Guest Pablo Anmeld indhold Skrevet March 30, 2008 Hej Er der nogen der har brugt ham før? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jordt 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2008 Ja jeg har brugt ham, og vil ikke anbefale ham. betjeningen er i top, men det håndværksmæssige er sgu ikke noget at råbe hurra for ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2008 Michael har brugt dem her de sidste mange år, og er ikke glad for at gå til tandlæge, men er meget tilfreds med dem http://gulasidorna.eniro.se/query/what/ip/advert_code/20136156/referring_what/cs/header_code/R1001385/ignore_street_number/1/company_name/Fosieby%20Tandl%E4kargrupp/search_word/tandl%E4kare/geo_area/Fosieby%20Industriomr%E5de/stq/0 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2008 Jeg kender en, der har brugt Leon Schatz, og er yderst tilfreds med både arbejde + priser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2008 Michael har brugt dem her de sidste mange år, og er ikke glad for at gå til tandlæge, men er meget tilfreds med dem http://gulasidorna.eniro.se/query/what/ip/advert_code/20136156/referring_what/cs/header_code/R1001385/ignore_street_number/1/company_name/Fosieby%20Tandl%E4kargrupp/search_word/tandl%E4kare/geo_area/Fosieby%20Industriomr%E5de/stq/0 Kan kun tilsutte mig mimses anbefaling. Bruger Peter Westø derfra og han er rigtig rar og dygtig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Pablo Anmeld indhold Besvaret April 2, 2008 Michael har brugt dem her de sidste mange år, og er ikke glad for at gå til tandlæge, men er meget tilfreds med dem http://gulasidorna.eniro.se/query/what/ip/advert_code/20136156/referring_what/cs/header_code/R1001385/ignore_street_number/1/company_name/Fosieby%20Tandl%E4kargrupp/search_word/tandl%E4kare/geo_area/Fosieby%20Industriomr%E5de/stq/0 Tak Miriam/ BS og jer andre Vil prøve ham/ dem...der er ikke andet for:D Miriam: Forresten det var en rigtig lorteservice jeg fik fra ysta bilcenter....:thumbdown....skulle bare have valgt Paulsson bil i helsingborg til at starte med De aner ikke noget om Bmw derude....Det eneste jeg kan være lidt tilfreds med er deres priser... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2008 Forresten det var en rigtig lorteservice jeg fik fra ysta bilcenter....:thumbdown....skulle bare have valgt Paulsson bil i helsingborg til at starte med De aner ikke noget om Bmw derude....Det eneste jeg kan være lidt tilfreds med er deres priser... Pablo, kan du ikke berette lidt mere om dette (under din tråd: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=12524). Jeg vil nemlig have skiftet olien i min autogearkasse (E39 530d) i løbet af sommeren, og jeg havde netop overvejet Ysta Bilcenter, men nu ender jeg nok med at køre op til Jarl'en i stedet, selv om det ligger lidt længere væk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2010 Michael har brugt dem her de sidste mange år, og er ikke glad for at gå til tandlæge, men er meget tilfreds med dem http://gulasidorna.eniro.se/query/what/ip/advert_code/20136156/referring_what/cs/header_code/R1001385/ignore_street_number/1/company_name/Fosieby%20Tandl%E4kargrupp/search_word/tandl%E4kare/geo_area/Fosieby%20Industriomr%E5de/stq/0 tager lige denne tråd op igen.. Bruger i ham endnu?? og er det nu ham der bor her evt?? http://www.avmintand.dk/tandlaege/Sverige-Malmoe-Schatz.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jonas Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2010 Hej alle. Er der nogen der har erfaring med en Porcelænskrone, eller kender nogen der har fået lavet en som de er glade for? Jeg står og mangler et stort stykke af min venstre fortand og skal MEGET snart have en krone, jeg ved bare ikke hvilken tandlæge jeg skal vælge. Jeg kender en der har haft en god behandling af Leon Schatz men det var "bare" et par huller der skulle udfyldes. Med venlig hilsen Jonas Rasmussen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2010 Hej alle. Er der nogen der har erfaring med en Porcelænskrone, eller kender nogen der har fået lavet en som de er glade for? Jeg står og mangler et stort stykke af min venstre fortand og skal MEGET snart have en krone, jeg ved bare ikke hvilken tandlæge jeg skal vælge. Jeg kender en der har haft en god behandling af Leon Schatz men det var "bare" et par huller der skulle udfyldes. Med venlig hilsen Jonas Rasmussen Var hos ham, men på samme klinik have de en dame der var lidt bedre til rodbehandling på mænd der bliver til små kyllinger når de er hos tandlæge ( mig ). Så nået ikke rigtig at prøve ham. Men han er rigtig sød og forstår dansk :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jonas Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2010 Var hos ham' date=' men på samme klinik have de en dame der var lidt bedre til rodbehandling på mænd der bliver til små kyllinger når de er hos tandlæge ( mig ). Så nået ikke rigtig at prøve ham. Men han er rigtig sød og forstår dansk :-)[/quote'] Okay tak for dit svar, Jeg har overstået rodbehandlingen og mangler "kun" en krone. Da jeg fik lavet min rodbehandling fik jeg bedøvelse første gang, og da det så kun var nærve rester der skulle bores ud de følgende gange, prøvede jeg uden. Det var ikke rart men jeg sparede en del penge og blev ikke stukket med sprøjten :O. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2010 Bedøvelse er gratis i Sverige. Så håber ikke du har haft betalt for det. -:). Det er i al fald et sted jeg ikke vil spare Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jonas Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2010 Det bliver jo bedre og bedre. Her i Danmark har jeg betalt 204 DKK pr stik :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jonas Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2010 Den endelige dom. Jeg har nu fået lavet og påsat min porcelænskrone og den sider perfekt. Prisen blev 3500 DKR (uden transport). Første besøg, pga. et ødelagt tog på øresundsbroen blev jeg en time forsinket. Leon Schatz ventede og jeg fik taget mål, nedslebet og påsat en midlertidig plast krone. Det tog ca 20 min. Den midlertidige plast krone faldt desværer ud dagen efter. Andet besøg, det gik nemmere, jeg fik cementeret min nye krone på og betalte prisen. Jeg kunne tage hjem igen en halv time senere. Min krone holdte desværer kun fire dage, hvor jeg ringede en mandag kl ca 11 og fik tid samme dag kl 15. Statistikken lyder at én ud af ti kroner falder ud igen, så jeg håber at jeg bare var den uheldige. Tredje besøg, her fik jeg cementeret kronen på igen, denne gang med en stærkere blanding. Min krone har det fint og mit smil er igen flot. Jeg håber virkelig at den holder i mange år. Det skal lige nævnes at garantien "kun" er to år, hvor man i DK får 7år nogle steder. Trods mine uheldigheder, vil jeg stadig anbefale ham. Med venlig hilsen Jonas Rasmussen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites