Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2008 Efterhånden er der jo en del tilmeldte til grilleriet - og jeg spekulerede på om nogle måske kender en bedre slagter end andre. Måske endda et fælles-indkøb af guf-kød, og samtidig spare en skilling? Jeg husker svagt de kød-såler jeg medbragte sidste år... Godt der også var frisk salat og brød Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2008 *bump*... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2008 Dagen nærmer sig. Vi er stadig ikke nok til at nærme os rekorden, pt kun 7 betalende til fodboldsgolfen . . . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2008 Jeg tilmelder mig lige i løbet af ugen... til bold såvel som grill (er rimeligt giftig til fodbold - spillede på et drenge B -hold en hel sæson i '91 (mener jeg, det var :D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2008 Dagen nærmer sig. Vi er stadig ikke nok til at nærme os rekorden, pt kun 7 betalende til fodboldsgolfen . . . Jeg melder mig også i løbet af ugen... Det kollidere ikke meget noget andet, så det passer fint :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2008 Så er der betalt for 2 stk. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2008 Og halvanden stk. herfra (dvs 210,-). Fruen nøjes med grill. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2008 Så kender jeg svarene på mine 2 første spørgsmål: Ja, solen kommer. 25 grader, skyfrit og 5 m/s vind fra øst. Perfekt fodgolf vejr, husk sollotion og væske. Nej, vi slår bestemt ikke rekorden. Alt for mange fantasifulde undskyldninger. Ikke engang de som har svaret ja iførge afstemningen kommer. Vi er pt 9 til golfen og 15 til grill. Så benyt lige aften til at tilmelde jer, jer som stadig gerne vil men sidder og venter på bedre invitationer. Af jer som har skrevet positivt ja her i tråden, har jeg ikke modtager betaling fra følgende og ikke med i ovenstående tal. Tjek at I har betalt til korrekt konto: Jette, Miriam, Palle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2008 . Tjek at I har betalt til korrekt konto: Jette, Miriam, Palle Jeg har spurgt til prisen hvis man kun skulle spille fodbold. Men har ikke tilmeldt os :) Så vi har ikke indbetalt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2008 Jeg har spurgt til prisen hvis man kun skulle spille fodbold. Men har ikke tilmeldt os :) Så vi har ikke indbetalt. Så få fingrene til tasterne ... ;) Først gemmer i jer fra badminton, og nu dette? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2008 OBS - nej dagen kan ikke ændres - nej I kan ikke bestille specielt pålæg i jeres sandwich - Ja, I kan godt komme til grill kun, det er 50,- - Ja, I kan godt komme til fodgolf kun, det er 110,- - nej jeg skal ikke tjene på det, så de penge der skulle bliver i overskud købes der sodavand, chips o.l for. Jeg har spurgt til prisen hvis man kun skulle spille fodbold. Men har ikke tilmeldt os :) Så vi har ikke indbetalt. Det står i første indlæg :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2008 Det står i første indlæg Flot BS - Først bliver man beskyldt for at gemme sig til badminton, bare fordi du ikke tør spille mere Og så kommer du med sådan en dum kommentar, det blev jo ligesom skrevet ind i tråden EFTER jeg spurgte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2008 Flot BS - Først bliver man beskyldt for at gemme sig til badminton' date=' bare fordi du ikke tør spille mere [/quote'] Hmm Heller ikke HER har du ret...men det er nok sjovere end sandheden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2008 Hmm Heller ikke HER har du ret...men det er nok sjovere end sandheden Wrong again! For hvis du kigger på tidspunktet for dit indlæg og tidspunktet i bunden af original indlægget ser du at du har skrevet EFTER det tidspunkt. Men så vidt jeg husker har det stået der hele tiden da jeg kun har betalt for grill. Og den pris stod der dengang! 2-0 til mig Men det kan Zeni jo let afklare :) og ja det andet behøver jeg vist slet ikke at kommentere vel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&M's 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Tak for sidst! Tak for sidst til alle der deltog til fodboldgolf + grillarrangement i lørdags :th2: Det var rigtig hyggeligt (godt initiativ ZeNi) Og fedt at møde en masse nye mennesker :) Vi håber på at der er nogle af jer der er friske på at give os lidt modstand, når vi arrangerer bordfodbold turnering senere på året... Vi skal lige have tjekket kalenderen og så smider vi en tråd herinde med tilmelding ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Tak for sidst til alle der deltog til fodboldgolf + grillarrangement i lørdags :th2: Det var rigtig hyggeligt (godt initiativ ZeNi) Og fedt at møde en masse nye mennesker Vi håber på at der er nogle af jer der er friske på at give os lidt modstand, når vi arrangerer bordfodbold turnering senere på året... Vi skal lige have tjekket kalenderen og så smider vi en tråd herinde med tilmelding ;) Skulle du ikke til møde? Men ja. Super arrangement morten. Det' en OMMER! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&M's 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Skulle du ikke til møde? Hvem, mig?? Det kender jeg ikke noget til Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Vi håber på at der er nogle af jer der er friske på at give os lidt modstand, når vi arrangerer bordfodbold turnering senere på året... Vi skal lige have tjekket kalenderen og så smider vi en tråd herinde med tilmelding ;) Ja, jeg er ked af jeg ikke kunne komme med i år, men jeg er frisk på noget bordfodbold hvis det er. Det skal bare være på ordentlige borde! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&M's 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Ja' date=' jeg er ked af jeg ikke kunne komme med i år, men jeg er frisk på noget bordfodbold hvis det er. Det skal bare være på ordentlige borde! :)[/quote'] Det lover jeg at vores er... :) Det er et Bonzini bord (samme bord som der bliver spillet DM, EM & VM på) Du kan se vores bord her: http://www.fodboldborde.dk/bord/1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Det er et Bonzini bord (samme bord som der bliver spillet DM, EM & VM på) Cool at I ejer det bord som der spilles officielle turneringer på :D Men super at se folk hyggede sig til både fodgolf og rundt om grillen. Vi må arbejde på en gentagelse igen til næste år, måske jeg skal lave tråden allerede for at sikre lidt bredere deltagelse. Sports hilsener zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2008 Men super at se folk hyggede sig til både fodgolf og rundt om grillen. Vi må arbejde på en gentagelse igen til næste år, måske jeg skal lave tråden allerede for at sikre lidt bredere deltagelse. Den dag kan jeg godt :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites