Jump to content
Liverpool CHL 5X

Er INSPLANET det bedste bud?

Recommended Posts

Jeg vil lige spørge om insplanet er det bedste sted at få et tilbud om en bil forsikering eller skal men selv lige gøre en indsats ?:)
Du kan jo evt ringe til Insplanet, så ringer de tilbage lidt senere med det bedste tilbud (som er uforpligtende) de kan give dig. Samtidig ringer du rundt til diverse forsikringsselskaber og hører hvad de kan tilbyde (det er også uforpligtende). Selv om det er en nem løsning at ringe til Insplanet, så er det ikke sikkert at Insplanet kan formidle dig det bedste/billigeste tilbud, det kan lige så ofte bedre betale sig selv at ringe rundt. Jeg har både positive og negative erfaringer med Insplanet, altså mht den pris de kan skaffe mig på en bilforsikring. Mht til Insplanet's service generelt, så har jeg kun positiv erfaring med dem - flinke mennesker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

har lige brugt dem. hej, Har lige brugt dem til at finde 2 motorcykel forsikringer og der sparede vi altså over 20000 svk. på en yamaha og en suzuki. if ville have 38000 for 2!!! :rolleye: og vi kan nu nøjes med 18000 svenske ialt. Men derimod kunne jeg selv få en billigere hem og bil forsikring hos if. Vi skal jo tænke på at de får deres løn af forsikringsselskaberne. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites