Jump to content
Luggy

Europark

Recommended Posts

Update på EuroPark Som lovet vender jeg her tilbage med update på mit mellemstående med EuroPark. Jeg har i dag fået et brev om, at de på baggrund af mit brev med dokumentation etc. har valgt at droppe de tre bøder på i alt 1.500 kr!! HURRAAAA:D:th2: Så man lige mig danse sejrsdans i min stue. Selvfølgelig er det med løftet pegefinger om, at mærke skal være synligt i bilen etc., og det havde jeg for såvidt også medgivet dem i mit brev, men mine argumenter har virket og det uden at gå i retten.;) .... og så på en mandag!! ..... :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Som lovet vender jeg her tilbage med update på mit mellemstående med EuroPark. Jeg har i dag fået et brev om, at de på baggrund af mit brev med dokumentation etc. har valgt at droppe de tre bøder på i alt 1.500 kr!! HURRAAAA:D Så man lige mig danse sejrsdans i min stue. Selvfølgelig er det med løftet pegefinger om, at mærke skal være synligt i bilen etc., og det havde jeg for såvidt også medgivet dem i mit brev, men mine argumenter har virket og det uden at gå i retten.;) .... og så på en mandag!! ..... :tongue2:
Så er der alligevel retfærdighed til! Fedt at høre....og så på en mandag!:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Som lovet vender jeg her tilbage med update på mit mellemstående med EuroPark. Jeg har i dag fået et brev om, at de på baggrund af mit brev med dokumentation etc. har valgt at droppe de tre bøder på i alt 1.500 kr!! HURRAAAA:D:th2: Så man lige mig danse sejrsdans i min stue.
Herligt, herligt... Brug nu ikke alle pengene på én gang :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Som lovet vender jeg her tilbage med update på mit mellemstående med EuroPark. Jeg har i dag fået et brev om, at de på baggrund af mit brev med dokumentation etc. har valgt at droppe de tre bøder på i alt 1.500 kr!! HURRAAAA:D:th2: Så man lige mig danse sejrsdans i min stue. Selvfølgelig er det med løftet pegefinger om, at mærke skal være synligt i bilen etc., og det havde jeg for såvidt også medgivet dem i mit brev, men mine argumenter har virket og det uden at gå i retten.;) .... og så på en mandag!! .....
Fedt med en positiv historie om parkeringsmafiaen for en gang skyld :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu bor jeg selv i Annestad, og jeg må indrømme, at jeg ikke er helt med på, hvad der er Vedegatan - kan nogen forklare??? Det er fordi, at jeg selv bor i Skomakarebyn, som ligger i selveste parkerings uland - Det vil sige, at folk parkerer simpelthen, hvor de har lyst, hvilket også betyder lige foran min have. Fair nok, hvis der havde været parkeringspladser på lokalplanen for området, men det er der ikke, så der kommer aldrig til at være parkeringspladser dér, og gjorde der det, havde jeg aldrig købt lejligheden. Det ser ud til, at der er kommet skilt op om parkering forbudt, men ikke standsning, men det virker ærligt talt lidt forvirrende mht hvor det præcis gælder, og det afholder bestemt heller ikke folk fra at parkere der alligevel. Er godt nok træt af at have parkeringsfrit område i min have :mad: Europark skal være mere end velkomne her ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Europark del 2 Jamen, så fik vi besøg igen .... i garagen ... af Europark. En del os fik nye bøder - ikke bare én, men nu to ... for de kommer og hver dag og tjekker. Hvad er det så, der er problemet denne gang? Tjo ... trods betalt garageparkering, så har nogle af os ikke modtaget nyt kort for år 2009, så bøden handler om ugyldigt P-tillstånd. Så er det igen, jeg undrer mig ... er der ingen kommunikation eller mulighed for tjek i database i Europark? Er det en eller anden "dum-i-arbejde", der tjekker p-pladser? det er simpelt hen for hjernedødt, at når man går ind og tjekker en lukket garage, at man så ikke har styr på, hvem har lov at parkere derinde, hvem har betalt? Man deler blot bøder ud ... handler det om bonusordning ....? Og hvorfor skal vi betale for, at vi ikke har modtaget tillståndsbeviset rettidigt. God Damn jeg er træt af idioti! Nå, anyways Kanslihuset har fået besked .... bøderne betaler jeg i al fald ikke! God weekend folks.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld, men hvad laver Europark i garagen?!?!?!? De har da bare at komme ud. Har I problemer med folk der holder på forkerte pladser? Den burde man vel kunne løse internt. Weird. Er selv rigtig træt af Europark. På p-pladsen v sadelmakarebyn har de stillet en automat op, der kun kan ta svenske mønter. Ingen kreditkort. Har oplevet to gange at gæster har fået bøder, fordi mønterne kun rakte til ud på natten, og p-padderne var ude før avisbuddet. Har spurgt kanslihuset om mulighed for at sætte en anden automat op der kan tage kort - de gled af på den med besked om at det ville koste 30-40 K. Ja, seføli. Hvem vil også udskifte malkemaskinen til en ringere model?!??!?! Kan man ikke gøre noget alvorligt for at få Europark ud af Annestad? Jeg er sq træt af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde samme problem med parkering malmö. Havde en betalt parkeringsplads hos Parkering Malmö. Man rejser så væk og siden det var i et månedsskifte havde jeg ikke fået sat lappen på for næste måned og haps så var der 3 parkeringsbøder. Så i fremtiden er det for min del ikke Parkering Malmö de hedder men Parkerings maffiaen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites