ARN 10 Anmeld indhold Skrevet March 27, 2008 Har lige fået info om ny "service" fra broen... Nu fremsendes der ikke længe specifikationer, men man kan selv hente dem som selvbetjeningskonto. "Vi vil samtidig gøre opmærksom på en ændring i aftalevilkårenes punkt 1.6: "Information om kørte ture og månedlig specifikation findes tilgængelig for kunden på Øresundsbro Konsortiets selvbetjeningsservice Min Konto. Anmeldelse om forkert registrering af passage eller anden reklamation i aftalen skal ske straks og senest inden 30 dage efter afsluttet kalendermåned."" Ja, hvad gør man ikke for at slippe for at refundere, når det fantastiske anlæg "kommer til" at fejlregistrere? Med den besparelse og forringede service, kan vi vel forvente reduktion af prisen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nullersdk 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2008 Kundeservice En betegnelse om ordet kundeservice, må da snart være at det ikke findes mere, eller hvad ??:thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2008 Jeg har en følelse af frustration over de fantastiske dyre priser på broen sammen med en dårlig kundeservice og en stor ansvarsfraskrivelse som udmunder i den seneste mail fra Øresundsbroen. Jeg vil forbeholde mig retten til at klage over taksering også efter 1 måned. \Tom Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2008 Har skrevet dette tilbage til broen: Hej Kundeservice Jeg ønsker at gøre jer opmærksom på at jeg ikke vil afskrive mig retten til at klage over en regning/taksering efter 1 måned, og accepterer ikke ændringen i reglerne udstukket fra Øresundsbroen. Det er pt. i danmark ulovligt at tilbageholde økonomiske midler fra kunder som har ret til at få en restance for et beløb som uretmæssigt er erhvervet hos kunde. Eller sagt på godt dansk, så kan i ikke tilbageholde penge der ikke er jeres uanset om der er gået en måned eller ej. Derfor vil jeg orientere om at Øresundsbroen handler over evne og over loven i forhold til disse rettelser i reglerne udstukket fra broen. \Tom Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 .... Eller sagt på godt dansk, så kan i ikke tilbageholde penge der ikke er jeres uanset om der er gået en måned eller ej. Derfor vil jeg orientere om at Øresundsbroen handler over evne og over loven i forhold til disse rettelser i reglerne udstukket fra broen. \Tom Som de jo nok er fløjtende med.... Sørgeligt et firma kan drives sådan.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 Mon ikke der er undtagelser til hovedreglen? Jeg aner det ikke, men det plejer der at være. Om man modtager opgørelsen elektronisk eller på post kan jeg ikke se noget problem i. I tjekker vel jeres netbank? Der kan i også se hvornår i er blevet bonget for en tur, så der igennem bliver det vel også tjekket. Jeg synes det er smart når alt fungere elektronisk, ligesom skat, lønsedler (der hvor jeg er ansat) mv.! Så :th2: herfra - så sparer vi den regnskov. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 Fint nok, at der ikke udsendes skriftligt materiale - MEN pligten til at forkert registrering og anden reklamation skal ske straks og senest inden 30 dage, er helt urimelig. OG når der nu spares rigtig mange penge på ikke at udskrive og udsende specifikationerne er det vel rimeligt, at forvente en eller anden form for kompensation??? Tror desværre ikke vi kan forvente regnskov på Lernacken som kompensation ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 Tror desværre ikke vi kan forvente regnskov på Lernacken som kompensation ;) Bare vent, inden for et par hundrede år er der nok regnskov lige netop der. :D Og broen er groet til i lianer men koster så også kun 17800,00 nutids Skr pr. passage.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites