Jump to content
skovtrollen

Hvad koster det at sælge lejlighed

Recommended Posts

Når man så snakker med sin bank så vil de ikke have noget med en at gøre uden mægler :-( Jeg er lige røget i den nu :-( mægler eller intet lån....DAMN
Say what?!? Vil de ikke låne dig pengene, medmindre du hyrer en mægler!? Til hvad? Hvorfor? :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Say what?!? Vil de ikke låne dig pengene' date=' medmindre du hyrer en mægler!? Til hvad? Hvorfor? :rolleye:[/quote'] De vil have købeaftale samt objektbeskrivning. Det er vel for at være sikre på at prisen er reel.. andet kan jeg ikke komme på som grund (medarbejderen kunne ikke oplyse mig nogen grund)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tal med en anden bank

Når man så snakker med sin bank så vil de ikke have noget med en at gøre uden mægler :-( Jeg er lige røget i den nu :-( mægler eller intet lån....DAMN
Du kunne jo tale med en anden gå langt uden om danske bank og nodeahh:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du kunne jo tale med en anden gå langt uden om danske bank og nodeahh:th2:
Jeg har desværre ikke følt mig velkommen i hverken Nordea, skånes provis, handelsbanken, swedbank eller sparbanken finn.. andre forslag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De vil have købeaftale samt objektbeskrivning. Det er vel for at være sikre på at prisen er reel.. andet kan jeg ikke komme på som grund (medarbejderen kunne ikke oplyse mig nogen grund)
Da jeg skulle sälge ville köbers bank heller ikke låne köber penge uden der var ... hva f#n var det nu det hed.. nå, men i hvertfald et stykke papir på, at den pris köber skulle gi for lejligheden var reel. Det ville köbes bank så have at JEG fik lavet. Jeg synes egentlig ikke at det var mit problem, at köbers bank ikke ville låne ham penge, med da standardwn med mägler på er at det er sälger der står for en sådan udgift, endte det alligevel med at jeg fik en mägler ud og vurderede lejligheden og lavede et stykke papir på at prisen var okay. Det kostede 2500,- mon ikke det er det banken mener? Jeg havde desuden mägler til at klare den endelige köbeaftale, hvilket kostede 5000,- med objektbeskrivning kan man altså sagtens klare selv. Det kan jeg ikke se hvad banken skulle ha noget imod:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites