Jump to content
RAG

Samhällets Anal-klåda

Recommended Posts

Kom fra arbejde Tirsdag. Ventede i lufthavnen på min vidunderlige kone. Hun kom med Metro'en og så fulgtes vi over broen med toget. Tog bilen fra Svågertorp og skulle lige forbi Mekonomen ved Jägersro før vi vendte næsen hjem. Vi var kommet ind på Innre Ringvägen og vi låi højre vejbane. Vi skulle passere under en gangbro, da jeg så 3 piger stå oppe på gangbroen over højre vejbane. Der var ingen øvrig trafik så jeg trak over mod venstre vejbane, nærmest som af refleks. Da vi kom helt hen til gangbroen, så jeg at den ene af pigerne kastede noget af fuld kraft ned mod bilen, og jeg kastede bilen så langt mod venstre som muligt. Hørte et ordentligt skrald og konen skreg af forskrækkelse. Jeg ringede umiddelbart til politiet og tog første afkørsel nogle hundrede meter længere fremme, og kørte op til gangbroen. Der stod en Volvo med nødlys. Steg ud af bilen og fik øje på en gut som så forpustet ud. Jeg spurgte om det var hans bil. Ja, sagde han. Han havde løbet efter pigerne, men ikke fået fat på dem. Så kom der endnu en mand. Han var også ramt og havde også ringet til politiet og havde så holdt øje mde pigerne i ca. 10 minutter. Men nu var de væk. Gutten med den dårlige kondi gik. Jeg spadserede over gangboren og så 20 - 30 sten nede på vejen; store som knytnæver. Efter 5 minutter så jeg pigerne, og ham, der havde holdt med pigerne kom kort efter kørende med sin varevogn. Sekunder efter dukkede politiet op og umiddelbart som de steg ud af bilen, tog vi fat i pigerne og politiet fik dem. Politiet havde da talt med gutten i Volvo'en og havde fået præcist signalement af pigerne. Pigerne var 13 og 14 år. Kunne ikke straffes. Deres kusine dukkede op og fastholdt at de havde hjulpet hende med at vaske en bil den sidste halve time. Ham der havde holdt udkig efter dem havde sin søn og sin kone med bilen og havde med nør næppe reddet sin søns liv. Min kone havde fået en sten på størrelse med en knytnæve i ansigtet hvis vi havde været uheldige. Politiet tog rapport, skrev nogle navne i en blok og kørte igen. Og så fortsatte livet i den del af Malmö. Pigerne var ikke etnisk svenske, de havde en anden farve. Hvorfor spiller det en rolle ? Fordi alle indvandrere ikke nødvendigvis er sådan. Men mange er og de forpester vort samfund. Hvor meget forpester de vort samfund ? Er vort samfund i for stor grad baseret på tillid ? Deres kultur er ikke "kompatibel" med vor kultur. De har åbenbart spilleregler som gør at man får holdninger, som rammer andre uskylidge. Bør de kastreres når kommer, så der ikke bliver flere af dem ? Når man har oplevet sådan noget forandres man.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pigerne var ikke etnisk svenske' date=' de havde en anden farve. Hvorfor spiller det en rolle ? Fordi alle indvandrere ikke nødvendigvis er sådan. Men mange er og de forpester vort samfund. Hvor meget forpester de vort samfund ? Er vort samfund i for stor grad baseret på tillid ? Deres kultur er ikke "kompatibel" med vor kultur. De har åbenbart spilleregler som gør at man får holdninger, som rammer andre uskylidge. Bør de kastreres når kommer, så der ikke bliver flere af dem ?[/quote'] Sikke noget pladder. Jeg har oplevet samme antal blonde danske piger i cirka samme alder gøre noget lignende i Danmark - har også oplevet en del danske drenge og piger gennem tiden, som har smidt alt muligt mærkeligt after toget på strækningen mellem Glostrup og Høje Taastrup. Cykler, indkøbsvogne, malerbøtter osv., fantasien fejler ikke noget. Forskellen er, at I Jägersro er sandsynligheden for at pigerne er blonde temmelig lille. Men, børn i den alder er lige tossede uanset hudfarve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sikke noget pladder. ... Men, børn i den alder er lige tossede uanset hudfarve.
Nå, nå ! Så det er alderen der gør at man kan se dem stå og kaste sten ned på biler med 90-100 klik på klokken ? Du tror ikke at det har noget med opdragelse at gøre ? Læg mærke til at jeg skriver at ikke alle indvandrere er på den måde. Og jeg er heller ikke tvivl om at der findes børn, som ikke er indvandrere, som tér sig lige åndsvagt. Men ting som overrepræsentation i politiets statistikker, koncentration af kriminalitet, etc., etc. har en årsag. Jeg fik det at mærke. Gad godt vide hvad du havde tænkt, hvis du havde stået der overfor de piger, med deres kusiner, som hårdnakket påstod at jeg var racist, fordi jeg udpegede de piger, som havde vasket bil den sidste halve time. Den ene af tilhørerne havde sit kæledyr ved sin side, en hund der ku' spise en 17" skærm i en mundfuld. Som sagt: Man forandres !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var dog en ubehagelig oplevelse. Man burde måske efterhånden sætte den kriminelle lavalder ned. For man har på fornemmelsen, at de (og andre) udmærket er klar over, at de ikke kan straffes, men bliver overladt til de sociale myndigheder og får et "fy fy skamme, det må du ikke". Eller skal man lade et eventuelt erstatningsansvar overgå til forældrene? Eller skal de kunne straffes, men først i fængsel, når man når den kriminelle lavalder? Det gælder naturligvis en hvilken som helst etnisk oprindelse, der skal ikke være forskel på nogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så det er alderen der gør at man kan se dem stå og kaste sten ned på biler med 90-100 klik på klokken ? Du tror ikke at det har noget med opdragelse at gøre ?
Måske, men ikke nødvendigvis for alle pigerne. Et bråddent kar der leder flokken er nok.
Gad godt vide hvad du havde tænkt' date=' hvis du havde stået der overfor de piger, med deres kusiner, som hårdnakket påstod at jeg var racist, fordi jeg udpegede de piger, som havde vasket bil den sidste halve time. Den ene af tilhørerne havde sit kæledyr ved sin side, en hund der ku' spise en 17" skærm i en mundfuld.[/quote'] Jeg har boet og senere også arbejdet i Albertslum... æh, Albertslund på Københavns Vestegn igennem 32 år fra jeg var ganske lille. Tro mig, jeg har prøvet en del.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pigerne var ikke etnisk svenske, de havde en anden farve. Hvorfor spiller det en rolle ? Fordi alle indvandrere ikke nødvendigvis er sådan. Men mange er og de forpester vort samfund. Hvor meget forpester de vort samfund ? Er vort samfund i for stor grad baseret på tillid ? Deres kultur er ikke "kompatibel" med vor kultur. De har åbenbart spilleregler som gør at man får holdninger, som rammer andre uskylidge. Bør de kastreres når kommer, så der ikke bliver flere af dem ? Når man har oplevet sådan noget forandres man.
Enig med Paul - dét her er en omgang pladder! De piger er ikke spor anderledes end andre piger i deres alder, og ligefrem nævne kastration synes jeg er aldeles kvalmende! Forpester vores samfund?? Det er da sådan noget lort som det du skriver her, der forpester vores samfund... Ked af jeres oplevelse, men det berettiger dig ikke til at generalisere på den måde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

en ting er sikkert, om så de er 13 eller 40 år. svenske eller invandre, jeg have ikke ringet til politiet men der imod selv taget mig af det. jaja det må man ikke,, men der er sgu så meget man ikke må.. Fuck jeg var gået amok hvis det var min bil.. Det er da sådan noget der bare skal stoppes med det samme,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ubehagelig oplevelse! Det var udelukkende held, at det ikke endte med at nogen kom til skade pga. pigernes kriminelle handlinger. Det vil være sørgeligt hvis de blev mødt af eftergivenhed, uden at de var klar over hvor stor fare de har udsat deres medmennesker for. Sådan en form for afstumpethed gør mig altid totalt depri.

Men ting som overrepræsentation (af indvandrere) i politiets statistikker, koncentration af kriminalitet, etc., etc. har en årsag.
Har du tal/kilder på det? Statistik på etnisk kriminalitet er helt sikkert meget ilde set her i Sverige. Jeg mener personligt at det bedste standpunkt er at have nogle principper som man ikke fraviger fra. Principper som værdimæssigt er forankret i europæisk/nordisk kultur, med den åbenhed man altid bør have over for andres synspunkter og holdninger (hvilket også er en europæisk grundtanke). Det vil ikke være for meget at forlange at folk fra andre kulturerer spiller med, selvom det er svært for nogle af dem. Men frem for alt er det svært at føle sig som en del af "fællesskabet" hvis man bor i en ghetto og ikke er ude blandt folk og har parabolen evigt rettet mod hjemlandet. Dette er jo logik for burhøns.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
en ting er sikkert' date=' om så de er 13 eller 40 år. svenske eller invandre, jeg have ikke ringet til politiet men der imod selv taget mig af det. jaja det må man ikke,, men der er sgu så meget man ikke må.. Fuck jeg var gået amok hvis det var min bil.. Det er da sådan noget der bare skal stoppes med det samme,[/quote'] Så var du jo desværre nok endt med at blive enten anholdt eller gennempryglet af en 25-30 fætre. Det eneste sikre er at der stadigvæk ikke ville ske pigerne en skid. Sjovt som folk stadig lukker deres øjne... 63% af de fremstillede i dommervagten i København sidste år var af fremmed herkomst. Det kan man sku ikke lukke sine øjne for. Vågn op - følg med - det fungerer bare ikke når man ikke VIL det samfund man bor i. Er selv født og opvokset i Albertslund (som nævnes tidligere i tråden) - dejlig by engang men idag? - uha! Tro mig, massive problemer med indvandrere (som der er på hele Vestegnen). Det ender galt. Hvorfor? - fordi for mange velmenende mennesker har lukket øjnene for længe. Pede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu vil jeg lige ha lov til at sige at jeg selv er invandrer og jeg er næsten pæredansk, og jeg tror det er fordi min mor valgte at bo i Kastrup (der er næsten kun danskere) for jeg kan se på mine venner derfra at de er ligesom mig... det siger jo næsten sig selv at de blir halvkriminelle når de kun er omringet invandrer. Det lyder måske mærkeligt, men invandrer er gode til at gejle hinanden op, og desuden er det deres forældres skyld, for de mangler selv at blive integreret.. måske er det også politikernes skyld der dengang i sin tid har stuvet dem sammen i ghetto bygninger.. sådan en flok kvinder der ikke er "tvunget" til at omgås danskere til dagligt kan jo umuligt blevet integreret.. Men alt i alt synes jeg også det er en plat kommentar at komme med, for der findes sgu også danske børn der er bøller, så det havde været fint not at udelade at nævne hvor de er fra... og slap af, ville du kastrere dine egne børn fordi de har dummet sig eller havde de måske lidt ret i at du er racist siden du kan finde på at sige sådan noget? Ja undskyld mig men det synes jeg lige at gå over stregen...det kan godt være jeg bliver for personlig ramt, men så må i lige sige til..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
. Bør de kastreres når kommer' date=' så der ikke bliver flere af dem ?[/quote'] Må jeg lige gøre opmærksom på, at det var lige præcist det, HITLER gjorde for at udrydde jøderne. Er det virkelige der, vi vil hen igen???????????????????????????????????????????? :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Spørg dig selv om én ting..... Forædler vi planter, dyr, naturen osv???? Hvad er så forskellen på om vi gør det med mennesker??? Nu er jeg ikke nazist, MEN!! Vi har en jordklode og ikke mulighed for at flytte andetsteds hen pt. Vi bliver nødt til at kunne eksistere i fred og fordragelighed.... Kan man ikke det, så burde man overveje om der ikke skulle ske en justering af det genetiske arvematariale, således visse ting blev avlet ud af generne. Dette kan gøres på flere måder.... Men hvorfor ikke fjerne børnene, for problemerne bliver ikke mindre med årene. Hiv dem langt væk fra det de kommer fra og lad den primitive opførsel dø med dem der bragte den hertil.... Jo tidligere de fjernes, jo bedre bliver de tilpasset..... Set i bakspejlet, så skulle vi ha' lyttet til Mogens Glistrup. Havde vi det, var mange af ghetto- og andre tilpasningsproblemer løst.... Jeg deler ikke hans rabiate holdninger, men kan godt se de konsekvente og hårde doktriner han lægger for dagen, ville ha' virket ganske fint. Og jeg gider ikke høre på vattede kommentarer om alt muligt mærkeligt og hvor syg jeg er i hovedet...... Jeg har mit syn på tilværelsen og det ændrer jeg ikke, med mindre jeg kan se nogle argumenter for andre alternativer, der virker....

