Jump to content
newport

2008 Porsche 911 GT2

Recommended Posts

Guest PeterK
Så napper jeg sgu en gammel model fa sidste år :D http://www.blocket.se/vi/15606809.htm?ca=23_11_s&last=1
TOTALT min ynglingsfarve og model.........GT3 RS får også Turbo og GT2 til at lyde som to Fiat Unoér, når man sammenligner lyd!! MEN 997 Turbo er klart at foretrække til daglig kørsel...... Apropos lyd var jeg med min far (72 år) på begge bilmesser og han sagde: Av hvor er den Audi R8 lækker, men hvorfor siger den ikke noget??:laugh: Den orange GT3 og Ferrari 430 Challenge lød BARE lækkert!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne også godt "nøjes" med en GT3 eller en GT3RS, men hvis det skulle være sådan en skulle det være uden ekstraudstyr og fuldt karbonudrustet :th2: GT2 er dog at foretrække til hverdag - men uhyggelig dyr! Jeg kunne nøjes med en tunet (ab fabrik) Carrera S'er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GT2 er dog at foretrække til hverdag - men uhyggelig dyr! Jeg kunne nøjes med en tunet (ab fabrik) Carrera S'er.
En GT2 er da en hurtig udgave af en GT3..... Har kört i en GT2 og den gad jeg sku ikke köre i hverdag :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En GT2 er da en hurtig udgave af en GT3..... Har kört i en GT2 og den gad jeg sku ikke köre i hverdag :):)
Jeg har også kørt i begge (996) og jeg synes ikke at GT2'en var lige så ukomfortabel som en GT3/RS.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
GT2 er en hurtig udgave af en Turbo. Der er bare skruet op for turboen etc. Men eller´s er de baseret på samme motor. GT3 er jo ren sugemotor (det bedste og derfor den bedste lyd:th2:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er 2 vidt forskellige biler.... GT2 er strippet for 4 hjulstræk bl.a.... Så den minder meget om GT3, men GT3RS er banebilen.....:)

GT2 er en hurtig udgave af en Turbo. Der er bare skruet op for turboen etc. Men eller´s er de baseret på samme motor. GT3 er jo ren sugemotor (det bedste og derfor den bedste lyd:th2:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Porsche styrer...

Undskyld mig uvidenheden, men hvad er GT3 Clubsport så for en karl?
Du skal ikke undskylde - vi taler jo om Porsche :th2: www.automobilemag.com/reviews/coupes/0412_2004_porsche_911_gt3/clubsport.html "The Clubsport version of the 911 GT3 features a competition seat and half roll cage but is otherwise identical to Porsche's street racer..." He he Fifth gear kan godt lide GT3 RS -

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Var der nogen af jer som også så den hvide engelsk indregistrerede Porsche GT3 (nye model) i går eftermiddags (vel omkring 1630-1645) på vej hjem over broen. Damn, den var fed, lav og larmede selvom den kun kørte 120 :th2:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Var der nogen af jer som også så den hvide engelsk indregistrerede Porsche GT3 (nye model) i går eftermiddags (vel omkring 1630-1645) på vej hjem over broen. Damn' date=' den var fed, lav og larmede selvom den kun kørte 120 :th2:.[/quote'] Hvis det er den samme som jeg har set er det en modificeret 997 turbo!!! Iøvrigt så jeg en lastbil med 10 spritnye hvide 997 GT3 på på E6 Nord.........Var sgu tæt på at lave en "car-jacking":fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites