Jump to content
Guest Pablo

Tandlæge Leon Schatz (Malmø)

Recommended Posts

Kan kun tilsutte mig mimses anbefaling. Bruger Peter Westø derfra og han er rigtig rar og dygtig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Pablo
Tak Miriam/ BS og jer andre Vil prøve ham/ dem...der er ikke andet for:D Miriam: Forresten det var en rigtig lorteservice jeg fik fra ysta bilcenter....:thumbdown....skulle bare have valgt Paulsson bil i helsingborg til at starte med :cry: De aner ikke noget om Bmw derude....Det eneste jeg kan være lidt tilfreds med er deres priser...:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forresten det var en rigtig lorteservice jeg fik fra ysta bilcenter....:thumbdown....skulle bare have valgt Paulsson bil i helsingborg til at starte med :cry: De aner ikke noget om Bmw derude....Det eneste jeg kan være lidt tilfreds med er deres priser...:rolleye:
Pablo, kan du ikke berette lidt mere om dette (under din tråd: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=12524). Jeg vil nemlig have skiftet olien i min autogearkasse (E39 530d) i løbet af sommeren, og jeg havde netop overvejet Ysta Bilcenter, men nu ender jeg nok med at køre op til Jarl'en i stedet, selv om det ligger lidt længere væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tager lige denne tråd op igen.. Bruger i ham endnu?? og er det nu ham der bor her evt?? http://www.avmintand.dk/tandlaege/Sverige-Malmoe-Schatz.aspx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle. Er der nogen der har erfaring med en Porcelænskrone, eller kender nogen der har fået lavet en som de er glade for? Jeg står og mangler et stort stykke af min venstre fortand og skal MEGET snart have en krone, jeg ved bare ikke hvilken tandlæge jeg skal vælge. Jeg kender en der har haft en god behandling af Leon Schatz men det var "bare" et par huller der skulle udfyldes. Med venlig hilsen Jonas Rasmussen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej alle. Er der nogen der har erfaring med en Porcelænskrone, eller kender nogen der har fået lavet en som de er glade for? Jeg står og mangler et stort stykke af min venstre fortand og skal MEGET snart have en krone, jeg ved bare ikke hvilken tandlæge jeg skal vælge. Jeg kender en der har haft en god behandling af Leon Schatz men det var "bare" et par huller der skulle udfyldes. Med venlig hilsen Jonas Rasmussen
Var hos ham, men på samme klinik have de en dame der var lidt bedre til rodbehandling på mænd der bliver til små kyllinger når de er hos tandlæge ( mig ). Så nået ikke rigtig at prøve ham. Men han er rigtig sød og forstår dansk :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Var hos ham' date=' men på samme klinik have de en dame der var lidt bedre til rodbehandling på mænd der bliver til små kyllinger når de er hos tandlæge ( mig ). Så nået ikke rigtig at prøve ham. Men han er rigtig sød og forstår dansk :-)[/quote'] Okay tak for dit svar, Jeg har overstået rodbehandlingen og mangler "kun" en krone. Da jeg fik lavet min rodbehandling fik jeg bedøvelse første gang, og da det så kun var nærve rester der skulle bores ud de følgende gange, prøvede jeg uden. Det var ikke rart men jeg sparede en del penge og blev ikke stukket med sprøjten :O.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den endelige dom. Jeg har nu fået lavet og påsat min porcelænskrone og den sider perfekt. Prisen blev 3500 DKR (uden transport). Første besøg, pga. et ødelagt tog på øresundsbroen blev jeg en time forsinket. Leon Schatz ventede og jeg fik taget mål, nedslebet og påsat en midlertidig plast krone. Det tog ca 20 min. Den midlertidige plast krone faldt desværer ud dagen efter. Andet besøg, det gik nemmere, jeg fik cementeret min nye krone på og betalte prisen. Jeg kunne tage hjem igen en halv time senere. Min krone holdte desværer kun fire dage, hvor jeg ringede en mandag kl ca 11 og fik tid samme dag kl 15. Statistikken lyder at én ud af ti kroner falder ud igen, så jeg håber at jeg bare var den uheldige. Tredje besøg, her fik jeg cementeret kronen på igen, denne gang med en stærkere blanding. Min krone har det fint og mit smil er igen flot. Jeg håber virkelig at den holder i mange år. Det skal lige nævnes at garantien "kun" er to år, hvor man i DK får 7år nogle steder. Trods mine uheldigheder, vil jeg stadig anbefale ham. Med venlig hilsen Jonas Rasmussen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites