ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2008 Iflg. denne test kommer den til Sverige i slut oktober. Og man forventer en pris på omkring 260.000 SEK for 2,0 200HK udgaven. Altså billigere end Golf'en. http://www.automotorsport.se/biltester/2008/0815/081503.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2008 Er det prisen for den nye golf gti du sammenligner med ? for den gamle kostede da kun 256.000 sek ? i grundmodel ? GTI er den eneste med 2.0 tfsi motoren af golferne, så vidt jeg ved. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2008 Iflg. denne test kommer den til Sverige i slut oktober. Og man forventer en pris på omkring 260.000 SEK for 2,0 200HK udgaven. Altså billigere end Golf'en. http://www.automotorsport.se/biltester/2008/0815/081503.pdf Priserne er allerede inde på konfiguratoren inde på volkswagen.se, hvilket var derfor jeg gik ud fra at den var kommet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2008 Er det prisen for den nye golf gti du sammenligner med ? for den gamle kostede da kun 256.000 sek ? i grundmodel ? GTI er den eneste med 2.0 tfsi motoren af golferne' date=' så vidt jeg ved.[/quote'] Ja, det var det. Men den pris jeg fandt hed 259.000,-. Men "skit samma" prisen er så næsten den samme som en Golf GTI. Jeg betaler gerne 4.000 mere for en Scirocco kontra en Golf. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2008 Ja også her - syns bare jeg ramte på den forkerte side af 300.000sek da jeg byggede min sciroco hehe sammenlignet med samme udstyr i golfen :-) Men jeg husker nok forkert. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2008 Den har premiere i weekenden 8/9 November, ifølge Din Bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2008 ...og VW i Nykøbing Falster havde 2 stående til udstilling udenfor... Så én hos Autohuset Glostrup da jeg kørte forbi i lørdags. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2008 Har lige set en ved Scandic i Hvidovre, den var fra Autohuset Glostrup. Synes den ser rigtig fed ud! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2008 Kommer lige fra premiere-fremvisningen af den nye Golf og Scirocco i Malmö, og hvad Sciroccoen angår kan jeg bare sige at den er lækker, lækker, lækker! :th2: Og jeg passer fint ned i forsædet... Juhuuu! Så mangler der bare en prøvetur... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2008 Ja jeg må sige den rammer ikke mig, har haft en af de gamle, den var sku sjov at køre og det kan jeg læse mig til at det er den her også. Den har i min verden altid været under powered, håber den kommer med en brutal V6ere også. Men jeg har alle dage haft respekt for biler der skiller sig ud fra mængden og det gør den, det er fedt synes jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2008 Det virker ikke som om at VW Sverige har tænkt sig at sælge nogle Scirocco'er. Jeg var oppe I Din Bil i lørdags og der var tydelig at det var Golf,Golf,Golf. Ikke engang en brochure på Scirocco kunne de levere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2008 Jeg var nede hos Din bil i Trelleborg, i Lørdags, der stod en lækker grøn scirocco og de havde hyllerne fulde af brochurer og ivrige sælgere der ville fortælle om bilen. 2 måneders leveringstid pt. så det er ikke så galt. Det kunne jeg ikke vente på, så jeg købte en golf hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2008 Billeder af dejligt stylet version af den: http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=17&t=7311 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2008 Ikke engang en brochure på Scirocco kunne de levere. Tjah, der var heller ikke nogle Scirocco brochurer lagt frem til premieren, og den som ikke spørger får ikke svar ~ så jeg spurgte og fik brochuren (den findes). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 Scirocco, Top Gears car of the year: http://germancarscene.com/2008/11/28/volkswagen-scirocco-top-gears-car-of-the-year/#more-11131 Og her, ABT's svar på endnu en FED Scirocco: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2008 Uff den er ikke for køn den ABT udgave. Så mere VW's egen stilstudie af en Scirocco Studie R (270 hk 2.0 tfsi motor og dsg) http://www.automotorsport.se/news/16394/vw-har-planer-för-scirocco--här-är-studie-r/ :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Nu begynder den at ligne noget. http://www.automotorsport.se/news/18127/vw-scirocco-r--första-bilderna/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 ja det er bare en fin bil, men det er utrolig synd de ikke har fået kvaliteten og forbedringerne med fra den nyeste Golf - var hos VW i lørdags, og der er stor forskel på interøret fra fx en Golf GTI og en Scirocco - men exteriørt vinder Sciroccoen stort, suk..... TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 ja det er bare en fin bil, men det er utrolig synd de ikke har fået kvaliteten og forbedringerne med fra den nyeste Golf - var hos VW i lørdags, og der er stor forskel på interøret fra fx en Golf GTI og en Scirocco - men exteriørt vinder Sciroccoen stort, suk..... TNI Ja, det er en skam. Interiøret i Sciocco'en er det samme som i en EOS. Lige bortset fra det flade rat og de trekantede dør håndtag. De burde have "lånt" det fra GTI'en. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2009 Jeg tror desværre at Scirocco'en bliver en kort fornøjelse. Den sælger ikke vist godt. Ihvert fald ikke i Danmark og Sverige, hvor den ikke er på top 100. Din Bil i Helsingborg har den slet ikke mere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2009 Jeg tror desværre at Scirocco'en bliver en kort fornøjelse. Den sælger ikke vist godt. Ihvert fald ikke i Danmark og Sverige' date=' hvor den ikke er på top 100. Din Bil i Helsingborg har den slet ikke mere.[/quote'] så en for første gang i dag på danske plader på østerbro. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2009 Nej tror også de lavede en bommert med at sætte en ny golf på gaden samtidig med sciroccoen desvære -. de minder altså for meget om hinanden stadigvæk, for den almindelig mand på gaden. Syns segmentet var sat til de sportslige unge - men den nye golf har de jo også lavet sportslig syns jeg. Måske de skulle have holdt de gamle linier meget mere på bilen - istedet for at bygge den på en golf platform(sådan ser det i hvert fald ud). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret May 28, 2009 så en for første gang i dag på danske plader på østerbro. Egoistbil måske - jeg så iøvrigt en dansk på gule plader... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2009 Egoistbil måske - jeg så iøvrigt en dansk på gule plader... Der er også solgt 3 gange så mange på gule plader, som på hvide i år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2009 Jeg tror desværre at Scirocco'en bliver en kort fornøjelse. Den er ganske enkelt for dyr i forhold til hvad man får for pengene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites