsen Thomas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...