Må jeg lige gøre opmærksom på, at det var lige præcist det, HITLER gjorde for at udrydde jøderne. Er det virkelige der, vi vil hen igen???????????????????????????????????????????? :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen hvis du ikke gider høre vattede kommentarer om at du er syg i hovedet skal du ikke spilde mere tid med at læse mit indlæg' date=' for jeg vil bare sige at du er syg i hovedet![/quote'] hahah den var god. Ej jeg synes ikke du er syg i hoved.. .måske lidt uvidende om hvad der foregår i denne verden. For som sagt før er det omstændighederne der gør at folk bliver kriminelle (tit ihvertfald) så de skal bare spredes rundt istedet for at samles et sted. For hvis alle invandrer er som du beskriver dem buddha så ville jeg nok ikke være hvor jeg var idag. Måske skulle du lige tænke over HVORFOR det er blevet som det er, for det er ikke noget der ligger i generne vil jeg gerne lige hilse og sige!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen hvis du ikke gider høre vattede kommentarer om at du er syg i hovedet skal du ikke spilde mere tid med at læse mit indlæg' date=' for jeg vil bare sige at du er syg i hovedet![/quote'] Undskyld men hva fanden skulle det betyde? At alle udlændinge bliver gift med deres fætre og kusiner eller hva? Seriøst jeg troede ikke der fandtes folk med så lille et syn, jeg bliver godt nok forarget over at høre sådan noget lort. Tag lige og kig ud af din lille bobbel en gang og se hva der sker rundt omkring dig? Seriøst jeg kan slet ik fatte der kommer sådan nogle ord ud af hva jeg troede var civiliserede mennesker.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Undskyld men hva fanden skulle det betyde? At alle udlændinge bliver gift med deres fætre og kusiner eller hva? Seriøst jeg troede ikke der fandtes folk med så lille et syn' date=' jeg bliver godt nok forarget over at høre sådan noget lort. Tag lige og kig ud af din lille bobbel en gang og se hva der sker rundt omkring dig? Seriøst jeg kan slet ik fatte der kommer sådan nogle ord ud af hva jeg troede var civiliserede mennesker.....[/quote'] Hej Benjaminsmor. Nogle af udtagelserne i tråden er som taget ud af en bog om racehygiejne og racelære fra 1930'erne. Et eller andet sted, er det usædvanligt at høre "moderne" mennesker udtale sig sådant i dag. Jeg er, ligesom du selv, ikke af den opfattelse, at der skal være plads til alle former for opførsel i et samfund som er skandinavisk/europæisk. Det er ok at stille krav og have forventninger. Det vil også gøre det mere enkelt for nye og fremmede i samfundet at lære at begå sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spørg dig selv om én ting..... Forædler vi planter, dyr, naturen osv???? Hvad er så forskellen på om vi gør det med mennesker??? blahblahblahblah....
Nu skal du jo passe på hvad du foreslår....Det kunne jo være du selv mistede bollerne så der ikke kommer flere af din slags :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites