jaaen 10 Anmeld indhold Skrevet March 23, 2008 hej alle eksildanskere/svenskere!! Jeg har besluttet mig for at kaste mig over com hem's bredbåndstilbud (8 mbit for 299mdr. via antenne-stikket.) Men jeg har gevaldige problemer med at få det bestilt via deres hjemmeside. For det første beder de i forbindelse med oprettelsen om mit "rikt-nummer" og telefonnummer. riktnummer er jeg ikke sikker på hvad er, nogle der ved det??? Og når jeg indtaster mit danske tlf.nummer (mit eneste) så godtager den det ikke... er der nogle der er sluppet gennem nåleøjet og har fået bestilt hos com hem?? så vil jeg RIGTIG gerne have en walkthrough :D Jeg ku selvfølgelig også bestille det i butikkerne, men jeg har ikke noget svensk billed-id... hvordan skaffes sådan et??? På forhånd TUSIND tak for hjælpen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2008 riktnummer er jeg ikke sikker på hvad er, nogle der ved det??? Det er omådenummeret i tlf.nummeret, eks. 040 for Malmø, se her: http://www.eniro.se/riktnummer/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jaaen 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2008 takker.. mange tak... bare stadig noget bøvl at det er obligatorisk, når man ikke har et svensk telefonnummer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2008 mange tak... bare stadig noget bøvl at det er obligatorisk' date=' når man ikke har et svensk telefonnummer[/quote'] La la og bla bla bla (ja, jeg fandt også edit knappen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jaaen 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2008 sorry... jeg skylder nok at fortælle at det er bredbånd via tv-stikket... a la TDC's webspeed i dk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 23, 2008 jeg skylder nok at fortælle at det er bredbånd via tv-stikket... a la TDC's webspeed i dk. Du kan sagtens få det uden et fastnet nummer. Ring og bestil via deres kundeservice istedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2008 Ring og bestil via deres kundeservice istedet. Ring når du har god tid, ComHem er berygtet for et tast-selv helvede og lange køer til personlig betjening. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2008 Jeg bestilte internet,TV og telefon hos Comhem sidste år i april da jeg flyttede ind i min lejlighed - det tog 10 min, og alt mit udstyr var på min adresse 2 hverdage senere. Jeg bestilte en Torsdag og havde det mandagen bagefter :-) Jeg tilsluttede skidtet og det hele virkede med det samme. Kan kun sige gode ting om comhem - men har så heller ikke brugt deres kundeservice efter det via tlf, kun en enkelt gang, hvor der var et nedbrud - det tog nok 20 min alt i alt - men det gør det sq også i Danmark til de fleste udbydere af telefoni og internet. Bruger man deres hjemmeside til service, EFTER man er oprettet fungerer alt upåklageligt. På et år, har jeg kun været uden bredbånd,tv og telefoni en enkelt gang af 5-7 timers varighed. Dog er der flere posts herinde, der syns comhem er skidt - jeg syns det er super hehe. Jeg bor i et ComHem hus - måske det har noget med noget at gøre - sidste nye stik og ledningsføring i egendommen fra år 2006 tror jeg det er (ledningsføringen og stikkene altså) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites