Jump to content
MC Manden

Ny Scirocco

Recommended Posts

Iflg. denne test kommer den til Sverige i slut oktober. Og man forventer en pris på omkring 260.000 SEK for 2,0 200HK udgaven. Altså billigere end Golf'en. http://www.automotorsport.se/biltester/2008/0815/081503.pdf
Priserne er allerede inde på konfiguratoren inde på volkswagen.se, hvilket var derfor jeg gik ud fra at den var kommet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det prisen for den nye golf gti du sammenligner med ? for den gamle kostede da kun 256.000 sek ? i grundmodel ? GTI er den eneste med 2.0 tfsi motoren af golferne' date=' så vidt jeg ved.[/quote'] Ja, det var det. Men den pris jeg fandt hed 259.000,-. Men "skit samma" prisen er så næsten den samme som en Golf GTI. Jeg betaler gerne 4.000 mere for en Scirocco kontra en Golf.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer lige fra premiere-fremvisningen af den nye Golf og Scirocco i Malmö, og hvad Sciroccoen angår kan jeg bare sige at den er lækker, lækker, lækker! :th2: Og jeg passer fint ned i forsædet... Juhuuu! :thumbup: Så mangler der bare en prøvetur...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg må sige den rammer ikke mig, har haft en af de gamle, den var sku sjov at køre og det kan jeg læse mig til at det er den her også. Den har i min verden altid været under powered, håber den kommer med en brutal V6ere også. Men jeg har alle dage haft respekt for biler der skiller sig ud fra mængden og det gør den, det er fedt synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det virker ikke som om at VW Sverige har tænkt sig at sælge nogle Scirocco'er. Jeg var oppe I Din Bil i lørdags og der var tydelig at det var Golf,Golf,Golf. Ikke engang en brochure på Scirocco kunne de levere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var nede hos Din bil i Trelleborg, i Lørdags, der stod en lækker grøn scirocco og de havde hyllerne fulde af brochurer og ivrige sælgere der ville fortælle om bilen. 2 måneders leveringstid pt. så det er ikke så galt. Det kunne jeg ikke vente på, så jeg købte en golf hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ikke engang en brochure på Scirocco kunne de levere.
Tjah, der var heller ikke nogle Scirocco brochurer lagt frem til premieren, og den som ikke spørger får ikke svar ~ så jeg spurgte og fik brochuren (den findes).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det er bare en fin bil, men det er utrolig synd de ikke har fået kvaliteten og forbedringerne med fra den nyeste Golf - var hos VW i lørdags, og der er stor forskel på interøret fra fx en Golf GTI og en Scirocco - men exteriørt vinder Sciroccoen stort, suk..... TNI

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja det er bare en fin bil, men det er utrolig synd de ikke har fået kvaliteten og forbedringerne med fra den nyeste Golf - var hos VW i lørdags, og der er stor forskel på interøret fra fx en Golf GTI og en Scirocco - men exteriørt vinder Sciroccoen stort, suk..... TNI
Ja, det er en skam. Interiøret i Sciocco'en er det samme som i en EOS. Lige bortset fra det flade rat og de trekantede dør håndtag. De burde have "lånt" det fra GTI'en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror desværre at Scirocco'en bliver en kort fornøjelse. Den sælger ikke vist godt. Ihvert fald ikke i Danmark og Sverige, hvor den ikke er på top 100. Din Bil i Helsingborg har den slet ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror desværre at Scirocco'en bliver en kort fornøjelse. Den sælger ikke vist godt. Ihvert fald ikke i Danmark og Sverige' date=' hvor den ikke er på top 100. Din Bil i Helsingborg har den slet ikke mere.[/quote'] så en for første gang i dag på danske plader på østerbro.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej tror også de lavede en bommert med at sætte en ny golf på gaden samtidig med sciroccoen desvære -. de minder altså for meget om hinanden stadigvæk, for den almindelig mand på gaden. Syns segmentet var sat til de sportslige unge - men den nye golf har de jo også lavet sportslig syns jeg. Måske de skulle have holdt de gamle linier meget mere på bilen - istedet for at bygge den på en golf platform(sådan ser det i hvert fald ud).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
så en for første gang i dag på danske plader på østerbro.
Egoistbil måske - jeg så iøvrigt en dansk på gule plader...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites