Guest PeterK Anmeld indhold Skrevet April 1, 2008 Har lige læst at Sverige indfører 110% registreringsafgift på alle biler, som kører under 13 km/l:eek: Sverige ønsker at gå foran mht miljøet og er blandt andet blevet indspireret af foregangslande som Danmark og til dels også England hvor 4x4 er uvelkomne i det centrale London. Frederik Reinfeldt er skepsis overfor denne nye lov som iværksættes pr. 1. januar 2009, men kan intet gøre da oppositionen i Riksdagen har vedtaget loven uden om regeringen!!! Ilmar Reeplau (Malmø´s borgmester) er tilfreds med den nye lov, og forventer den nye registreringsafgift kan bidrage positivt til Malmø/Sverige´s underskud overfor Danmark mht alle de danskere som har bosat sig i Skåne...... Ovenstående stod på Riksdagen´s webside..........Og jeg er chokerert!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2008 Hahaha - godt forsøgt Peter ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 1, 2008 Hahaha - godt forsøgt Peter ;-) Ja, men han burde ha' strammet den lidt ved at indføre "Med tilbagvirkende kraft" i sit indlæg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2008 Hehe. Sydsvenskans aprilsnar er lidt mere farlig, synes jeg. For der er altså nogen, som falder i med begge ben og virkelig tror på det her: http://sydsvenskan.se/skane/article312712.ece (Jeg arbejder i telekom branchen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites