Jump to content
zabel

Oplever i kø?

Recommended Posts

Vi flytter i midten af maj til Oxie og har lige et spørgsmål, som jeg ikke rigtigt kunne finde et ordentligt og ikke mindst opdateret svar på: Er der kø i myldretiden ved betalingsanlægget, amagermotorvejen og sydover på køge bugt motorvejen? - Kæresten skal pendle til faxe. Vi bor i øjeblikket i valby og hun oplever ikke kø fra folehaven og sydover, da det er imod trafikken. Jeg havde regnet med at køre ad amager strandvej og videre da jeg arbejder ved tuborgvej i københavn, men nu er der jo udsigt til at den lukkes. Kører i andre (der evt. arbejder i samme område) ad ring 3?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der kø i myldretiden ved betalingsanlægget, amagermotorvejen og sydover på køge bugt motorvejen? - Kæresten skal pendle til faxe.
Min kone pendler til Hundige hver morgen og hun siger nej.
Jeg havde regnet med at køre ad amager strandvej og videre da jeg arbejder ved tuborgvej i københavn, men nu er der jo udsigt til at den lukkes. Kører i andre (der evt. arbejder i samme område) ad ring 3?
Jeg arbejder også ved Tuborgvej og jeg plejer at køre ad Amager Strandvej, alternativet bliver enten via Englandsvej til Christianshavn og derfra ned ad Esplanaden, eller ad motorvejen ind igennem Sydhavnen og så langs havnen forbi Fisketorvet og Diamanten forbi Kastellet ud mod Tuborgvej. Modsat mange andre herinde er vi ikke trætte af at pendle så langt hver dag, man skal bare have en god bil og et godt musikanlæg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi flytter i midten af maj til Oxie og har lige et spørgsmål, som jeg ikke rigtigt kunne finde et ordentligt og ikke mindst opdateret svar på: Er der kø i myldretiden ved betalingsanlægget, amagermotorvejen og sydover på køge bugt motorvejen? - Kæresten skal pendle til faxe. Vi bor i øjeblikket i valby og hun oplever ikke kø fra folehaven og sydover, da det er imod trafikken. Jeg havde regnet med at køre ad amager strandvej og videre da jeg arbejder ved tuborgvej i københavn, men nu er der jo udsigt til at den lukkes. Kører i andre (der evt. arbejder i samme område) ad ring 3?
Jeg kører dagligt fra Oxie kl. 6.30 til Torvegade, København og retur kl. 15.30. Jeg kører fra ved Tårnby og kører normalt ad Englandsvej, Vejlands Alle, Røde Mellemvej og oplever aldrig noget, der minder om kø før jeg kommer til Amager Fælledvej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der kø i myldretiden ved betalingsanlægget?
Nej så skal man generelt være yderst uheldig, eller også skal det være fordi broen er lukket (pga en ulykke). Der er meget sjælendt mere end højst to biler foran mig, når jeg tager beslutningen om hvilken af de fire båse jeg vil køre i gennem. Og fuld stop i båsen oplever jeg kun når jeg selv holder foran bommen, og altså ikke fordi jeg holder bag en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hun bliver svært træt af at køre til Fakse hver dag.....:sick: Der er lige 45 km længere end til Valby...............:(
Det var da et underligt svar! For det første er det kun 35 km mere, for det andet ved du da ikke hvordan andre føler/tænker - Er du tankelæser?:mad: Til jer andre der rent faktisk svarede på mine spørgsmål siger jeg mange tak for svarene :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var da et underligt svar! For det første er det kun 35 km mere, for det andet ved du da ikke hvordan andre føler/tænker - Er du tankelæser?:mad:
Hmmm hvis jeg kørte Starlet ville jeg nok tænke på samme måde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal Microsoft lige ha' rettet lidt i deres Autoroute.... For den siger 47,2 km...... Men du regner måske ikke turen fra lufthavnen og til Valby med???

Det var da et underligt svar! For det første er det kun 35 km mere, for det andet ved du da ikke hvordan andre føler/tænker - Er du tankelæser?:mad: Til jer andre der rent faktisk svarede på mine spørgsmål siger jeg mange tak for svarene :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites