newport 10 Anmeld indhold Skrevet April 2, 2008 http://www.latimes.com/classified/automotive/highway1/la-hy-neil1apr01-pg,0,7258746.photogallery Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2008 LÆKKER:: Jeg tager 2 stk :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2008 Så napper jeg sgu en gammel model fa sidste år :D http://www.blocket.se/vi/15606809.htm?ca=23_11_s&last=1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 2, 2008 Så napper jeg sgu en gammel model fa sidste år :D www.blocket.se/vi/15606809.htm?ca=23_11_s&last=1 Med fartpilot og navigation :D (en GT3 RS er en banevogn, som man sjældent kører særligt langt på landvejen i - man trailer den istedet...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret April 3, 2008 Så napper jeg sgu en gammel model fa sidste år :D http://www.blocket.se/vi/15606809.htm?ca=23_11_s&last=1 TOTALT min ynglingsfarve og model.........GT3 RS får også Turbo og GT2 til at lyde som to Fiat Unoér, når man sammenligner lyd!! MEN 997 Turbo er klart at foretrække til daglig kørsel...... Apropos lyd var jeg med min far (72 år) på begge bilmesser og han sagde: Av hvor er den Audi R8 lækker, men hvorfor siger den ikke noget?? Den orange GT3 og Ferrari 430 Challenge lød BARE lækkert!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2008 Ferrari 430 Challenge lød BARE lækkert!!4.3 l V8 suge-magi! Hidsigt guf' date=' som giver [i']mig stå-pels :thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2008 suge-magi! Hidsigt guf Hmmmmmm - får HELT andre associationer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2008 Hmmmmmm - får HELT andre associationer... Ja...er det ikke fantastisk som biler og sex hænger sammen!? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2008 Jeg kunne også godt "nøjes" med en GT3 eller en GT3RS, men hvis det skulle være sådan en skulle det være uden ekstraudstyr og fuldt karbonudrustet :th2: GT2 er dog at foretrække til hverdag - men uhyggelig dyr! Jeg kunne nøjes med en tunet (ab fabrik) Carrera S'er. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2008 GT2 er dog at foretrække til hverdag - men uhyggelig dyr! Jeg kunne nøjes med en tunet (ab fabrik) Carrera S'er. En GT2 er da en hurtig udgave af en GT3..... Har kört i en GT2 og den gad jeg sku ikke köre i hverdag :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2008 En GT2 er da en hurtig udgave af en GT3..... Har kört i en GT2 og den gad jeg sku ikke köre i hverdag :):) Jeg har også kørt i begge (996) og jeg synes ikke at GT2'en var lige så ukomfortabel som en GT3/RS. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret April 4, 2008 En GT2 er da en hurtig udgave af en GT3..... Har kört i en GT2 og den gad jeg sku ikke köre i hverdag :):) GT2 er en hurtig udgave af en Turbo. Der er bare skruet op for turboen etc. Men eller´s er de baseret på samme motor. GT3 er jo ren sugemotor (det bedste og derfor den bedste lyd:th2:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2008 Det er 2 vidt forskellige biler.... GT2 er strippet for 4 hjulstræk bl.a.... Så den minder meget om GT3, men GT3RS er banebilen.....:) GT2 er en hurtig udgave af en Turbo. Der er bare skruet op for turboen etc. Men eller´s er de baseret på samme motor. GT3 er jo ren sugemotor (det bedste og derfor den bedste lyd:th2:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2008 Det er 2 vidt forskellige biler.... GT2 er strippet for 4 hjulstræk bl.a.... Så den minder meget om GT3, men GT3RS er banebilen.....:) Undskyld mig uvidenheden, men hvad er GT3 Clubsport så for en karl? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2008 En Porsche.......Såvidt jeg ved......:) Undskyld mig uvidenheden' date=' men hvad er GT3 Clubsport så for en karl?[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2008 \o/ wuii,, virkelig? :) mente bare at have hørt at Clubsport var endnu mere bane 'bilen' end RS' Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 4, 2008 Porsche styrer... Undskyld mig uvidenheden, men hvad er GT3 Clubsport så for en karl? Du skal ikke undskylde - vi taler jo om Porsche :th2: www.automobilemag.com/reviews/coupes/0412_2004_porsche_911_gt3/clubsport.html "The Clubsport version of the 911 GT3 features a competition seat and half roll cage but is otherwise identical to Porsche's street racer..." He he Fifth gear kan godt lide GT3 RS - Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2008 tak.. tak for linken, og den forklarende del.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jordt 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2008 hvad kan man sige....... Porsche laver bare nogle fantastiske biler !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2008 Var der nogen af jer som også så den hvide engelsk indregistrerede Porsche GT3 (nye model) i går eftermiddags (vel omkring 1630-1645) på vej hjem over broen. Damn, den var fed, lav og larmede selvom den kun kørte 120 :th2:. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret April 29, 2008 Var der nogen af jer som også så den hvide engelsk indregistrerede Porsche GT3 (nye model) i går eftermiddags (vel omkring 1630-1645) på vej hjem over broen. Damn' date=' den var fed, lav og larmede selvom den kun kørte 120 :th2:.[/quote'] Hvis det er den samme som jeg har set er det en modificeret 997 turbo!!! Iøvrigt så jeg en lastbil med 10 spritnye hvide 997 GT3 på på E6 Nord.........Var sgu tæt på at lave en "car-jacking":fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2008 Hvis det er den samme som jeg har set er det en modificeret 997 turbo!!! Den jeg så var den her og det skulle vist være en ægte GT3: http://www.oakleydesign.eu/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites