jazzy 10 Anmeld indhold Skrevet April 2, 2008 Hvad hedder afspændingsmiddel på svensk? I ordbogen står der godt nok avspänning, men de dunke man finder i butikkerne står der intet om det. Vi spurgte os frem, men fik en dunk med spolglans/glansemiddel...er det afspændning som vi kender det fra DK? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2008 Hvad hedder afspændingsmiddel på svensk? I ordbogen står der godt nok avspänning' date=' men de dunke man finder i butikkerne står der intet om det. Vi spurgte os frem, men fik en dunk med spolglans/glansemiddel...er det afspændning som vi kender det fra DK?[/quote'] Jeg bruger Finish spolglans Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazzy 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2008 Det stod jo sørme også på vores flaske, skønt. Takker du :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2008 De sælger det også i willys: Willys Spoolglans, kan ikke lige huske hvad det koster, men det kan ikke være meget.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2008 De sælger det også i willys: Willys Spoolglans, kan ikke lige huske hvad det koster, men det kan ikke være meget.... Jeg tror det magiske ord var "spolglans".... Det kan nok købes i samtlige forretninger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2008 Ikke næsvis, Mc manden :D Jeg tilføjede jo bare et købseksempel...... Billigere alternativ til finish Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites