Peter S 10 Anmeld indhold Skrevet April 3, 2008 Hej, Jeg kører ca 24 ture pr. md. og vil derfor gerne dele en brobizz. Da du får fradraget vil jeg betale 119 kr. for de første 8 ture og derefter 11 kr. pr. tur jeg kører. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2008 http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=12299 hør Eas ad. Jeg delte med ham i marts. Nu er jeg dog begyndt at køre mere og han søger ny "deler" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2008 Hej, Jeg kører ca 24 ture pr. md. og vil derfor gerne dele en brobizz. Da du får fradraget vil jeg betale 119 kr. for de første 8 ture og derefter 11 kr. pr. tur jeg kører. Har sendt dig en PM ... Jeg kører fra SE til DK kl 16.30 og fra DK til SE kl ca. 00.00 på hverdage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter S 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2008 Har sendt dig en PM ... Jeg kører fra SE til DK kl 16.30 og fra DK til SE kl ca. 00.00 på hverdage Hej Marraffay, Er ikke int. i at køre sammen, men kun at deles om en brobizz. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2008 Hej Marraffay, Er ikke int. i at køre sammen, men kun at deles om en brobizz. Jojo, men hvis vi evt skulle deles om én brobizz er det vel meget rart at vide på hvilke tidspunkter i hvilke lande den befinder sig ... ikke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter S 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2008 Jojo' date=' men hvis vi evt skulle deles om én brobizz er det vel meget rart at vide på hvilke tidspunkter i hvilke lande den befinder sig ... ikke?[/quote'] Ok, på den måde ! var det ikke lettest at have 2 brobizzer på samme aftale, så man havde hver sin. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2008 Hej Marraffay, Er ikke int. i at køre sammen, men kun at deles om en brobizz. Ok' date=' på den måde ! var det ikke lettest at have 2 brobizzer på samme aftale, så man havde hver sin.[/quote'] Jo, det ville det ganske givet. Nu er jeg faktisk først lige flyttet til SE igår, så jeg har endnu ikke sat mig så meget ind i 2 brobizz på en aftale. Men det kan vel sagtens arrangeres kan jeg så forstå... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter S 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2008 Murraffay, hvor mange gange er du i dk på en månede ? For hvis du kører frem og tilbage over broen mere end 13 gange pr md. kan det ikke betale sig at dele en brobizz (ihvertfald ikke med mig) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2008 Ja, det kan du have ret i ... For det gør jeg .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites