Jump to content
Don A

Saab Turbo X

Recommended Posts

Ja Saab er vist ligesom, enten så synes man de er cool, eller også synes man de er total ligegyldige... Der er ikke rigtig nogen mellemvej... ...Jeg kommer aldrig til at stå som ejer af en Saab :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så er det godt jeg har en Honda 2' date='2 vtec, hehe,,, Men saab'en er kun 1,1sek langsommer end Audi nye RS6 0-100[/quote'] Man kan ikke rigtig bruge o - 100 til noget for der er mange biler der nästen går i stå efter 150 km/t Det skal väre o - 200 km/t så skal du se en forskel :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fed Den er da for fed og mon ikke de snart udvikler en ordentlig chip til den. Det kan godt være de ikke får så mange heste ud af dem som Audi, men det kan jo være at man ikke behøver bytte turboer m.m. på dem hele tiden.......Som på visse s og rs modeller... Leon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den er da for fed og mon ikke de snart udvikler en ordentlig chip til den. Det kan godt være de ikke får så mange heste ud af dem som Audi, men det kan jo være at man ikke behøver bytte turboer m.m. på dem hele tiden.......Som på visse s og rs modeller... Leon
mnja, jeg synes ikke om at køre den. meget sjovt at prøve, men jeg ville blive vanvittig til hverdag. men altså min yder næsten 200hk/liter ;) (den snyder også)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis.... Og der er alt over 15 sekunder for langsomt.....:D

Man kan ikke rigtig bruge o - 100 til noget for der er mange biler der nästen går i stå efter 150 km/t Det skal väre o - 200 km/t så skal du se en forskel :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.saabsverige.com/main/SE/sv/turbox_unleashed.shtml GIV MIG GIV MIG hehe. den bil ser for lækker ud. utroligt hvad man kan få for 350,000kr :-)
Kig på fx en BMW 335xi coupé til 450.000 SEK i stedet (svarer til 360.000 DKK) som helt matcher Saab'ens præstationer. Saab'en skulle efter sigende koste 410.000 SEK. En Audi A4 3.2 FSI Quattro er billigere end Saab'en (dog lidt langsommere). Men hvis man synes Saab'en eller en anden så skal man selvfølgelig hoppe på det man føler :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

0-100

Har også kikket XWD, BMW 135i står på min ønske liste i år2009... 0- 100 km/t 4.7 sek. Linky: http://www.caranddriver.com/reviews/hot_lists/high_performance/bmw_performance_m_power/2008_bmw_135i_short_take_road_test
Det er også 'kun' 92km/t.. opgivelserne ligger på ~5,3sek til 100kmt/t, og 20,6sek 200km/t.. men stadig fin lille kvik øse :) (og næsten ½pris af hvad en porsche koster i samme trim)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites