Jump to content
Sokralex

brofradrag mc ?

Recommended Posts

Ja jeg overvejer at købe en mc og så bruge den til at pendle til arbejde på når vejret er til det . kom i den forbindelse til at tænke på om brofradraget var det samme som for bil ? da passagen jo er noget billigere på Mc !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok :surprise: i mener selvfølgelig fuld pendling , ja så er der sku ikke noget at hente , de vil nok ikke have for mange Mc´r på den bro ...:rolleyes: Jeg pendler selv for det meste med Tog "til tiden :sick: " men bruger nogle dage bilen hvor jeg underviser forskellige steder (det var her Mc´n skulle komme ind i billedet) . Tak for svar - ser ud til der er håb for drenge drømmen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:laugh: ja for dælen... Jeg er dog mere typen der kan lide en svag brise i håret :th2: overvejer iøvrigt noget alla :Burgmann 650 - Aprillia scarabeo 500 da den ikke kan stå i garage og jeg ikke gider at pudse crom konstant (ér prøvet) :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
: overvejer iøvrigt noget alla :Burgmann 650 - Aprillia scarabeo 500 da den ikke kan stå i garage og jeg ikke gider at pudse crom konstant (ér prøvet) :o
:eek::eek: WHAT THE FUCK ? ... du skulle næsten tvinges til dobbelt broafgift :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites