Sokralex 10 Anmeld indhold Skrevet March 30, 2008 Ja jeg overvejer at købe en mc og så bruge den til at pendle til arbejde på når vejret er til det . kom i den forbindelse til at tænke på om brofradraget var det samme som for bil ? da passagen jo er noget billigere på Mc ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2008 Brofradraget er den samme om du kører MC eller bil. Og der findes ikke billigere pendlerbizz til MC. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2008 da passagen jo er noget billigere på Mc ! OK !!... Du har fundet ud af deres smarte prissætning ? Der er INGEN forskel på prisen når du pendler ! Det har vi nu gjort dem opmærksom på i henved 4 år... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sokralex 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2008 Øh... Bil koster 135kr. pr. vej og Mc 60kr. pr. vej !! er der noget jeg har overset ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sokralex 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2008 Ok i mener selvfølgelig fuld pendling , ja så er der sku ikke noget at hente , de vil nok ikke have for mange Mc´r på den bro ... Jeg pendler selv for det meste med Tog "til tiden " men bruger nogle dage bilen hvor jeg underviser forskellige steder (det var her Mc´n skulle komme ind i billedet) . Tak for svar - ser ud til der er håb for drenge drømmen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2008 Tak for svar - ser ud til der er håb for drenge drømmen :th2: Drengedrømmen ?? Du bor i Sverige ... Du kan få 0-100 på mindre end 3 sek for ca. 35.000 kr.... Bare se at komme igang :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sokralex 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2008 ja for dælen... Jeg er dog mere typen der kan lide en svag brise i håret :th2: overvejer iøvrigt noget alla :Burgmann 650 - Aprillia scarabeo 500 da den ikke kan stå i garage og jeg ikke gider at pudse crom konstant (ér prøvet) :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2008 : overvejer iøvrigt noget alla :Burgmann 650 - Aprillia scarabeo 500 da den ikke kan stå i garage og jeg ikke gider at pudse crom konstant (ér prøvet) :o :eek: WHAT THE FUCK ? ... du skulle næsten tvinges til dobbelt broafgift :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2008 2 hjul er da bedre end ingen hjul og MEGET bedre end 4...;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites